Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 13:54

Dat ik soms als ik vuiligheid van mijn auto haal een mini beschadiging zie en denk: was ik dit? Of zat dit er al op, maar zie ik het nu omdat het brandschoon is en ik er met mijn neus bovenop sta? :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 14:54

Verdoving die pas werkte op de parkeerplaats vanwege mijn stress, en nu wil de verdoving niet weg trekken. Ik heb honger :'). Maar ben te bang om op mijn tong te bijten.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 15:24

Dat ik met een vriendinnetje hier in Spanje een buitenrit zou gaan maken. Maar ze nu ineens moet werken...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 16:42

Dat ik de uitslag terug wil ik wil weer lekker uitgebreid met mijn huisdieren knuffelen. Ik hou toch voor de zekerheid wat afstand maar ik mis ze gewoon ook al zitten ze nog 3 meter bij mij vandaan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 17:04

Mensen die willen afspreken vraag je of ze al een tijd in gedachten hebben. Paard heeft al vrij gekregen. Reageren ze niet. Okay fijn doei.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 17:52

De geit -:(- Eindelijk opgesloten in de stal,hek ervoor dat al jaren daarvoor gebruikt wordt.Springt de dame erover heen.En loopt nu dus weer in de wei.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 17:59

Britta,de geit heeft er echt geen zin in.
Kan je haar niet aan de ketting leggen?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 19:25

Nu pas middag eten en eigenlijk totaal geen trek hebben.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 20:27

Vrienden...ik begin er niet meer aan. :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 20:36

Nayomie schreef:

Deze voel ik haha en elke keer trap ik er weer in :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 20:50

Zebrastreep schreef:
Nayomie schreef:

Ja ik helaas ook. En ik ben soms ook te vergevingsgezind, wat ook niet altijd helpt. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 20:57

Nayomie schreef:
Zebrastreep schreef:

Ja ik helaas ook. En ik ben soms ook te vergevingsgezind, wat ook niet altijd helpt. :')

Zo geef ik ook iemand maar kans op kans zo stom en zodra we weer contact hebben ga ik ook nog twijfelen en stom voelen omdat ik haar niet vertrouw. Eigenlijk heb ik voor de rest heel trouwe vrienden dus mag ook niet zeuren. Ik vertrouw vreemden gewoon niet meer zo snel en ik stop wat minder energie in bepaalde vriendschappen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 21:01

Na vangpoging nummer 5 van de geit is dit het resultaat.

Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 21:03

Britta31 schreef:
Na vangpoging nummer 5 van de geit is dit het resultaat.

[ [url=m/PqWzWN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je bent vast een beetje zat van hem maar ik vindt hem te schattig <3

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 21:17

Weer de buurman...

Ik word er echt compleet gestoord van. Elke zaterdag vanaf 9 uur 's avonds gaat de muziek zo hard dat ik het boven mijn tv of muziek uit hoor en ook niet kan slapen. (even voor de beeldvorming, mijn radio staat doordeweeks op 9 of 10 overdag als ik op de bank zit, als ik heen en weer loop ongeveer 20. Nu ging om 9 uur zijn muziek weer aan en heb ik het omhoog gezet naar 35 en nog steeds hoor ik een gedeelte van zijn muziek en vooral de bas erdoorheen...) Het is nu al vervelend, maar helemaal omdat het zo hard blijft aan staan tot 12 uur en soms nog later.
Ik durf alleen absoluut niet te gaan klagen (vroeger al meerdere malen gedaan en geen effect) en alle andere opties krijgt hij te horen dat het bij mij vandaan komt en dan kan ik beter meteen verhuizen.

Ik geloof dat ik maar een keer een aantal vrienden moet uitnodigen en hen laten aanbellen op zo'n avond. Ik zie er nu al tegenop dat hij binnenkort een aantal weken vakantie zal hebben, dan is het elke avond feest en overdag de radio in de schuur aan waardoor ik niks meer van mijn eigen muziek kan horen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 21:21

Jeetje, heeft het geen zin om met de wijkagent hierover te praten / melding te doen?
Woont hij in een huur of koopwoning?

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 21:31

Nayomie schreef:

Tja, ik herken je gevoel al te goed. Ik probeer het ook meer los te laten nu. Heb genoeg gehad qua vriendschappen.... Ben nu blij met t huisje, vriendje, hondje en daar geniet ik intens van. <3

Overigens ken ik ook genoeg leuke mensen, die niet teleurstellen *\o/* ookal spreek ik ze niet dagelijks, daarmee is het altijd goed.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 21:36

Beide huurwoning, maar ik moet eerst zelf in gesprek, dan buurtbemiddeling en pas als dat niet werkt wil de woningbouw zelf eens wat gaan doen. Maar ik zie dat echt niet zitten, voel me dan echt niet veilig. Wijkagent zou kunnen, kan het altijd eens navragen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 21:51

Detroit schreef:
Nayomie schreef:

Tja, ik herken je gevoel al te goed. Ik probeer het ook meer los te laten nu. Heb genoeg gehad qua vriendschappen.... Ben nu blij met t huisje, vriendje, hondje en daar geniet ik intens van. <3

Overigens ken ik ook genoeg leuke mensen, die niet teleurstellen *\o/* ookal spreek ik ze niet dagelijks, daarmee is het altijd goed.

Hier ook gelukkig met wat ik heb hoor. En aantal mensen die ik eens per zoveel maanden spreek. Maar het loslaten van mensen en de situatie die je op het laatst enorm kwetsen, is gewoon heel naar.

Ik erger me trouwens ook aan een zenuwtrek in mijn voet die ik al sinds vannacht heb.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 22:00

Facebook en dan voornamelijk zeer onsportieve mensen die een ander het ergste toewensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 22:10

Ik wil aan de zuip en opstap, maar heb geen vrienden. Ach ja misschien maar goed ook.

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 22:15

Auto daarnet in panne gevallen :\ gelukkig vlak bij moeders thuis (1 dorp verder dan waar ik zelf woon) en daar langs de kant kunnen zetten, 2de geluk dat moederlief deze komende 2 weken vakantie heeft en haar wagen kan missen, dus die nu meegekregen _/-\o_ maandag garage bellen, dat zal minder leuk worden.. vooral de erop volgende factuur.. |o

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 22:53

Dat ik mij net rot schrok van een stomme trol in de badkamer die mijn zoon daar had neergezet. (Was half donker en er stond dus iets pluizig op het randje wat ik niet meteen kon plaatsen)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 23:02

_/-\o_ _/-\o_

wyoming schreef:
Dat ik mij net rot schrok van een stomme trol in de badkamer die mijn zoon daar had neergezet. (Was half donker en er stond dus iets pluizig op het randje wat ik niet meteen kon plaatsen)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 23:32

hagelslag schreef:
_/-\o_ _/-\o_

wyoming schreef:

Ik dacht echt even dat de trol en echt persoon was :') vroeg me echt af waarom iemand dat over een ander persoon zou zeggen