Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 09:57

Ik sluit me helemaal aan bij Suzanne F, mooi geschreven. Ik ben dus iemand die vreemdgaan heel erg veroordeelt, maar begrijp ook best dat er andere situaties zijn. Dit is gewoon ongelofelijk poedersuiker.

Laat je gevoel toe, maar voor jezelf. Hier word jij sterker van. Nu is het heel heftig (2 weken terug nog meegemaakt, incl niet kunnen eten ed), maar ga daar doorheen. Het is echt niet niks na zo’n lange tijd op deze manier aan de kant gezet te worden. En je ziet het al heel helder: hij heeft dus bewust een andere vrouw gedate en uitgeprobeerd.. daar zit een patroon.. laat dat dan ook bij hem: jij hebt in deze niks fout gedaan. Blijf bij jezelf, loop hem niet achterna Ookal zou je dat onwijs graag willen. Schrijf dingen op voor jezelf, schrijf van je af. Maar benader hem niet. Draai desnoods dingen om: het is moeilijk samen te werken, maar jíj bent hierin niet degene die ‘fout’ is. Dus wie zal het moeilijker hebben? Gun hen het beste, bedank hem voor de mooie tijd en deel jouw pijn met anderen, níet met hem.

Heel veel sterkte, en probeer wel wat fruit ed te eten. Dat je je lichamelijk ook nog gaat uitputten kun je er niet bij hebben. :*

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 15:57

Marocje schreef:
Ik sluit me helemaal aan bij Suzanne F, mooi geschreven. Ik ben dus iemand die vreemdgaan heel erg veroordeelt, maar begrijp ook best dat er andere situaties zijn. Dit is gewoon ongelofelijk poedersuiker.

Laat je gevoel toe, maar voor jezelf. Hier word jij sterker van. Nu is het heel heftig (2 weken terug nog meegemaakt, incl niet kunnen eten ed), maar ga daar doorheen. Het is echt niet niks na zo’n lange tijd op deze manier aan de kant gezet te worden. En je ziet het al heel helder: hij heeft dus bewust een andere vrouw gedate en uitgeprobeerd.. daar zit een patroon.. laat dat dan ook bij hem: jij hebt in deze niks fout gedaan. Blijf bij jezelf, loop hem niet achterna Ookal zou je dat onwijs graag willen. Schrijf dingen op voor jezelf, schrijf van je af. Maar benader hem niet. Draai desnoods dingen om: het is moeilijk samen te werken, maar jíj bent hierin niet degene die ‘fout’ is. Dus wie zal het moeilijker hebben? Gun hen het beste, bedank hem voor de mooie tijd en deel jouw pijn met anderen, níet met hem.

Heel veel sterkte, en probeer wel wat fruit ed te eten. Dat je je lichamelijk ook nog gaat uitputten kun je er niet bij hebben. :*

Heel erg bedankt voor deze mooie woorden! Ook dit geeft me echt kracht. En ik ben inderdaad gaan beseffen dat ik niet degene ben die ‘fout’ zit.
Ik ben gestopt met achterna jagen. Het zou juist andersom moeten zijn.

Heel goede tip van het fruit. Ik heb met moeite het een en ander naar binnen gewerkt. Even naar mijn oma in het verpleeghuis geweest. Dan besef je ook dat het allemaal veel erger kan. Ik krijg nu de kans om opnieuw te beginnen. Een kans voor nieuw geluk. Dat kunnen veel mensen niet zeggen. Niet dat het makkelijker wordt, maar het geeft wel iets om aan vast te houden.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 18:25

Ik ben gewoon heel erg verdrietig om meerdere redenen. En gewoon niemand om het mee te delen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 18:26

Zertab schreef:
Ik ben gewoon heel erg verdrietig om meerdere redenen. En gewoon niemand om het mee te delen

:(:) :knuffel:

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 19:36

Zertab schreef:

Sterkte! Je mag altijd een pb doen als je het kwijt wilt

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 22:05

Zertab schreef:

Dat is heel erg lastig en snap het heel goed. Heb je misschien familie waar je op terug kunt vallen?
Ik heb nu mijn familie en vriendinnen vertelt dat het niet zo goed met me gaat, zonder directe reden. En heb daar ook(samen met alle lieve reacties van bokt) veel steun in gevonden. Soms is een reden geven niet nodig. :knuffel:

