Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 20:00

nicole_floor schreef:
Mensen die doen alsof er 5 meter sneeuw komt en er een nieuwe ijstijd aanbreekt..
Ik ga zó hard lachen als het straks net -1 wordt en het alleen maar zeikt van de regen. :))

Ook die man bij EditieNL met tips voor als je toch de weg op gaat: "Houd afstand, pas je snelheid aan, blijf goed opletten [...]" Dat zijn toch dingen die je normaal gesproken al doet als je op de weg bent? :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 20:00

MarlindeRooz schreef:
nicole_floor schreef:
Mensen die doen alsof er 5 meter sneeuw komt en er een nieuwe ijstijd aanbreekt..

Echt hoor
Ondertussen mensen in Scandinavië die dealen er elke dag mee in de winter. :+

Wij niet, he. Hun hele infrastructuur is erop ingericht, en de bevolkingsdichtheid is een factor 1000 dunner. Dus dat kun je niet bepaald vergelijken.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 20:04

Ja vreselijk ik was net in de supermarkt, het was net zo druk als met kerst. :+ karren mega vol geladen. Hoorde mensen echt praten ‘ja ik kom de komende week de deur niet uit met die extreme sneeuwval en ijzel’. Prima maar sommige mensen werken gewoon en die willen normaal boodschappen kunnen doen. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 20:06

Ik kan niet eens thuis mijn werk doen :') dinsdag hebben we gewoon een Nederlands en Engels examen.

Ik kijk ook niet zo uit naar het autorijden.. Met name op zondagavond niet. Maar als de wegen verder schoon zijn moet het wel te doen zijn met de sneeuw.

Of dat mijn auto vast vriest of niet start ben ik ook wel een beetje bang voor. Ik sta dinsdag maar eerder op om te kijken of de auto in ieder geval start.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 20:09

Zebrastreep schreef:
Ik kan niet eens thuis mijn werk doen :') dinsdag hebben we gewoon een Nederlands en Engels examen.

Ik kijk ook niet zo uit naar het autorijden.. Met name op zondagavond niet. Maar als de wegen verder schoon zijn moet het wel te doen zijn met de sneeuw.

Of dat mijn auto vast vriest of niet start ben ik ook wel een beetje bang voor. Ik sta dinsdag maar eerder op om te kijken of de auto in ieder geval start.

Ik ben ook wel benieuwd. Met de laatste sneeuwstorm in 2010 toentertijd was het wel een drama op de weg en het spoor.

Ik denk echter dat t wel goed komt. Sowieso de hoofdwegen zullen wel vrij worden gemaakt.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 20:10

De verstandskies is goed gegaan. De kaakchirurg was echt super lief en geduldig. Heb maar 1x gehuild dus dat is vooruitgang :+

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 20:10

Love_Laugh schreef:
Ja vreselijk ik was net in de supermarkt, het was net zo druk als met kerst. :+ karren mega vol geladen. Hoorde mensen echt praten ‘ja ik kom de komende week de deur niet uit met die extreme sneeuwval en ijzel’. Prima maar sommige mensen werken gewoon en die willen normaal boodschappen kunnen doen. :')

Hier was het ook super druk in de supermarkt. Ik doe altijd vrijdagavond boodschappen en wil dat graag op mijn dooie gemakkie doen. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 20:30

_San87_ schreef:
Zebrastreep schreef:

Ik ben ook wel benieuwd. Met de laatste sneeuwstorm in 2010 toentertijd was het wel een drama op de weg en het spoor.

Ik denk echter dat t wel goed komt. Sowieso de hoofdwegen zullen wel vrij worden gemaakt.

Hier alleen voor het huis zal ik er wat last van hebben. Is een meter over 150 denk ik en daarna asfalt dus ik denk dat ik nog geluk heb. De parkeerplaats op werk wordt wel vrijgemaakt zo is mijn baas ook wel weer :') en anders langs de weg parkeren. Maar ik kijk er nog niet zo naar uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 20:35

Lau schreef:
De verstandskies is goed gegaan. De kaakchirurg was echt super lief en geduldig. Heb maar 1x gehuild dus dat is vooruitgang :+

Klinkt nog steeds niet echt heel leuk := Fijn dat ie eruit is!

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 20:46

Vergeten tijm af te knippen. Had eigenlijk kannetje tijm thee willen zetten.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 20:53

Mijn zusje. Echt je zou dat kind soms door het raam heen gooien.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 21:25

nicole_floor schreef:

Ha, ben gelukkig niet de enige die dat denkt

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 22:00

Fijn Lau!

