Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 09:15

Ineke2 het is in the pocket, lekker van genieten gefeliciteerd *\%/*
Geniet van je vakantie!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 10:25

Dat ik me weer voel als een middelbare scholier met een tussenuur in mijn werkschema. Echt ze kunnen op mijn werk niet plannen ofzo, ik heb een cliënt staan van 12.15 tot 14.15 en dan in hetzelfde gebouw een andere van 15.15 tot 17.00. Waarom is het niet aan gesloten. En hoe moet ik lunchen dan? Waarom is die eerste niet gewoon van 13.00 tot 15.00. Dat is zowel voor haar als voor mij prettiger, want dan kunnen we beide gewoon een broodje eten tussen 12 en 1.

c_alsemgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 10:29

Prijs stickers van glazen die er niet normaal af gaan... :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 10:56

chanicha schreef:
Ineke2 het is in the pocket, lekker van genieten gefeliciteerd *\%/*
Geniet van je vakantie!

Dankjewel <3

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 10:59

De sportkleding van mijn vriend. Alles verbranden zou de beste oplossing zijn als dat niet zo duur was :r :r

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 11:41

Wirobelgje schreef:
Dat onze hond bang is van luchtballonnen. Zo zielig en weet niet zo goed hoe ik hem kan helpen hierin.

20 TM 24 juli zijn in Joure ballonfeesten wellicht kun je daar je hond trainen.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 11:42

c_alsemgeest schreef:

Wd40 :+

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 11:51

black_kelpie schreef:
De sportkleding van mijn vriend. Alles verbranden zou de beste oplossing zijn als dat niet zo duur was :r :r

Kan je hier wat mee?
https://www.aldi.nl/altijd/sportkleding-wassen.html

En anders HG voor sportkleding of een speciaal wasmiddel voor sportkleding, of biotex?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 11:54

Je kan het met Dettol wassen. Gewoon in de wasmachine doen. De bacteriën die de nare geur veroorzaken gaan dan dood. Ik doe hier eens in de zoveel tijd alle sokken in de Dettol. Werkt als een speer.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 12:03

Het probleem is dat hij rustig de boel dagenlang laat marineren in z'n sporttas, samen met z'n natte handdoek en rugbyschoenen vol gras. Ik probeer hem op dat gebied al bijna 15 jaar af te richten maar hij is vrij hardnekkig ^)

Vandaag rook de hele benedenverdieping ernaar omdat hij het in de openstaande machine had gepropt en daarna was vertrokken. Thanks _-:(

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 12:06

Dat is echt een probleem. Tja, als opvoeden na 15 jaar nog niet gelukt is, zie ik het somber voor je in. Helaas.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 12:08

Daks schreef:
c_alsemgeest schreef:

Wd40 :+

Ja weet ik... maar ik vind het zo fijn als ik het er in 1x netjes af kan trekken :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 12:15

Was jij zijn sportkleding?Anders mee stoppen en dan zal hij zijn vieze stinkende kleding weer aan moeten als hij niets meer schoon heeft.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-22 12:17

Zie hem dat gewoon doen als hij al 15 jaar zo hardnekkig is. Mijn vriend ziet het probleem ook niet van half natte was nog in de kast hangen. Droogt toch wel verder op daar?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 12:23

Britta31 schreef:
Was jij zijn sportkleding?Anders mee stoppen en dan zal hij zijn vieze stinkende kleding weer aan moeten als hij niets meer schoon heeft.

Been there, done that, bought the t-shirt. Hielp helemaal niks %) En ondertussen ligt de boel hier de tent te verstinken.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 12:24

xPabloBokt schreef:
Zie hem dat gewoon doen als hij al 15 jaar zo hardnekkig is. Mijn vriend ziet het probleem ook niet van half natte was nog in de kast hangen. Droogt toch wel verder op daar?

Dat klopt toch ook gewoon? Uiteindelijk wordt het wel droog.

Schoon is bij kleding de zichtbare vlekken eruit, en lichaamsgeuren. Een beetje muf dat pikt een mannenneus niet eens op.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 12:27

oomens schreef:
xPabloBokt schreef:

Schoon is bij kleding de zichtbare vlekken eruit, en lichaamsgeuren. Een beetje muf dat pikt een mannenneus niet eens op.

