[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raineri

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 12:52

Mijn guilty pleeasure is toiletteer video’s . Zo rustgevend als ze daar staan te glimmen.

Ik kijk daarom vaak paardenpraattv. Ze poetsen die beesten zoveel en zo schoon. Helemaal niet goed. Maar zo rustgevend _O- mijn vriend vroeg laatst waarom ik vlogs voor kinderen keek. “Ja maar kijk hoe schoon en netjes haar paard eruit ziet!”
Verder Matt Harnacke. Hij is zo perfectionistisch, ga daar erg goed op. En Jolanda Adelaar. Vind haar gewoon leuk. En motiverende vlogs vaak!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:21

Mars schreef:
Haten is idd een sterke term maar ik heb ze liever niet in mijn buurt. Net als schorpioenen, prima dat je bestaat en je hebt vast enig nut in de wereld maar blijf aub een paar kilometer weg :P

Waar ik stiekem altijd van baal is als een leuke Youtuber die ik volg zwanger wordt. Want dan weet je: vanaf nu is het zwangerschap voor, zwangerschap na, en later moet steeds over de koter verteld worden. Voorheen keek ik nog weleens naar Danielle v Mierlo maar die kan echt geen vlog meer maken zonder jong erin. Jammer is dat.

Oh vreselijk ja. Een kunstenares die ik volg post naar mijn smaak ook iets teveel kind. Hopelijk draait dat bij, anders ontvolg.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:24

oja jolanda volg is ook en snuitable. ik vind vlogs over voeding weer leuk. paardenpraattv vind ik dan weer niks.

Ik volg iemand op insta die fotografeerde veel paarden, nu zie ik vooral mensen voorbij komen.. voor haar leuk natuurlijk ik zelf vind paarden toch echt leuker dan mensen ook al zijn het prachtige foto's.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:26

Fenna vind ik nog wel leuk en wat volwassener dan felinehoi. Jill kijk ik graag naar en vroeger ook wel naar Danielle voordat het dus steeds meer over zwangerschap en koter ging.

Amando Ross Eventing Fit was heel lang een favoriet, helaas is de laatste video alweer van langer geleden. Maar zij komt uit Australie en vlogt voornamelijk haar wedstrijden en die zullen vanwege Corona niet zijn geweest denk ik.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:33

Ik volg een leuke Canadese meid die van alles doet van kleding en make up video's tot huisrenovatie en meubel flippen. Ik keek het altijd alleen en op een gegeven moment bleef mijn man elke keer hangen en nu is het ons vrijdag avond ritueel. Mia kijken voor het slapen gaan :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:34

Wij kijken iedere avond Zombie house flipping, vind t zó leuk :)).

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:34

Mars schreef:
Fenna vind ik nog wel leuk en wat volwassener dan felinehoi. Jill kijk ik graag naar en vroeger ook wel naar Danielle voordat het dus steeds meer over zwangerschap en koter ging.

Amando Ross Eventing Fit was heel lang een favoriet, helaas is de laatste video alweer van langer geleden. Maar zij komt uit Australie en vlogt voornamelijk haar wedstrijden en die zullen vanwege Corona niet zijn geweest denk ik.

ik heb dat andersom ik vind feline wat volwassener dan fenna. Maar kijk beide graag.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:36

Ik dacht dat Feline en Fenna dezelfde persoon waren :').

Jill vind ik leuk om te kijken.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:39

Iemand die ik heel fijn vind om te kijken is Elisa Wallace
https://www.youtube.com/c/WallaceEventing
Zij rijdt eventing maar doet ook mee aan de mustang challenge, en zij doet dat op een super respectvolle manier. En geeft daarbij ook veel uitleg, ook wat zij fout doet enzo en naar welke reacties ze kijkt en hoe ze daar dan op reageert

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:41

Ik kijk juist naar crime video's van Kendall Rae en Bella Fiori bijvoorbeeld.
Al heeft Kendall net vorige week haar zwangerschap aangekondigd, ff afwachten dus wat die gaat doen met haar kanaal. :+

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 14:07

Ik volg ook een heel aantal Engelstalige paarden Youtubers.

ThisEsme
Harlow luna white en popcorn
Han Equestrian
Megan Elphic
Valentina Cowgirl
Your riding succes
Erin Williams
Happier on a horse
Riding with Rhi

En dan een heleboel Nederlandse! Maar het liefst kijk ik naar FelineHoi, Lee&Esme, Kristy Snepvangers, Equitality en Jill Huybrechts.

Zelf ben ik ook pas begonnen met het maken van YouTube video’s en het bevalt me best goed. Zeker als voorbereiding op mijn Stage straks!

