Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 08:07

miccamaaike schreef:
Boeken of tijdschriften, altijd goed, tweedehands dan uiteraard prima!

Wat een mooi lootje ben jij Zorro!

Germie, ik vind dat wel heel ondankbaar overkomen. Zou dan geloof ik bij alles wat ik voor jou zou kopen denken 'zou ze het in de prullenbak gooien' :+ de kringloop is er vast ook blij mee. Beetje kort door de bocht.

Ok, weggeven kan nog, maar echt, ik word van geurmeuk echt niet blij. En heb al prullenbakken genoeg. En het is iets wat ik echt weg moet stoppen, zo erg vind ik de geur. Ik word direct misselijk. Er zijn geuren die nog gaan. Maar veel is zoet en weeiig. Ik heb net een paar maanden geleden de al lang in de kast liggende wierookbranders weggedaan in een verlotengroep. Maar de wierook zelf was niet te harden toen ik het weer tegenkwam.

Een goede melk, caramel zeezout of niet te pure chocolade is lekker. Maar ik moet altijd oppassen dat ik het niet in 1 keer opvreet. :)
Dat is niet gewoon te eten, je blijft er van eten.

Iets met Mirto vruchtensmaak is ook lekker. Maar vrees dat je dat alleen op Sardinie vindt.

Jorex

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 08:27

Wie wil er een shetlander in de doos hebben? :+
Hij is er gisteren vandoor gevlogen voor de wagen, dus ik ben bang om mijn bed uit te komen nu. Alles is nog heel hoor, maar ik ben bont en blauw. Het ging zo goed, maar nu wil ik hem niet weer inspannen. |o

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 08:28

Ik zie een leuke vieze hond hierboven :+ .

Ik heb ook nog een top: de LSC Smart Connect slimme stekker van de Action.
https://www.action.com/nl-nl/p/lsc-smar ... -stekker-/

Misschien iets aan de dure kant voor SSS. Wel graag die van LSC. Kan die gezellig bij de anderen in de groepsapp.

Ach jee Jorex. Dat is schrikken zeg :knuffel: Voldoende paracetamol in huis?
Beterschap :knuffel:

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 08:37

Geurdingetjes vind ik wel lekker <3 wel liever een geurkaars, dan wierrook haha.

Voor Morax liever geen supermarktbotten oid. Hij krijgt van ons gedroogd spul besteld bij Barkkings (om een idee te geven wat ie krijgt).Varkensoren eet ie helemaal niet _O-. Speeltjes mag uiteraard, maar dan raad ik iets van plastic aan. Die piepknuffels zijn binnen notime stuk :+

Eind dit jaar, begin volgend jaar gaan we EINDELIJK beginnen aan onze badkamer met bad :#

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 08:49

Oh nee balen jorex! Beterschap!

Ik heb het destijds ook maar opgegeven. Die van mij bleef er ook vandoor gaan. Heeft me aardig wat spaken gekost :=

Wat een interessante stekker hierboven!

Oh een nieuwe badkamer. Altijd leuk!

En germie krijgt een pakket vol chocolade :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 08:55

Het gaat met de sulky wel goed want die rammelt niet zo erg als de vierwieler. Hij is ervandoor gegaan op het geluid en helaas wordt de kar alleen maar luider hoe sneller hij gaat. Ik had het geluk dat de andere wel moest meerennen, maar niet echt in paniek schoot. Dus die kon ik nog een hoek in sturen waardoor de paniek pony ook klem kwam te staan. En het was net op tijd, want ik lag al half onder de kar. Dus ik ben echt wel blij met de andere pony. Het had veel erger kunnen gaan. Nu eerst vanmiddag maar ff pony voor de sulky en dan werken aan ontspanning op de plek waar het gebeurde en dan zie ik volgend jaar wel weer met de andere kar. Ze lopen wel heel fijn aan de hand in tweespan dus dat blijf ik ook lekker doen met ze.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 09:17