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 23:40

Ik ben verdrietig omdat alles wat deze vakantie (zuid Frankrijk) mis kon gaan, zo’n beetje ook mis is gegaan.
(20 juli) Eerst moest ik mijn hond in laten slapen (bijna 15 jaar) omdat zij steeds slechter werd en de anti biotica niet aansloeg. Zij zou gewoon mee gaan op vakantie.
(27 juli) dochter ineens heftige koorts, ‘s nachts een koortsstuip en ‘s ochtends nog 1. Daarna 1 dag nog koorts gehouden en toen ging het wel weer. (Nog een extra dagje rust gehouden) Maar kon geen kant op, had gelukkig nog wel wat boodschappen.
En vandaag (1 aug) we hebben lekker gezwommen en ineens begint dochter te spugen en houdt daar niet meer mee op. Ook wordt ze heel sloom/ afwezig dus hier met haar naar het ziekenhuis. Allerlei testen gedaan maar tot nu toe komt daar maar weinig uit. Ze heeft nu een infuus en iets tegen het spugen waardoor het wel wat beter lijkt te gaan. (Gelukkig) maar ze verdenken haar wel van epilepsie (dat heeft haar broer ook) Maar we slapen dus een nacht in het ziekenhuis.
Morgen zou de vakantie met de kinderen afgelopen zijn, dan zouden ze naar mijn ex gaan, die ook in Frankrijk op vakantie is op 3 uur rijden. Maar toen ik aan hem vroeg of hij wel iig zoon op kon halen, (zouden eigenlijk halverwege afspreken) kreeg ik als antwoord dat we dat nog wel even zouden bekijken.
Ik dacht gewoon leuk vakantie te vieren. Er gaan zoveel ouders alleen met hun kinderen op vakantie, maar blijkbaar is dat niet aan mij gegund.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 06:50

wyoming schreef:
Ik ben verdrietig omdat alles wat deze vakantie (zuid Frankrijk) mis kon gaan, zo’n beetje ook mis is gegaan.
(20 juli) Eerst moest ik mijn hond in laten slapen (bijna 15 jaar) omdat zij steeds slechter werd en de anti biotica niet aansloeg. Zij zou gewoon mee gaan op vakantie.
(27 juli) dochter ineens heftige koorts, ‘s nachts een koortsstuip en ‘s ochtends nog 1. Daarna 1 dag nog koorts gehouden en toen ging het wel weer. (Nog een extra dagje rust gehouden) Maar kon geen kant op, had gelukkig nog wel wat boodschappen.
En vandaag (1 aug) we hebben lekker gezwommen en ineens begint dochter te spugen en houdt daar niet meer mee op. Ook wordt ze heel sloom/ afwezig dus hier met haar naar het ziekenhuis. Allerlei testen gedaan maar tot nu toe komt daar maar weinig uit. Ze heeft nu een infuus en iets tegen het spugen waardoor het wel wat beter lijkt te gaan. (Gelukkig) maar ze verdenken haar wel van epilepsie (dat heeft haar broer ook) Maar we slapen dus een nacht in het ziekenhuis.
Morgen zou de vakantie met de kinderen afgelopen zijn, dan zouden ze naar mijn ex gaan, die ook in Frankrijk op vakantie is op 3 uur rijden. Maar toen ik aan hem vroeg of hij wel iig zoon op kon halen, (zouden eigenlijk halverwege afspreken) kreeg ik als antwoord dat we dat nog wel even zouden bekijken.
Ik dacht gewoon leuk vakantie te vieren. Er gaan zoveel ouders alleen met hun kinderen op vakantie, maar blijkbaar is dat niet aan mij gegund.

Jeetje wat een gedoe! Heeft je dochter geen norovirus / buikgriep opgelopen? Gaat heel erg rond momenteel. Ik heb ook al cliënten gezien met symptomen als afwezigheid

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 10:01

Moderatoropmerking:
Bericht leeggehaald op verzoek van de gebruiker.
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 06-08-22 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Leeggehaald op verzoek.

hakkipilke87

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 13:58

ben vandaag best verdrietig en teleurgesteld. ik zou vandaag voor het het eerst een date hebben, maar sinds een aantal dagen reageert ze niet op appjes en neemt de telefoon niet op.. ik heb haar leren kennen op een dating site en hebben al een kleine 2 weken contact via de app, we deelde de zelfde interesses op allerlei vlakken en ik had me er erg op verheugd om haar te ontmoeten.. ik begrijp hier niets van, er is niks voorgevallen ofzo.. ik maak me ook wel een beetje zorgen omdat niet weet wat er aan de hand is..

