Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:To do list langer dan ik zelf en ik ben zo overprikkeld dat ik alleen maar op de bank lig te slapen / podcast luister.
Zelfs tv kijken trek ik niet.
black_kelpie schreef:De belachelijk lage vergoeding van de zorgverzekering voor een nieuwe bril. Ik heb dat ding niet voor de sier jongens, ik ben praktisch blind zonder. Waarom wordt dat niet gewoon vergoed
Kimberley_ schreef:Dat ik geen inspiratie heb voor een kleinigheidje voor de staleigenaresse voor de goede zorgen weer het afgelopen jaar...
Oh en dat zowel pistnl en DHL zonder aankondiging voor de deur staan. Begrijp me niet verkeerd heel fijn dat mn pakketjes komen maar ik wil graag weten wat wanneer komt
paddington schreef:Getver, wat een zure manier om je geld te verliezen.Mijn snelheidsboete van €175,- En dat ik afgelopen weekend nog heel trots kon vertellen dat ik in jaren geen boete had gehad.
_San87_ schreef:Kimberley_ schreef:Dat ik geen inspiratie heb voor een kleinigheidje voor de staleigenaresse voor de goede zorgen weer het afgelopen jaar...
Oh en dat zowel pistnl en DHL zonder aankondiging voor de deur staan. Begrijp me niet verkeerd heel fijn dat mn pakketjes komen maar ik wil graag weten wat wanneer komt
Als ze van kaarsen houdt, een Woodwick kaars.
paddington schreef:Mijn snelheidsboete van €175,-
En dat ik afgelopen weekend nog heel trots kon vertellen dat ik in jaren geen boete had gehad.