Jorex schreef:
Het gaat met de sulky wel goed want die rammelt niet zo erg als de vierwieler. Hij is ervandoor gegaan op het geluid en helaas wordt de kar alleen maar luider hoe sneller hij gaat. Ik had het geluk dat de andere wel moest meerennen, maar niet echt in paniek schoot. Dus die kon ik nog een hoek in sturen waardoor de paniek pony ook klem kwam te staan. En het was net op tijd, want ik lag al half onder de kar. Dus ik ben echt wel blij met de andere pony. Het had veel erger kunnen gaan. Nu eerst vanmiddag maar ff pony voor de sulky en dan werken aan ontspanning op de plek waar het gebeurde en dan zie ik volgend jaar wel weer met de andere kar. Ze lopen wel heel fijn aan de hand in tweespan dus dat blijf ik ook lekker doen met ze.
en gewoon evdn hulpvragen? oliebol kunnen ook weer shetlanders worden hoor.

Maar ook in mijn achtertuintje wordt zelfs de kleinste pony niet gelukkig. 6m longeercirkel. Lol.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 09:19

Jorex, mag best in mijn pakket hoor :j

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 10:10

Volgensmij had ik mezelf nog niet echt voorgesteld dus bij deze.
Mijn naam is Sanne ik ben 19 jaar en volg de opleiding Fashion and textiel technologies. In de weekenden werk ik in een kledingwinkel en in mijn vrije tijd rij ik graag paard, hou ik van een drankje en gezelligheid met vrienden. Als ik dan een avondje vrij ben vind ik het leuk om op de bank te breien met een goede serie of een tijdschrift.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 10:16

Geurstokjes/wierook zijn hier geen succes. Wederhelft is er niet zo'n fan van.

Zhiva krijgt sowieso geen botten, dus dat mag geskipt worden. Maar kippen pootjes, konijnen oortjes, kippennekken bijvoorbeeld zijn weer echt een dikke plus. Speeltjes trouwens ook, zeker met piep :Y)

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 10:20

Boeken en tijdschriften hoeft voor mij niet. Ik kom er niet aan toe haha. Kookboeken of bakboeken tweedehands zijn wel heel erg welkom. Daarnaast kan ik ook wel een grove rasp voor het koken gebruiken. Haha

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 10:22

Ik had twee man hulp erbij staan germie

Hier zijn kookboeken ook zeker welkom.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 10:26

(Oude) Tijdschriften vind ik dan wel weer leuk!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 11:14

Jorex schreef:

Dan had je echt pech. Hopelijk komt alles goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 11:21

Ashleytjuhh schreef:
kun je niet op je kont naar boven AB ?

ik heb weer even genoeg geurstokjes :))

[ [url=m/GHsxZa.jpg]Afbeelding[/url] ]

ss ik hou van de hammam geur. :)

Therme. <3 Ik zou de hele dag aan die geurstokjes vastgeplakt zitten denk ik. :)) (Of eigenlijk aan alles van Therme, het ruikt zo lekker.)

Beterschap, Jorex! Dat moet behoorlijk schrikken geweest zijn!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 11:52

germie schreef:
Jorex schreef:

Dan had je echt pech. Hopelijk komt alles goed.

Ja gewoon weer vertrouwen opbouwen en lessen in enkelspan voor de sulky.

Dankje Mkango.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 13:30

Voorstelrondje... Hannah, al jaren 18. Heb werkelijk niets moderns in huis, maar alles uit de jaren 60, echt alles. Met moderne spullen voor in huis maak je mij dan ook niet blij, met 2e hands uit die tijd wel. Kringloop, Ali, allemaal prima. Geen make-up, geen nagellak, geen bad en doucheschuim of zeepjes, i.v.m. allergie. Ben dol op gekke tasjes met gekke vormen, bijvoorbeeld huisje, krokodil, kat, blingbling, enzovoorts, leve Ali, als er maar een telefoon in past. Heuptasje met een gekke vorm van Ali, super. Schoenmaat 41 voor malle sokken en maat 40 of M voor malle t-shirts. Geen kaarsjes e.d. De vorige keer kreeg ik een geweldig roze touwhalster voor mijn minipaardjes, een kerstmuts en handschoenen, geweldig, kerstsjaal is ook een idee, gek op Kerst. Boeken ben ik gek op, maar er zijn maar weinig thrillers die ik nog niet heb. Bladen lees ik niet. Chocola en lekkere koffiedingen welkom. Maar het belangrijkste is dat iemand er moeite voor heeft gedaan en dat ik sowieso altijd blij ben !