Jullie zijn echt gore wezens.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-22 12:30

Ik moest die van mij, 31 jaar, vorige week nog uitleggen dat hij de was moest "uitslaan" voordat hij het ophangt. Meneer begreep dat niet want als ik geen kreukels wilde moest ik het maar gaan strijken en hij zou gewoon met een gekreukte blouse naar zijn werk gaan, boeie.

Soms vind ik het maar klote dat ik niet op vrouwen val. :+

Oh ja en bijkomende ergernis: op het werk is hij helemaal de man en volgt iedereen zijn voorbeeld. Kan hij dat sausje ook thuis even over alles heen gieten?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 12:31

oomens schreef:
xPabloBokt schreef:

Ben wel benieuwd hoe die kleding dan ruikt :=.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-22 12:31

Vies.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 12:36

Zeker weten :r

Voor mij zijn er in dit geval 2 opties:
Of het voor altijd de boel laten, me er overheen zetten en dan gaat ie maar al stinkend etc weer weg
Of het direct zelf doen

Mijn vriend is echt fantastisch maar er zijn dingen die hij gewoon echt niet ziet/belangrijk vindt. Sommige dingen boeien mij dan dus ook niet. Wil hij met een gekreukelde blouse naar zn werk omdat hij het niet uitslaat? Ect prima, heb ik geen last van.
Die vieze sportkleding zou mij dus wél veel uitmaken en dan doe ik dat dus direct liever zelf.
Als het na 15 jaar nog niet gelukt is om het hemzelf te laten doen, zou het mij minder irriteren als ik het dan zelf direct maar even doe...

Ik ga in dit soort gevallen voor de weg van de minste irritatie :') dus dat betekent dat bepaalde dingen bij mij liggen omdat het mij wel uitmaakt. Andere dingen doet hij weer want boeien mij niet zo etc :)
Beetje geven en nemen!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-22 12:38

Ik vind dat dus heel lastig, want mijn vriend boeit niet iets in het huishouden. :')

Bij hem moet het bijna tot het plafond opstapelen en dan gaat hij zich er een keer genoeg aan storen om het aan te pakken zeg maar.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 12:41

Wat ik me dan afvraag
Kan het ze echt niks schelen, of doe jij het zowiezo voor ze als ze even geduld hebben?
Oftewel, kan het ze niks schelen of zijn ze gewoon een beetje lui en gemakzuchtig?

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 12:45

Idem hier.

Daarom zeur ik dus wel over bijv. vieze borden direct in de afwasmachine ipv in de gootsteen/stofzuigen/aanrecht afnemen/vieze onderbroeken in de wasmand ipv naast je bed omdat hij het daar eigenlijk wel mee eens is maar niet altijd zin in heeft..
En eerlijk, de vaatwasser en de vieze onderbroeken gaat nu 99% van de tijd goed. En stofzuigen hoef ik alleen maar te vragen, niet meer te zeuren hahaha.
Dus I pick my battles :')

Fleurtjeh, het kan hem echt niks schelen. Voor ik hier kwam wonen, woonde mijn vriend hier met mn schoonvader en was er een werkster die 1x in de week kwam. Die raapte dus elke week alle vieze onderbroeken op etc.

Ik weiger dus ook echt die zooi in de wasmand te doen, zeur er alleen maar over :') Zelfde met de vieze borden.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 12:59

Mijn vriend boeit het dus ook echt niks en hij snapt ook helemaal niet wat mijn probleem ermee is. Tja, het ruikt naar sportkleding, so what.

Toen hij nog bij z'n ouders woonde liepen daar 4 sportende kinderen rond en z'n vader sportte ook veel, hun bijkeuken stonk echt gruwelijk. Gaat hier niet gebeuren :n

We hebben de afspraak dat hij z'n zooi gelijk na de training in de wasmachine stopt, maar vaak blijft de tas in z'n auto liggen en ik denk er ook niet altijd aan dus het gaat met grote regelmaat mis. En daar hebben we het ergernissentopic voor. Verder is ie lief hoor :')
Laatst bijgewerkt door black_kelpie op 10-06-22 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt