superpony schreef:Ik vind het best sneu voor TS dat iedereen maar roept dat het een eikel is en ze moet stoppen met hem.
Ze heeft nu al een woning voor zichzelf gezocht, wat ze anders niet of veel later pas had gedaan misschien.
Ze wil of kan hem misschien nog niet loslaten en dat is te begrijpen.
Natuurlijk is het goed om elkaar te waarschuwen en steun te bieden, maar iemand moet er wel zelf aan toe zijn. En niet iedereen valt op dezelfde man of vrouw. Soms accepteren mensen nou eenmaal dingen wel van de ander.
Praten over geldzaken schijnt snel lastig te zijn en sws al een probleem in veel relaties te zijn. Is het niet altijd gelijk een reden om elkaar te dumpen of dat de gevoelens verdwijnen.
Ondanks alle goede tips en hulp, blijf vooral ook je eigen gevoel en weg volgen TS. Misschien maakt de afstand tussen jullie je wel sterker. Misschien ga je alleen verder of je komt sterker in deze relatie te staan.
Nou normaal gesproken ben ik het hier mee eens en een paar stadia eerder was je hier mss nog uitgekomen met een therapeut of mediator (al heeft die notaris ook niet geholpen).
Uit alles blijkt dat dit niet de toekomst is die TS voor ogen had (samenwonen, kinderen, alles delen). Dan heb je ook nog een vriend met wie geen afspraken te maken is omdat die zich direct weer laat omlullen.
Dan kan iemand nog steeds wel hele mooie blauwe ogen hebben en kun je heel veel van iemand houden. Ik zou toch even door de pijn heenbijten en voor mijn toekomst kiezen

Dat is aan ieder voor zich. Alleen soms denk ik wel dat het beter is om zelf de regie te pakken tot dat iemand anders dat doet