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 13:51

Laat ik me dan ook maar eens voorstellen. Ik heet Christel, ben vorige week 30 geworden, en woon al weer een paar jaar met veel plezier in Amsterdam. Ik heb bedrijfswiskunde gestudeerd en ben al weer bijna 5 jaar aan het werk als programmeur voor een groot internationaal bedrijf en het is nog steeds een droom van me om ooit eens een tijdje in het buitenland te werken maar dat is zeker gezien de staat van de wereld op dit moment toekomstmuziek.

Ik ben niet echt een kaarsen en geurtjes in huis persoon, ook niet echt een bad/douche dingen of make-up persoon. Ik hou wel erg van puzzelen en sinds ik er in april mee begonnen ben zit ik 3 keer in de week op de racefiets voor een heerlijk rondje uitwaaien. Daarnaast hockey ik normaal gesproken 1 keer in de week maar dat staat vanwege blessureleed momenteel ook op een laag pitje.

Ik heb twee katten die ik liefkozends de grote trut en de kleine klootzak noem, maar eigenlijk heten ze Muppet en Oscar. Ik heb even een paar foto's geüpload, maar er zijn er in mijn oude posts vast nog veel meer te vinden van in ieder geval Muppet. Oscar is een relatief nieuwe toevoeging aan het huishouden...

Muppet:

Afbeelding

Afbeelding

Oscar:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Samen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 14:33

biggirl schreef:
Als mijn ss iets makkelijks weet om deze stinkie beer makkelijk schoon te krijgen tussen de wasbeurten om :D

Mevrouw gaat graag in de modder en poep rollen tijdens wandelingen

[ [url=m/zKKiPi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Beetje late reactie, maar mooie hond biggirl! Ik heb ook een Schotse herder gehad die graag door de mest rolde...

Ook een prachtige Afghaanse windhond voorbij zien komen. Een aantal jaren geleden zag ik zo'n hond regelmatig door de buurt lopen. Indrukwekkend ras!

Ik bedacht mij nog dat ik het leuk vind om zo nu en dan een nostalgisch computerspelletje te spelen. Een tijd geleden heb ik een cd-rom gekregen met meerdere Putt-Putt, Freddi Fish en Pyjama Sam spelletjes, wat ik op mijn Windows 8.1 laptop toch nog kan spelen. Heb daarnaast natuurlijk ook nog spelletjes zoals Zoo tycoon, Rollercoaster tycoon en de Sims.
Een nostalgische pc game die ik niet meer heb en graag weer eens zou willen spelen is Theme Park World. Weet ook nog een spel wat ik vroeger bij mijn spaarrekening had gekregen, maar ik heb geen idee meer wat de naam was en hoe dat spel ging. Oh en RedCat natuurlijk. Daar heb ik de cd-roms nog van, maar die doen het helaas niet meer op mijn laptop.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 14:37

IMAY1990 schreef:
Laat ik me dan ook maar eens voorstellen. Ik heet Christel, ben vorige week 30 geworden, en woon al weer een paar jaar met veel plezier in Amsterdam. Ik heb bedrijfswiskunde gestudeerd en ben al weer bijna 5 jaar aan het werk als programmeur voor een groot internationaal bedrijf en het is nog steeds een droom van me om ooit eens een tijdje in het buitenland te werken maar dat is zeker gezien de staat van de wereld op dit moment toekomstmuziek.

