Dit is Piet
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:BTW wel echt een gave lounge set!
Faelynn schreef:ik begin ook wel erg ongeduldig hier van te worden, de maatregelen belemmeren mij aan alle kanten. Nu scheelt het dat ik die tijdelijke bijbaan heb waardoor ik in ieder geval de komende 3 maanden mijn hoofd boven water kan houden, maar fijn is anders. Met pijn in mijn hart zojuist ook maar refund gevraagd voor mijn festival tickets.
Ik ben echt radeloos met mijn salontafel, had nog een poging gedaan het iets te vergrijzen, maar toen werd het helemaal lelijk, bijna beetje paarsdus toch maar weer terug en de bruine kleur iets donkerder gemaakt en wat meer speling er in zodat het wat minder gelig toont, maar t blijft niet mijn ding deze kleur, weet niet zo goed of ik nu het tv meubel en de eettafel in de zelfde stijl ga houden zoals het idee was of toch iets anders ga proberen, maar dan past het niet meer bij elkaar en de vraag is ook een beetje hoe ik t anders moet doen, niet dat het weer een kleur word die t net niet is
[ [url=m/uEj9hp.jpg]Afbeelding[/url] ]
ontherun schreef:Gave loungeset San! Die is nou eens helemaal mijn smaakHeerlijk als je tuin vormt begint te krijgen he.
Ik heb ook nog een maand vakantie denk ik ja... Vreemd, ook omdat ik eigenlijk aan het afstuderen ben maar dat dus ook niet volledig kan allemaal.
Zamora schreef:Wauw gave set!!
Wij willen nog een picknicktafel achtig iets erbij voor in de tuin. Hebben al 2 leuke opties. De gewone loungeset is niet zo fijn met eten
Ik verwacht 2e week van mei weer aan de slag te moeten.
Ben benieuwd waar de school van mijn dochter mee komt voor na de meivakantie. Hoe ze het gaan invullen.
Ghostattack schreef:Gaaf San!
Hier ook wel echt een baal moment, heel mijn concert/festival agenda weggevaagdIk had het wel verwacht, maar het is wel echt mega klote.
Janine1990 schreef:Ik vind het echt heel mooi Faelynn!
Mijn salontafel en eettafel lijken totaal niet op elkaar en toch past het bij elkaar. Broodkast en tv meubel ook allebei hout qua kleur maar dan gelamineerd, misstaat ook totaal niet. Hier was ik heel huiverig voor, maar valt 1000% mee.
Ik zou de salontafel gewoon houden en eerst kijken hoe het uiteindelijk lijkt en of jij het dan mooi vind. Als het dan nog niet naar tevredenheid is, gaan bedenken wat dan wel met de situatie eromheen al af.
Ghostattack schreef:Ik hoop ook dat er niet te veel festival/bands/andere muziekgerelateerde dingen om gaan vallenIk hou mijn tickets voor volgend jaar voor zover dat kan, Dynamo Metal Fest biedt dat in ieder geval als optie. Misschien dat ik mijn ticket wel doneer en volgend jaar gewoon een nieuw entree ticket koop om ze te steunen.
Graspop is me iets te duur om te doneren, dat kostte me 500 euro dus ik hoop dat die volgend jaar gewoon geldig zijn
Faelynn, ik vind je tafel ook heel gaaf! Je gaat hem toch niet weg doen he? Want dan wil ik hem wellicht wel overnemenMijn nieuwbouwhuis wordt juni/juli opgeleverd en ik wil ook zo'n soort stijl in huis.