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 23:11

Het was al een tijdje geleden dat het echt slecht met me ging.
Maar nu gaat het weer niet lekker, het zit eventjes niet mee en dat is prima. Het raakt me wel.

Ik heb twee goede vrienden en ik koester ze ook echt heel erg. Het hele punt is gewoon dat er weinig tot geen contact is tussen ons als ik niks zeg. Zoals nu wanneer het niet goed gaat heb ik de neiging om mij terug te trekken. En ik vind het niet erg dat ze de signalen niet zien maar gewoon een simpele "hey" krijg ik überhaupt niet.
Ze vragen me nooit mee om af te spreken -O-
Het enige waarom ze contact met mij hebben is voor hun om hun verhaal kwijt te kunnen.
Ik ben zoveel meer dan dat.
Ik verdien zoveel meer dan dat.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-22 23:25

Goed dat je zelf inziet dat je zoveel meer verdient en dat je zoveel meer bent dan dat! :(:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 07:55

Goed dat je dat zelf inziet Fotolijstje. Ik heb ook een vriendschap verbroken om die reden. Als ze contact opnam was het omdat ze iets van me nodig had, of om haar verhaal te doen. Dan hingen we op en had ze nog niet eens gevraagd hoe het met mij was. Ze belde nooit zomaar, voor mij. Nooit omdat ze geïnteresseerd was in mij. Toen ik van iemand anders moest horen dat ze zwanger was was het voor mij echt klaar. Dit was niet het type ‘vriendin’ wat ik wilde zijn.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 12:51

Ik baal er echt van. Geen simpele "hey" krijg ik niet eens.
Nooit vragen ze me om af te spreken dat moet ik zelf allemaal doen.
Ik vind het gewoon echt stom want als we wel contact hebben is het super leuk. Ik ken ze ook 5 jaar dus ik zit echt in een dilemma.
Voor nu ga ik gewoon "don't speak unless spoken to" doen om te kijken wat zij gaan doen. -O-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 14:44

Sommige mensen zijn gewoon niet zo goed in vrienden onderhouden. Ik ben zelf ook zo iemand. Dan denk ik vaak oh vanavond even die vriendin appen en dan schiet het er weer bij in. Dus ik voel me geregeld een slechte vriendin. Maar als er iets is hoeven m'n vrienden maar te bellen en ik sta voor ze klaar en dat weten ze gelukkig ook. En als we elkaar wel zien dan is het altijd gezellig en leuk.

Zouden ze er niet voor je zijn als je aangeeft dat het niet zo goed gaat?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 15:37

Niet perse van dat je echt denkt dat ze moeite doen, ze zeggen alleen dat het goed komt etc maar dat is het ook wel weer. -O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 17:07

Net mijn kat moeten laten inslapen. Beestje was net drie geworden.. accuut nierfalen. ;(

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 17:08

Marocje schreef:
Net mijn kat moeten laten inslapen. Beestje was net drie geworden.. accuut nierfalen. ;(

Wat ongelofelijk rot voor je !

Veel sterkte, :(:)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 18:28

Dank je. Ik had het echt niet zien aankomen, maar ineens werd ze zo slecht.. dacht nog aan een vergiftigde muis ofzo wat ze had gegeten..

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-22 19:10

Oh vreselijk! Veel sterkte! :knuffel:

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 19:21

Dank je.

Ik kom er overigens net pas achter welke datum het is.. die ga ik niet meer vergeten..

16-9-2022 Pixel ingeslapen
16-9-2020 relatie verbroken
16-9-1980 Vader overleden..

Y;(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 19:27

Marocje schreef:
Dank je.

Ik kom er overigens net pas achter welke datum het is.. die ga ik niet meer vergeten..

16-9-2022 Pixel ingeslapen
16-9-2020 relatie verbroken
16-9-1980 Vader overleden..

Y;(

Van mij mag je officieel elk jaar in bed blijven op 16-9 :(:)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 19:36

Maar dan wel samen met iemand :') _O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 19:37

God mens gedraag je _O- _O- _O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 19:39

Sorry kon het niet laten :+

Meende het wel overigens _O-