Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Femkeeex

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 21:24

Ik ben echt teleurgesteld. Ik was net naar mijn bestelling aan het kijken en de broek waar ik het meeste naar uit keek is ineens vervangen door een soortgelijke lelijkere versie. Ook heb ik items die ik hier al 100 keer voorbij heb zien komen. Voelt niet echt persoonlijk zo... Ik had duidelijk aangegeven dat ik steunzolen draag, dus ik moet schoenen hebben waarin ik ze kwijt kan. Heeft ze de meest platte sandalen die je je maar kunt bedenken in de box gedaan. De rest van de items vind ik niet mooi, dus alles gaat helaas terug.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 11:08

Joehoe, mijn styliste heeft de khaki broek me opgestuurd in maat 36 nu! Hij is nu nog dikker in de korting overigens. De blouse die ik een maat kleiner wilde is helaas weer uit de korting en heb ik dus voor 39,95 besteld om te kijken of een 36 me daarvan beter paste. Het bomberjack was vandaag weer op voorraad en ik kijk een halfuur nadat ik het mailtje kreeg, is er alsnog maar 1 van de maat die ik wilde op voorraad. Dus dat zelf besteld en hopelijk passen die 3 items nu wel. :D

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 11:54

Mijn styliste is vandaag aan mijn outfit(s) bezig. Ben benieuwd wanneer ik mijn preview krijg. Spannend!

roucha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 11:57

Ooh wat leuk een topic hierover!
Heb net een box weer retour gestuurd, maar ga wel nabestellen denk ik. De leukere artikelen waren helaas te klein geleverd :(

Afbeelding

Dit was mijn box.
Dat eerste topje hoort samen met de groene broek en blazer. Heel wat anders dat wat ik normaal draag maar vind het wel leuk dus wordt waarschijnlijk wel nabesteld :D

Die groene jas is niks voor mij.
Zwarte broeken heb ik al genoeg.
Zwarte topje hoort bij het jasje ernaast.
Hou niet zo van het kant en het jasje is een twijfel geval nog.
Witte shirt vindt ik het merk niet mooi op en de stippen rok vind ik wel leuk maar staat mij niet helaas..
De jeans was veel te klein :P

Heb alweer een nieuwe box besteld dus benieuwd naar de preview hiervan. Wel me style profiel iets aangepast haha.

Al veel leuke dingen hier voorbij zien komen trouwens :D

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 12:01

roucha1 schreef:
Heb net een box weer retour gestuurd, maar ga wel nabestellen denk ik. De leukere artikelen waren helaas te klein geleverd :(

[ [url=m/Fvmrh1.png]Afbeelding[/url] ]

Dit was mijn box.
Dat eerste topje hoort samen met de groene broek en blazer. Heel wat anders dat wat ik normaal draag maar vind het wel leuk dus wordt waarschijnlijk wel nabesteld :D

Witte shirt vindt ik het merk niet mooi op en de stippen rok vind ik wel leuk maar staat mij niet helaas..

Heb alweer een nieuwe box besteld dus benieuwd naar de preview hiervan. Wel me style profiel iets aangepast haha.

Wie is jouw stylist? Ik had dat rokje ook!

roucha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 12:03

AylaL schreef:
roucha1 schreef:

[ [url=m/Fvmrh1.png]Afbeelding[/url] ]

Dit was mijn box.

Wie is jouw stylist? Ik had dat rokje ook!

Carmen was mijn stylist van de box.
Heb nu een andere stylist.

Welke was joune? En jij het rokje wel gehouden? :D

Edit, Zie nu dat je box nog onderweg is. Wel hele andere items er verder bij. Ben benieuwd naar je stylist. :)

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 12:59

roucha1 schreef:
Carmen was mijn stylist van de box.
Heb nu een andere stylist.

Welke was joune? En jij het rokje wel gehouden? :D

Edit, Zie nu dat je box nog onderweg is. Wel hele andere items er verder bij. Ben benieuwd naar je stylist. :)

Ik heb Cherylle, mijn box is nog onderweg!

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 13:55

theadora99 schreef:
Ach bij ons gooiden ze t door t raam toch :')

Ja deden ze dat maar, hier maken ze pakketjes kwijt, laten ze briefjes achter dat ze iets niet konden bezorgen en vergeten erbij te zetten dat het een aangetekende brief was (en ik vervolgens 3 dagen naar 2 punten ga denkende dat het een pakketje is dat ik besteld had), bezorgen ze de oproepkaart voor bloeddonatie na de datum die op die kaart staat :')

Iolanthe schreef:
Kun je het niet laten leveren op een ander adres (bij de buren of vrienden of zo), waar zeker iemand thuis is en dat je het dan kan ophalen?

Nee hier in de buurt niet helaas := Buren moet het ook maar net treffen (plus die datum weet je niet exact van tevoren) en collega's net zo als ik.

Heb het nu ook op de site gevonden, kan inderdaad alleen thuis worden bezorgd via normale post nl (en dus als je niet thuis bent gaat het mogelijk naar een punt).
Dan misschien toch even wachten tot ik weer naar thuis kan, daar vertrouw ik de bezorging meer dan hier.
Zal ondertussen maar voor mezelf een box samenstellen :')

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 15:34

Ik heb net mijn preview ontvangen. Leuke box. Heb 3 artikels laten ruilen voor wat anders.
Helaas heb ik mijn feedback al verzonden en kan ik nu de preview niet meer terugvinden om te posten. Kan je die nog ergens zien?

theadora99
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 16:30

Ik kreeg deze mail? Afbeelding

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 16:32

Ja hier ook :(

Ik kreeg maar geen revieuw nadat ik gekoppeld was. Dus maar een nieuwe box besteld, blijkt het dus niet te kunnen.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 16:46

Huh dat is raar toch. Want je ontvangt eerst en betaald alleen dat wat je houdt...dat is in principe op rekening. Wat gek zeg.

theadora99
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 17:19

Boterbloem90 schreef:
Ja hier ook :(

Ik kreeg maar geen revieuw nadat ik gekoppeld was. Dus maar een nieuwe box besteld, blijkt het dus niet te kunnen.

