Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mindim schreef:imaudy schreef:
Het zou zelfs tegen kunnen werken. Ook omdat misschien de bereidwillendheid minder wordt.
Waarom zou de bereidwilligheid er niet zijn als men sowieso de deur toch al niet uit komt. Dan is er toch amper bereidheid nodig zou je zeggen.
zonnebloem18 schreef:Controle is hier echt minimaal. Ik ben inmiddels al 15 keer (vanwege werk) tijdens de avondklok onderweg geweest. 4 keer wel politie gezien of achter me gehad, maar geen enkele keer aan de kant gezet. Van collega's en beveiligers van mijn werk hoor ik dezelfde verhalen.
nee loop echt letterlijk een blokje om. Maar om nou met m’n medicatie te lopen.. maak ik liever foto’s ofzo waar mijn naam op staat Rennie89 schreef:Zou tramadol en lamotrigine voldoende zijn?nee loop echt letterlijk een blokje om. Maar om nou met m’n medicatie te lopen.. maak ik liever foto’s ofzo waar mijn naam op staat
sureido schreef:Nou, net voor het eerst door de avondklok geweest![]()
Ik had de auto geparkeerd op een plein, was ik vergeten dat daar morgen markt was en daar kwam ik om 11 achter, anders word de auto weggesleept. Ben dus echt gaan rennen naar de auto, in de auto even bijkomen en hem toen in de straat gezet. Heb ik weer![]()
Toen dacht ik wel even van, eigenlijk leven we echt in een bizarre wereld dat je niet eens even je auto kan gaan verzetten.
Morgen weer een avondklok ritje maar dan legaal want stemmen tellen. Kan je eigenlijk alles op je telefoon laten zien? Want ik heb geen printer. En ook geen ervaring nog met werkgevers verklaringen en andere dingen.
Willekes schreef:Groot gelijk, soms gebeuren dat soort dingen in de 'drukte' van de dag. Men heeft dan meer hinder/werk aan het wegslepen van jouw auto, etc. dan dat men hinder ondervindt dat jij de avondklok een paar minuten moet skippen.![]()
Logisch nadenken zonder oordelen is ook nog steeds een dingetje.![]()
Wordt Kaag Minister President? Off topic.
sureido schreef:Ben benieuwd wat de politie had gezegd als ze me hadden gezienik liep echt in mijn pyjama broek. Denk dat het wel geloofwaardig was, maar ik dacht wel even van *** heb ik weer.
Ik heb van mijn werkgever nog steeds geen verklaring gekregen ... denk maar even bellen zo.
Ik denk dat ze het wel 'begrijpen', met humor en dat je zonder boete weg had gekomen, hoor. Het gaat meer om de notaire overtreders, zeg maar. Niet voor zo iets.
Geen kwalijke bedoening, opzet of opzettelijk negeren van avondklok.
We hebben ondanks een paard met koliek moeten laten inslapen, dat was toch echt na de avondklok. Niemand die moeilijk deed