Ik heb sinds eergister mega last van een verstandskies die doorkomt, die eigenlijk niet zoveel ruimte heeft om door te komen :=
Had eigenlijk afgelopen najaar naar de kaakchirurg gemoeten, maarja corona :+
Heb nu wel spijt dat ik geen nieuwe afspraak heb gemaakt nadat dit niet doorging. Hoop dat de pijn gauw minder wordt :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 22:00

Benthhh schreef:
nicole_floor schreef:

Ha, ben gelukkig niet de enige die dat denkt

Hier was om 14.00 de supermarkt leeg. Echt leeg.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 22:07

Benthhh schreef:
nicole_floor schreef:

Maar echt. Dadelijk valt er gewoon niets. Eerst zien dan geloven.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 22:12

Mkango schreef:
nicole_floor schreef:
Ik ga zó hard lachen als het straks net -1 wordt en het alleen maar zeikt van de regen. :))

Ook die man bij EditieNL met tips voor als je toch de weg op gaat: "Houd afstand, pas je snelheid aan, blijf goed opletten [...]" Dat zijn toch dingen die je normaal gesproken al doet als je op de weg bent? :')

Echt hé :')

Supermarkt was weer een gekkenhuis hoor. Sloeg helemaal nergens op. Ik ga overigens wel lachen als het allemaal blijkt mee te vallen :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 22:30

Dat ik blijkbaar nog steeds jank als een klein kind bij Lord of the Rings :')

'Don't you know your Sam?' Man, mn hart |(

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 22:39

Foaly schreef:

'My friends, you bow to no one.' Lekker zitten janken in de bios een paar maanden terug.
Terwijl ik dit typ ben ik mijn volgende reis naar NZ aan het plannen en dat laat mijn LotR hart altijd weer sneller kloppen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 22:40

Foaly schreef:

Oh houd op, iedere keer weer :').

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 22:53

__Sannne schreef:
Foaly schreef:

'My friends, you bow to no one.' Lekker zitten janken in de bios een paar maanden terug.
Terwijl ik dit typ ben ik mijn volgende reis naar NZ aan het plannen en dat laat mijn LotR hart altijd weer sneller kloppen.

Ohhh jaloers....
Wil daar altijd nog eens heen...

Misschien toch eens kijken naar de kosten...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 22:56

Kairos schreef:
Echt hé :')

Supermarkt was weer een gekkenhuis hoor. Sloeg helemaal nergens op. Ik ga overigens wel lachen als het allemaal blijkt mee te vallen :')

Ik kreeg een berichtje in de werk groepchat met omzet die we vandaag hebben gedraaid - dat gebeurd dus ook alleen op uitzonderlijke dagen

We hebben bijna net zoveel omzet gedraaid als op de zaterdag voor kerst.... :')

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 22:58

Lestrange01 schreef:

Nou hier ook.
En maar klagen over woningnood, scheefhuren etc. Nu heeft ze zelf een sociale huurwoning. Vriend komt er later bij omdat ze anders teveel verdienden om de woning te krijgen _-:(

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 23:13

fleurtjeuh schreef:
Ohhh jaloers....
Wil daar altijd nog eens heen...

Misschien toch eens kijken naar de kosten...

Ik heb er anderhalf jaar gewoond en al veel van het land gezien, maar regelmatig heimwee dus kan niet wachten om terug te gaan. Wij nemen zelf een budget van 5.000 per persoon, maar het kan ook (een stuk) goedkoper afhankelijk van hoe je wil rondreizen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 23:14

Luxorvalkje schreef:
Lestrange01 schreef:

Nou hier ook.
En maar klagen over woningnood, scheefhuren etc. Nu heeft ze zelf een sociale huurwoning. Vriend komt er later bij omdat ze anders teveel verdienden om de woning te krijgen _-:(

Maar een woning vinden op dit moment als startende tweeverdieners is ook gewoon poedersuiker. Mijn vriend en ik hebben het zelfde. Voor sociale huur verdienen we teveel (bijna het dubbele om voor sociale huur in aanmerking te komen). Maar voor particuliere huur verdienen we te weinig om ook nog een beetje een leuke woning te kunnen krijgen omdat daar vaak een inkomenseis van 3 tot 4 (soms zelfs 4,5) keer de huur gevraagd wordt waarbij het tweede inkomen dan maar voor de helft of 1/3 mee telt. Nou hebben wij niet per direct een woning nodig, maar ik moet toch echt uiterlijk over een paar maanden (zeg 4 maanden) mijn studentenkamer uit omdat ik student-af ben. En waar moet ik dan heen? Maar onder een brug gaan wonen? Het is voor mij serieus een optie om in mijn eentje een sociale huurwoning te zoeken en dat hij er dan later bij-in trekt, want samen krijgen we gewoon niks...

Dat was overigens ook meteen de irritatie die ik wilde komen spuien, maar de laatste reactie sloot perfect aan.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 23:25

Ik hou m'n hart vast voor mijn bejaarde pony de komende dagen.. ;( Hij gaat echt niet goed op koud weer en eet nu al een tijdje slecht (bijwerking vd medicatie) en wil z'n Glucosamine niet meer eten maar heeft wel erge artritis.. gelukkig kan ik hem wel lekker warm inpakken en eet hij z'n hooi goed maar hoop echt dat hij er oké doorheen komt.