Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marocje schreef:Ja, ik wist hoe het moet. Nouja, het leek mij logisch. Geen medische kennis, wel gegoogled. En snap dat je dit niet zomaar moet doen als je twijfelt. De verloskundige zal dit ook wel vermoeden, ik had het er al over gehad dat ik op deze manier ook verwekt ben.
Was ook een koperspiraal.
Succes [***]! Met een kuch is ie eruit!
Marije_1997 schreef:Marocje schreef:Ja, ik wist hoe het moet. Nouja, het leek mij logisch. Geen medische kennis, wel gegoogled. En snap dat je dit niet zomaar moet doen als je twijfelt. De verloskundige zal dit ook wel vermoeden, ik had het er al over gehad dat ik op deze manier ook verwekt ben.
Was ook een koperspiraal.
Succes Marije! Met een kuch is ie eruit!
Met koperspiraal heftig bloeden is niet raar. Ik ben soms gewoon 7 dagen ongesteld geweest hoor. Maar heb er naast zoveel pijn. Huisarts vermoed irritatie. Hormonen man ik slecht tegen spiraal word afgeraden vanwege intense pijn (leef op naproxen, ook naast m'n menstruatie zoals afgelopen nacht) dus alles maar voor lief genomen en ga zonder anticonceptie leven. Het is een risico. Maar ben inmiddels bijna 24.
Huisarts zei ook al is zo klaar. Geloof ik wel. Uithalen is minder pijnlijk als zetten, vooral als je elke keer zoveel pijn hebt hahah
Jolien87 schreef:Wat balen zeg. Ik lees wel van meer vrouwen dat hun lijf heftig reageert op koper.
Misschien dat de prikpil iets voor je is? Hoewel dat natuurlijk ook hormonen zijn.
Sterkte in ieder geval. Het verwijderen van een spiraal is over het algemeen pijnloos en zo gepiept als je het laat doen door een deskundige.
Marije_1997 schreef:Jolien,
Zetten is zeker niet pijnloos bij een spiraal. Prikpil word ik ook depressief van omdat het hormonen afgeeft in m'n lichaam. Huisarts zei ook al tsja enige wat je dam over houd is een condoom. Nu houd m'n vriend daar niet van en ik ook niet. Persoonlijk,ben liever zwanger dan al die ellende van anticonceptie. Misschien dat het in de toekomst anders is hoor. Geen idee. We gaan het zien.
Captain schreef:Marije_1997 schreef:Jolien,
Zetten is zeker niet pijnloos bij een spiraal. Prikpil word ik ook depressief van omdat het hormonen afgeeft in m'n lichaam. Huisarts zei ook al tsja enige wat je dam over houd is een condoom. Nu houd m'n vriend daar niet van en ik ook niet. Persoonlijk,ben liever zwanger dan al die ellende van anticonceptie. Misschien dat het in de toekomst anders is hoor. Geen idee. We gaan het zien.![]()
![]()
Want als je zwanger bent dan heb je geen last meer van hormonen. En bevallen is ook een eitje. En een kind opvoeden ook, veel beter dan een condoom!
Maar gaat vast goed komen met die nieuwe vriend van je.Hopelijk mag die dit kind wel blijven zien dan.
Marije_1997 schreef:Jolien,
Zetten is zeker niet pijnloos bij een spiraal. Prikpil word ik ook depressief van omdat het hormonen afgeeft in m'n lichaam. Huisarts zei ook al tsja enige wat je dam over houd is een condoom. Nu houd m'n vriend daar niet van en ik ook niet. Persoonlijk,ben liever zwanger dan al die ellende van anticonceptie. Misschien dat het in de toekomst anders is hoor. Geen idee. We gaan het zien.
Maar zetten van een spiraal Jesus wat een hell echt waar, je baarmoedermond die ze alleen al grijpen doet zeer. Er uithalen is zo gepiept en er is niets aan de hand mits je het laat doen door een deskundige.
Marcella schreef:Amber_anne schreef:Het wordt nog beter nu appt ze dat de hond niet komt
Zegt ze ook nog sorry voor de last minute afzeggen
LAST MINUTE? Je bedoelt bijna een uur te laat![]()
![]()
Sorry hoop dat er niks medisch is met de hond.