Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 11:57

De site van de kruitvat wat een traag ding is dat zeg.

Appeltje_1

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 12:15

Nog steeds ziek -O-

Vandaag wel thuis gebleven

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 12:19

Zebrastreep schreef:
De site van de kruitvat wat een traag ding is dat zeg.

Ik dacht dat dat alleen bij mij een issue was, maar blijkbaar niet dus haha

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 13:58

Fysio praktijk die het normaal vindt om een machtiging te laten verlopen, vervolgens gewoon declareert op aanvullende verzekering en nu die behandelingen op zijn facturen stuurt. Allemaal zonder een berichtje aan mij nadat de 1e declaratie geweigerd werd, omdat zij hun werk niet gedaan hebben. Als ze gewoon die machtiging en informatie erover in de gaten hadden gehouden was er niks aan de hand geweest.
Zorgverzekering zegt ook heel simpel, ja die moeten ze wel in orde hebben. Kan nu in orde gemaakt worden met terugwerkende kracht, maar hij is 30 september al verlopen en ze hebben al zoveel behandelingen op de aanvullende verzekering gegooid dus die zijn ook op. Schijnbaar kunnen ze maand van te voren al zien dat einddatum eraan komt.

Ehhh, ik kom zovaak voor behandelingen omdat ik die chronische indicatie heb en dus onbeperkt terecht kan. Zonder die machtiging en indicatie kan ik de behandelingen niet betalen.

Heb een pittige mail geschreven dat ze het in orde moeten maken en ik niet door hun fout ga betalen en dat ik graag binnen het betalingstermijn reactie hoor. En of ze voortaan contact opnemen als er qua declaratie iets verandert, dan had het al begin oktober opgelost geweest. Nu kan ik nog meer facturen verwachten, omdat die behandelingen uit aanvullende op zijn...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 15:08

Hele ochtend bezig geweest met m'n eiland netjes maken.

Is m'n huis nog steeds een tyfuszooi.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 15:24

Maar is het eiland wel netjes? :D

Mijn kelderkast is helemaal uitgezocht en schoon! Alleen staat alles op tafel en aanrecht...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 15:27

:')

Gisteren post.nl mijn studie pakket gewoon totaal ergens anders in de flat afgegeven. Bel doet het gewoon en was thuis. Wel bij de buren aangebeld, maar was al weg voor ze open had. Hoeveel moeite is het om 1 deur verder te gaan. _-:(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 15:38

To do list langer dan ik zelf en ik ben zo overprikkeld dat ik alleen maar op de bank lig te slapen / podcast luister.

Zelfs tv kijken trek ik niet. -O-

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 15:51

MarlindeRooz schreef:
To do list langer dan ik zelf en ik ben zo overprikkeld dat ik alleen maar op de bank lig te slapen / podcast luister.

Zelfs tv kijken trek ik niet. -O-

:knuffel:

Henk zijn kale bek blijkt een schimmelinfectie, 3x per dag achter een boos konijn aan om zijn gezicht in te smeren terwijl die mijn vingers probeert af te bijten* is zo mijn hobby niet :')

*het is gelukkig Henk waar we het over hebben dus die bijtpogingen slaan nergens op := maar dan nog

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 16:25

"Want jij bent beschimmeld op je kleine gezichtje en ik heb nog geen rimpels ook al ben ik eind twintig".

Hoe kakt Henk? Adolf en Eva gooien steeds hun wc omver. Ben er echt klaar mee.

(En m'n eiland begint ergens op te lijken, ik wil alleen het plan voor grafstenen maar dat krijg ik steeds niet)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 17:04

Henk springt altijd keurig de bak in maar laat vaak zijn kont nog eruit steken, want ja zijn kop in de bak telt toch ook :+ en dan komt alles alsnog op de grond terecht. Ik twijfel nog tussen "extreem dom" en "stieken een beetje passief-agressief", je weet het maar nooit met Henk.

