Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

roucha1 schreef:Ooh wat leuk een topic hierover!
Heb net een box weer retour gestuurd, maar ga wel nabestellen denk ik. De leukere artikelen waren helaas te klein geleverd
[ [url=m/Fvmrh1.png]Afbeelding[/url] ]
Dit was mijn box.
Dat eerste topje hoort samen met de groene broek en blazer. Heel wat anders dat wat ik normaal draag maar vind het wel leuk dus wordt waarschijnlijk wel nabesteld![]()
Die groene jas is niks voor mij.
Zwarte broeken heb ik al genoeg.
Zwarte topje hoort bij het jasje ernaast.
Hou niet zo van het kant en het jasje is een twijfel geval nog.
Witte shirt vindt ik het merk niet mooi op en de stippen rok vind ik wel leuk maar staat mij niet helaas..
De jeans was veel te klein![]()
Heb alweer een nieuwe box besteld dus benieuwd naar de preview hiervan. Wel me style profiel iets aangepast haha.
Al veel leuke dingen hier voorbij zien komen trouwens
AylaL schreef:roucha1 schreef:Ooh wat leuk een topic hierover!
Heb net een box weer retour gestuurd, maar ga wel nabestellen denk ik. De leukere artikelen waren helaas te klein geleverd
[ [url=m/Fvmrh1.png]Afbeelding[/url] ]
Dit was mijn box.
Dat eerste topje hoort samen met de groene broek en blazer. Heel wat anders dat wat ik normaal draag maar vind het wel leuk dus wordt waarschijnlijk wel nabesteld![]()
Die groene jas is niks voor mij.
Zwarte broeken heb ik al genoeg.
Zwarte topje hoort bij het jasje ernaast.
Hou niet zo van het kant en het jasje is een twijfel geval nog.
Witte shirt vindt ik het merk niet mooi op en de stippen rok vind ik wel leuk maar staat mij niet helaas..
De jeans was veel te klein![]()
Heb alweer een nieuwe box besteld dus benieuwd naar de preview hiervan. Wel me style profiel iets aangepast haha.
Al veel leuke dingen hier voorbij zien komen trouwens
Wie is jouw stylist? Ik had dat rokje ook!

theadora99 schreef:Ach bij ons gooiden ze t door t raam toch
Iolanthe schreef:Kun je het niet laten leveren op een ander adres (bij de buren of vrienden of zo), waar zeker iemand thuis is en dat je het dan kan ophalen?
Buren moet het ook maar net treffen (plus die datum weet je niet exact van tevoren) en collega's net zo als ik.
. Helaas loop ik heel makkelijk blaren en ze deden al zeer tijdens mijn passessie (precies overgang naar het elastiekje wat er in zat, heb ik wel vaker). Ik heb ze heel snel weer in de doos gedaan, de verleiding was zo groot om ze te houden

). Mmmmm, voel een nieuwe verslaving aankomen
Jorex schreef:Ik wil nu meteen mijn hele wardrobe omgooien, maar ik heb daar de moneys niet voor![]()
Het staat je leuk!
. Denk eraan om de styliste gewoon een berichtje te sturen voor een paar items. Vind het ook zonde om een hele box te laten samenstellen (die van nu was echt huge!) om dan maar in een paar items geïnteresseerd te zijn.