Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-23 12:58

Joe zo ga ik mijn paard noemen als ik er ooit een heb :')

En dan roepnaam Vinnie. Dan is het net een maffiabaas.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 13:50

Een boomermeneer die agressief werd omdat ik tegen z'n vrouw zei dat de oefening die hij haar liet doen gevaarlijk en totaal fout was. Normaal gesproken bemoei ik me niet met anderen en als ze zich willen blesseren of hun rug permanent verkloten is dat hun zaak maar dit deed gewoon zeer aan de ogen. En anderen zaten ook al rond te kijken of iemand ze aan ging spreken. Zij was gelukkig blij met de feedback maar hij zit me nog steeds de stinkeye te geven. :\

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 14:00

De ene buurman met zijn hogedrukreiniger-fetish. Altijd als het ook maar een beetje fatsoenlijk weer is. En dan niet even een uurtje maar de hele ochtend en middag. Meerdere dagen per week.

De andere buurman heeft net z'n terras die aan die van mij grenst bewerkt met azijn. Thanks gast :r

Ik wil ook buiten zitten ;(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 14:04

_San87_ schreef:
Ik moest lachen :').

Ik ook :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 14:09

black_kelpie schreef:
De ene buurman met zijn hogedrukreiniger-fetish. Altijd als het ook maar een beetje fatsoenlijk weer is. En dan niet even een uurtje maar de hele ochtend en middag. Meerdere dagen per week.

De andere buurman heeft net z'n terras die aan die van mij grenst bewerkt met azijn. Thanks gast :r

Ik wil ook buiten zitten ;(

Huh woont mijn buurman ook naast jou?

--

Ik heb vanavond team uitje en aan de ene kant echt heel veel zin en aan de andere kant wil ik lekker in mijn pyjama in bed liggen. Moet mij nog helemaal klaar maken maar heb geen motivatie.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 14:27

Tot 03:00 wakker gelegen vannacht en vervolgens naar de Ikea moeten want ik ga over 3 weken verhuizen en heb echt spullen nodig. Nu protesteert mijn rug even heel erg. Stom..

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 14:45

Het is eibertjesdag hier, maar de mensen lopen echt niet door of ze gaan zomaar stil staan op de wandelpaden en er niet naast :')

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 14:57

Die k.u.t. Hedra van de buurvrouw.

Ik moest hem vandaag snoeien want dat ding groeit anders op mijn oprit.
Dat ding zit onder de luizen. Echt zwart van de luizen.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 17:36

Eikels van buren. Eind vorig jaar een schutting gezet zodat ze niet meer in onze tuin kunnen loeren, zijn ze nu een terrasje aan het maken op hun veranda. Hoop dat ze er doorzakken met al hun kilo’s.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 18:08

Aan die afschuwelijke reclame van Patty Brard haar nieuwe gezichtcreme ism Kruidvat (? ik let niet eens echt op waar het over gaat). Onder andere te zien in de reclameblokken op TLC. Lijkt wel TellSell in een modern jasje. :r

Echt te-nen-kommend, niet normaal.
Ik kan hem online nergens vinden.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 18:14

Al de hele middag krijsende kinderen bij (volgens mij) de buren.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 18:40

Zebrastreep schreef:
Huh woont mijn buurman ook naast jou?

Hogedruk- of azijnbuurman? Ik zou bij beide wel een dubbelleven kunnen voorstellen :j

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-23 18:44

Niet mijn vriend die mij 1937288382 keer belt omdat hij zelf niet even kan bedenken hoe hij het probleem met kip ontdooien kan oplossen en mij vervolgens belachelijk gaat maken dat ik mijn telefoon niet opneem terwijl ik boodschappen aan het doen ben.

Edit: kom ik thuis, is die kip gewoon ontdooid. Is er dus gewoon niks aan de hand.