Toos wil weleens alle korrels eruit flikkeren omdat het kan terwijl ze me recht in de ogen kijkt. Toos is wel slim zat, she just likes to see the world burn :+

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 17:19

Dat ik morgen weer vertrek vanuit London :(

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 17:26

De belachelijk lage vergoeding van de zorgverzekering voor een nieuwe bril. Ik heb dat ding niet voor de sier jongens, ik ben praktisch blind zonder. Waarom wordt dat niet gewoon vergoed ^)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 18:28

Bokt doet raar en is langzaam.. gisteren deed bokt het ook al even niet

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 18:36

black_kelpie schreef:
De belachelijk lage vergoeding van de zorgverzekering voor een nieuwe bril. Ik heb dat ding niet voor de sier jongens, ik ben praktisch blind zonder. Waarom wordt dat niet gewoon vergoed ^)

Eens, dat bij een hoge afwijking meer vergoeding komt
Of dat je minstens de vergoeding op mag sparen
Dus dat die 100 euro per 2 jaar, die ik dan heb niet vervalt, maar je bij elkaar mag tellen als je elke 4 jaar een andere bril koopt

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 18:45

Afgelopen zondag 4 dingen besteld bij de mediamarkt, op te halen in de vestiging. Al 3 kunnen halen dinsdag maar waar ding 4 blijft?
Afgelopen zondag ook bij de Hema besteld, op halen bij vestiging… 1-2 werkdagen. Bij mijn weten is het donderdag dus werkdag 4…. Ik heb het zaterdagavond nodig…. Ik dacht echt dat een volle werkweek en ophalen in de winkel, zou lukken….

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:05

Dat ik geen inspiratie heb voor een kleinigheidje voor de staleigenaresse voor de goede zorgen weer het afgelopen jaar...

Oh en dat zowel pistnl en DHL zonder aankondiging voor de deur staan. Begrijp me niet verkeerd heel fijn dat mn pakketjes komen maar ik wil graag weten wat wanneer komt :P

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:13

Mijn snelheidsboete van €175,-
En dat ik afgelopen weekend nog heel trots kon vertellen dat ik in jaren geen boete had gehad. :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:14

Kimberley_ schreef:
Dat ik geen inspiratie heb voor een kleinigheidje voor de staleigenaresse voor de goede zorgen weer het afgelopen jaar...

Oh en dat zowel pistnl en DHL zonder aankondiging voor de deur staan. Begrijp me niet verkeerd heel fijn dat mn pakketjes komen maar ik wil graag weten wat wanneer komt :P

Als ze van kaarsen houdt, een Woodwick kaars <3.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:21

paddington schreef:
En dat ik afgelopen weekend nog heel trots kon vertellen dat ik in jaren geen boete had gehad. :+

Had je moeten afkloppen dan :=

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:25

fotolijstje schreef:
paddington schreef:

Had je moeten afkloppen dan :=

Ja eindelijk wel :')

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:28

Dat mijn werkgever heeft aangekondigd dat we er volgend jaar tussen de 0 en de 10% bij krijgen qua salaris. Daar kan je dus helemaal niets mee. :(

paddington schreef:
Mijn snelheidsboete van €175,- En dat ik afgelopen weekend nog heel trots kon vertellen dat ik in jaren geen boete had gehad. :+
Getver, wat een zure manier om je geld te verliezen. :(:)

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:41

_San87_ schreef:
Kimberley_ schreef:

Als ze van kaarsen houdt, een Woodwick kaars <3.

Helaas is dat geen optie met de hond haha maar woodwick is idd <3

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 20:22

paddington schreef:

Nooit meer zeggen!
Ik heb een keer gezegd op mijn toenmalige werk in de slagerij dat ik wel een weekje in het ziekenhuis wilde liggen met niets ernstigs maar gewoon verzorgd werd, het werden er zes!
Ik zeg dus nooit meer zoiets :')
Wel zonde geld zeg, helemaal in deze tijd :(:)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 21:52

Dat ik al twee uur non stop aan het janken ben -O-