Koper schreef:Het is dus blijkbaar geen buttplug maar een doosplug.
Je zou maar topprestaties moeten leveren met iets in je doos.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:prompter schreef:Als het een hengst was, dan was het een ballennetje hoor Koper, het zijn de merries die lucht aanzuigen
Het was een hengst.
En ik vind het ook raar dat er bij die advertentie staat dat het voor hengsten is. Als het berekend is op de anatomie van de merrie wordt 't nog flink proppen met een hengst
Eigenlijk snap ik ook niet waarom je zo'n ding zou willen gebruiken. Ik bedoel: wat is het probleem, een beetje luchtgeluid? Moet je wel een behoorlijke snowflake pikeur zijn wil je je daaraan ergeren
pmarena is dit ongeveer waar jij ook allemaal benieuwd naar was?
Koper schreef:Eigenlijk denk ik dat je met zo'n prop júíst bacteriën in je paard krijgt![]()
En hoezo zou dat risico dan groter zijn in een koers dan wanneer het paard in de wei staat.
Maar goed. Het blijft een vreemd ding.
pmarena schreef:Ik kan die uitspraken over dichtnaaien nog steeds niet lezen zonder een beetje in elkaar te krimpen van doodse schaamte over hoe we als mensheid met dieren sollen
pmarena schreef:Ik kan die uitspraken over dichtnaaien nog steeds niet lezen zonder een beetje in elkaar te krimpen van doodse schaamte over hoe we als mensheid met dieren sollen
anoukwendy schreef:geen idee hoe dat in nederland is maar hier worden heel veel dravers dicht genaaid zodat ze van achter niet teveel open kunnen staan om bacterien op te vangen voor een eventuele latere dracht/vieze baarmoeder waardoor een dracht niet lukt
Om ’knipperen’ tegen te gaan zegmaar
Telpeva schreef:Snadrem schreef:Maar voor het dubbele gezichtsbedrog zou ik ze dragen in combinatie met teenslippers
Ik ookomdat! Het! Kan!