:')
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 19-05-23 19:22, in het totaal 2 keer bewerkt

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 19:09

Aan m’n beste vriendin (weet eigenlijk niet meer of ik haar zo kan noemen). Op de middelbare waren we echt door dik & dun. Daarna steeds minder omdat we beide ons eigen weg gingen. Nu heeft ze sinds 2 jaar een vriend waarmee ze vanaf dag 1 samenwoont en hij is haar complete wereld geworden. Een maand geleden zag ik haar voor het laatst, kon ze het alleen over haarzelf hebben zonder naar mij te vragen. Ik gaf aan dat ik het ook wel fijn vind om meer initiatief uit haar te zien, waarop ze zei dat ze dat sowieso van plan was. Ik merk er écht compleet niets van. Ik ben gefrustreerd en vooral teleurgesteld.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 19:11

_Karlijn schreef:
Aan die afschuwelijke reclame van Patty Brard haar nieuwe gezichtcreme ism Kruidvat (? ik let niet eens echt op waar het over gaat). Onder andere te zien in de reclameblokken op TLC. Lijkt wel TellSell in een modern jasje. :r

Echt te-nen-kommend, niet normaal.
Ik kan hem online nergens vinden.

Aaargh, ja vreselijk he! Ik had er gisteren geloof ik ook over gepost hier.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 19:54

Aan DHL. Zou 2 pakketjes ontvangen. De bezorgers weten waar ze het neer kunnen zetten mochten we niet thuis zijn. Nu kom ik net thuis, briefje in de bus. Hebben ze het dus niet daar neergezet, maar weer mee genomen. Kan het nu pas maandag ophalen op het DHL punt. Echt bloedirritant want het DHL punt is tot 18 uur open. Breng het dan gelijk daar, zit verdomme in dezelfde straat!

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 21:32

Ik zou graag willen dat mijn buren aan beide kanten met azijn of een hogedrukspuit aan het werk gingen.

Je bent als huurder verplicht om je tuin netjes te houden maar dat is al jaren niet voor hun weg gelegt.

En dan de hele dag thuis zijn omdat je niet werkt dan heb je tijd zat lijkt mij.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 21:35

Tijd is ook niet altijd het probleem...

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 21:39

Nee zal vast iets met cultuur & luiheid te maken hebben.

Maandag ga ik weer eens aan de bel hangen want ik ben meer bezig met hun onkruid dan met mijn eigen tuin te onderhouden.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 21:47

Ik heb serieus nog nooit van die regel gehoord...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 21:49

purny schreef:
Ik heb serieus nog nooit van die regel gehoord...

Ik wel, maar dan moet het meters hoog zijn. Gelukkig maar, want ondanks dat ik niet werk heb ik wel onkruid.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 21:50

Staat in onze huurderscontract van de woningbouw.
Wij krijgen ook elk jaar een infoblaadje waar dit een terugkerend item is.

Het is inmiddels rond een meter hoog.. en het is pas Mei :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 21:57

Heb je gevraagd wat de reden is dat de tuin niet echt bijgehouden is en/of je hulp aangeboden misschien?

Ik heb geen tuin, maar ik zou het door lichamelijke klachten ook niet goed bij kunnen houden.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 22:06

Ineke2 schreef:
Heb je gevraagd wat de reden is dat de tuin niet echt bijgehouden is en/of je hulp aangeboden misschien?

Ik heb geen tuin, maar ik zou het door lichamelijke klachten ook niet goed bij kunnen houden.

Ja zeker hebben wij dat meerdere keren gevraagt & aangegeven maar ze heeft er gewoon geen zin in en zegt dat ook.

Ze mankeert echter niets iets lichaamlijks dan zou ik het nog kunnen snappen dat het moeilijk is.
Dit is ook de buurvrouw waar wij regelmatig wakker van liggen door haar erotische geluiden in de nacht.

Daarbij werk ik ruim 40 uur, ben chronisch ziek met zware medicatie en heb ook dieren en een huishouden te runnen.
Daarbij heb ik nu ook even een 2e huis van mijn overleden vader die ik bij moet houden / opknappen om te kunnen verkopen.

Dus mijn agenda zit gewoon vol :j

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 22:13

Ah dan is het extra vervelend allemaal, precies een beetje de druppel. Balen zeg _-:(