Voor de geïnteresseerden via de link in mijn onderschrift vind je mijn YouTube kanaal Dwally’s Horses.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 14:12

_San87_ schreef:
Ik dacht dat Feline en Fenna dezelfde persoon waren :').

Jill vind ik leuk om te kijken.

Hahaha nee Fenna is van Hoefwijzer, zij heeft Moos en Noura. Ook heeft hoefwijzer een iets jongere doelgroep. Meer tieners en met de videogames ook nog jonger.

Feline is van FelineHoi en heeft Marley en voorheen ook Olympus. Ze heeft dit jaar een boerderij gekocht en heeft nu de paarden aan huis op een paddock paradise. Haar doelgroep is met name jongvolwassenen dus tussen de 18 en de 28. Waarschijnlijk ook waarom ik zo graag naar haar videos kijk, ik ben hier precies de doelgroep voor.

Beide hebben ze voor Penny vroeger video’s gemaakt en hebben ze nu allebei een podcast. Hinniken de podcast is van Feline waar Esme van Lee&Esme ook vaak te gast is. Fenna haar podcast is samen met Romy Huisman en Jolanda Adelaar maar ik ben even de naam kwijt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 14:14

Verkeerde topic? :=

Is er geen hk topic voor paardenvlog-fans? :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 14:15

Zijstapje :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 14:15

Ik heb niks met koters en ook niks met vloggers. Noem mij maar bejaard ofzo _O-

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 14:17

haha ach klein uitstapje moet kunnen.
We ergeren ons tenslotte ook daar aan de kinderen _O- .

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 14:17

Qimm schreef:
Zijstapje :')

Af en toe mag dat wel!

Om dan weer on topic te gaan de niet paarden Youtubers die mijn nichtjes wel eens kijken vind ik dan wel bloed irritant. Deze video’s gaan dan vaak ook echt helemaal nergens over en vaak worden er dingen gesloopt of niet zo’n grappige grapjes met mensen uitgehaald voor views.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 15:03

Plop1997 schreef:

ThisEsme
Han Equestrian
Megan Elphic
Valentina Cowgirl
Your riding succes
Erin Williams
Happier on a horse
Riding with Rhi

En dan een heleboel Nederlandse! Maar het liefst kijk ik naar FelineHoi, Lee&Esme, Kristy Snepvangers, Equitality en Jill Huybrechts.

Zelf ben ik ook pas begonnen met het maken van YouTube video’s en het bevalt me best goed. Zeker als voorbereiding op mijn Stage straks!

Voor de geïnteresseerden via de link in mijn onderschrift vind je mijn YouTube kanaal Dwally’s Horses.

ik heb abbo genomen. ik wil wel mijn kanaal weer op gaan pakken. Heb ergens in mijn onderschift dacht ik een link

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 15:05

plutolover schreef:
Plop1997 schreef:

ThisEsme
Han Equestrian
Megan Elphic
Valentina Cowgirl
Your riding succes
Erin Williams
Happier on a horse
Riding with Rhi

ik heb abbo genomen. ik wil wel mijn kanaal weer op gaan pakken. Heb ergens in mijn onderschift dacht ik een link

Ah leuk! Ik ben jou videos nu ook aan het kijken. :D

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 15:06

maar ind genoeg over vloggers haha.

op fb ook dan volg ik oude vriendinnen/kennissen en dan zijn ze zwanger en hebben kids vol gespamt op hun fb dan ontvolg ik ze.. Keer wat delen vind ik leuk voor hun maar heb er zelf echt niks mee.

Als iemand vraagt heb jij een kinderwens kan ik niet gewoon nee zeggen. Nee dat komt eruit met een toon van en lef het niet om door te vragen waarom niet hahaha

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 16:10

Ik ontvolg ook zodra er teveel babynieuws op komt.

Mijn beste vriendin is zwanger en ik vind het voor haar echt heel leuk. En ze deelt er gelukkig niks over, ze hebben niet eens een aankondiging gedaan op social media. Ze wil ook geen gender reveal of babyshower, gewoon een borrel als het kind er is en verder geen poespas. Heerlijk nuchter :))

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 16:55

Qimm schreef:
Ik volg een leuke Canadese meid die van alles doet van kleding en make up video's tot huisrenovatie en meubel flippen. Ik keek het altijd alleen en op een gegeven moment bleef mijn man elke keer hangen en nu is het ons vrijdag avond ritueel. Mia kijken voor het slapen gaan :')

Hoe heet haar kanaal? :)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 17:07

Gaby schreef:
Qimm schreef:

Hoe heet haar kanaal? :)

Mia Maples

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 19:16

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 19:18

Ze is gewoon een melkkoe, waarom ook niet }:0

_O-