Ik heb wel review gedaan, best wat tijd in gestoken opzich ook, en kreeg net deze mail. Vind t wel raar ook idd

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 19:16

Dit was de preview.
De zwarte broek was ok, maar een harenaantrekkend stofje (niet handig met wat langharige huisdieren), de jeans helaas veeeeel te lang. De blouw/witte blouse had een te vreemde pasvorm voor de foto (heel vreemd smal bij de onderarmen), het blauwe topje/t-shirt een v-hals tot op mijn navel. De blauwe schoenen waren zo mooi <3 <3 <3 . Helaas loop ik heel makkelijk blaren en ze deden al zeer tijdens mijn passessie (precies overgang naar het elastiekje wat er in zat, heb ik wel vaker). Ik heb ze heel snel weer in de doos gedaan, de verleiding was zo groot om ze te houden

Afbeelding
Verder: Witte broek is leuk, ik draag nooit witte broeken, dus waag bij deze een poging. Sneakers zijn makkelijk te combineren en zitten lekker, dus die houd ik ook. Shirt is leuk en zit heel lekker, dus blijft ook.

Afbeelding

Bloesje wat lekker zit en vrolijk is, dus die blijft.
Afbeelding

Bloes/top met mouwlengte die heel handig is voor kantoor, super fijn stofje. Hou ik.
Afbeelding

Topje is op zich ok, maar beetje tuttig. Die gaat terug.
Afbeelding

T-shirt wat absoluut binnen mijn comfortzone ligt, stofje beetje stug, prijs aan de hoge kant, dus geen reden om te houden.
Afbeelding

Al met al: styliste heeft goed gekeken/geluisterd. Dit zijn dingen die ik over het algemeen ook zelf zou uitproberen in de winkel. Ik heb geen figuur waar alles op staat (en ben geen 25/35 meer) en vrijwel alles past heel goed, dus dat vind ik een compliment waard. Tip voor mezelf voor de volgende keer: aangeven dat ik ook wel iets anders zou waarderen, waar ik zelf niet aan zou denken/aan zou durven beginnen. Voor nu: een paar prima basisitems erbij.

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 19:45

Leuke kleding , staat je goed ;)

roucha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 20:00

Leuke box heb je gekregen! Staat je leuk :)

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 20:05

De witte broek icm wat je uitgekozen hebt van bloesjes staat je echt goed +:)+

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 20:09

@turtelito: leuk hoor! Die blauwe blouse met stip/wolk achtig printje zat ook bij mij in preview. Heb hem zelf geweigerd omdat die mij niet leuk leek. Staat jou heel goed!

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 20:26

Dank dames! Ik zit nu al te verzinnen over het bestellen van een nieuwe box. Ik vind het proces wel leuk, steeds iets zien, wachten en dan kijken of het echt zo is als je hoopt. Dus nu een zwart gat nu er niks meer volgt (nou jou, het terugsturen, maar dat is niet echt een moment om naar uit te kijken :D ). Mmmmm, voel een nieuwe verslaving aankomen *\o/*

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 20:41

Ik wil nu meteen mijn hele wardrobe omgooien, maar ik heb daar de moneys niet voor _O-
Het staat je leuk!

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 20:57

Ik moet nog steeds geduldig wachten staat sinds 30 april al aangemeld bij PostNL..
En ik ben zo benieuwd of het past en mooi zit.. :o

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 21:02

Jorex schreef:
Ik wil nu meteen mijn hele wardrobe omgooien, maar ik heb daar de moneys niet voor _O-
Het staat je leuk!

Nou ja, behalve dat..... ik ga (voorlopig) nergens heen... Dus echt nodig :n . Denk eraan om de styliste gewoon een berichtje te sturen voor een paar items. Vind het ook zonde om een hele box te laten samenstellen (die van nu was echt huge!) om dan maar in een paar items geïnteresseerd te zijn.

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 21:07

Ik denk dat ik in september of oktober weer een box laat samen stellen..
voor de zomer zit ik wel goed als het tenminste past/ mooi valt. :+

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 22:31

Ik heb alles uitgepakt!

Zaten echt leuke dingen bij. Ga het snel uitwerken en op mijn site plaatsen met een verhaaltje haha!

Deze wil ik alvast delen:
Afbeelding

Zou ik zelf absoluut niet gevonden hebben binnen Zalando (niet “mijn merk”) en toen ik hem uit de doos haalde, dacht ik “oei, slobberige stof”. Maar aan vond ik hem wel echt leuk!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 22:37

Mijn box is na de preview (en de feedback die ik heb gegeven) verzonden. Er zit bijna alleen maar pastel in, terwijl ik aangaf dat ik dat echt verschrikkelijk vond. Ook wilde ik graag shirtjes en jurkjes proberen met nadruk op deco. Daar heeft ze semi rekening mee gehouden. Alleen de tommy sponsering had wel iets minder gemogen...

Hier mijn lookbook:

Afbeelding

en wat ik nu ontvang
Afbeelding