Ik ben niet echt een kaarsen en geurtjes in huis persoon, ook niet echt een bad/douche dingen of make-up persoon. Ik hou wel erg van puzzelen en sinds ik er in april mee begonnen ben zit ik 3 keer in de week op de racefiets voor een heerlijk rondje uitwaaien. Daarnaast hockey ik normaal gesproken 1 keer in de week maar dat staat vanwege blessureleed momenteel ook op een laag pitje.

Ik heb twee katten die ik liefkozends de grote trut en de kleine klootzak noem, maar eigenlijk heten ze Muppet en Oscar. Ik heb even een paar foto's geüpload, maar er zijn er in mijn oude posts vast nog veel meer te vinden van in ieder geval Muppet. Oscar is een relatief nieuwe toevoeging aan het huishouden...

Muppet:

[ [url=m/jKrcM3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/OARjJ7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oscar:

[ [url=m/ykV8Zx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/h6fcCo.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CapMHI.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7qNkMl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kci4WK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Samen:

[ [url=m/zMHW0E.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Xqe0uE.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Yt3ZTO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/k0KRO9.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pq25jX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die laatste foto is echt geniaal _/-\o_

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 14:38

Ik zal mij ook nog even kort voorstellen. Ik ben Melissa en ik ben 22 jaar oud. Ik studeer pedagogische wetenschappen in Utrecht en heb daar ook een kamer. Ik ben nu weer wat meer te vinden bij mijn ouders omdat mijn moeder herstellende is van een complexe enkelbreuk en nu nog zeker 4 weken niet mag lopen. Mijn pakket zal ook daarheen gaan, omdat daar bijna altijd wel iemand thuis is. Hopelijk kan mijn moeder tegen die tijd ook weer naar de deur om open te doen :')

Ik houd wel van lekkere geurtjes, zoals kaarsen en douchegel. Ik houd alleen niet van de geur van lavendel. Bad hebben mijn ouders wel, maar zit ik nooit in. Thee vind ik lekker, vooral fruitsmaakjes. Tijdschriften lees ik niet, boeken wel. Vooral thrillers, maar nu met school kom ik daar eigenlijk niet aan toe omdat ik daar al veel voor moet lezen. Kleuren en bakken vind ik leuk, doe ik alleen nu niet zo veel door tijd gebrek maar dat wil ik zeker weer oppakken. Nieuwe recepten uitproberen met koken vind ik ook erg leuk. Mijn lievelingschocolade is de melk hazelnoot van cote d'or. Spulletjes voor mijn kamer zijn altijd leuk. Een flop is mokken, want thee uit een mok vind ik echt niet lekker en ook voor ander drinken gebruik ik ze ook niet. Andere flop is spullen voor dieren, want die heb ik niet. Nu heb ik wel genoeg informatie gegeven denk ik :P Hiervan afwijken is natuurlijk altijd prima en leuk :)

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 14:51

Wierrook vind ik ook niks. Geurdingetjes, meestal wel. Maar sommige stinken gewoon :')

Pfoeh in Amsterdam wonen lijkt me heftig

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 16:49

IMAY1990 schreef:

Muppet:

[ [url=m/jKrcM3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/OARjJ7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oscar:

[ [url=m/ykV8Zx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/h6fcCo.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CapMHI.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7qNkMl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kci4WK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Samen:

[ [url=m/zMHW0E.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Xqe0uE.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Yt3ZTO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/k0KRO9.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pq25jX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Aahw wat schattig die foto's haha

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 19:30

Geurstokjes vind ik ook wel lekker inderdaad, maar van wierook krijg in een spontane astma aanval ;(

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 12:03

Geurstokjes ligt er hier erg aan welke geur, kaarsen en melts heb ik echt meeeer dan genoeg dus die hoef ik niet. Lavendel of Zwitsal zijn echt geuren die ik heel vies vind. Ben meer van de zoeterige geurtjes of met sandelhout ofzo :)