Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Ik ben ook niet vies van winkelwagens. Het is echt niet dat ik mijn handen er direct om ga wassen. Ik stap rustig eerst in de auto, rij naar huis en was mijn handen pas weer nadat ik op de wc gezeten heb of ga eten.
MoniqueT schreef:germie schreef:Ik ben ook niet vies van winkelwagens. Het is echt niet dat ik mijn handen er direct om ga wassen. Ik stap rustig eerst in de auto, rij naar huis en was mijn handen pas weer nadat ik op de wc gezeten heb of ga eten.
Waarom denk je dat ze zo aandringen op handen wassen? Je geeft het virus echt volop kans zo.
_Laura_ schreef:Vandaag was er hier in de straat een kindje jarig, en toen kwam er een hele stoet toeterende auto's door de straat die allemaal door het autoraampje een ballon aan hem gaven! Echt zo leuk en volgens mij een prima optie om de verjaardag van een kind toch nog een beetje "met zijn allen" te vieren.
MarliesV schreef:_Laura_ schreef:Vandaag was er hier in de straat een kindje jarig, en toen kwam er een hele stoet toeterende auto's door de straat die allemaal door het autoraampje een ballon aan hem gaven! Echt zo leuk en volgens mij een prima optie om de verjaardag van een kind toch nog een beetje "met zijn allen" te vieren.
Zulke dingen maken het inderdaad voor de jarige toch feestelijk.
Hier had iemand het gebak op een tafeltje aan de weg gezet voor de mensen die langs kwamen, haha
Zoek nog inspiratie voor mijn nichtje. Die wordt begin mei 7 en woont hier 1.5 uur rijden vandaan. Dus daar kunnen we niet zo even langs op die manier.
Taartje eten samen via Skype. En hopelijk kunnen we nog iets leuks bedenken.
MarliesV schreef:MDH ik geloof niet in zulke soepele regels dat we begin mei al weer feestjes kunnen vieren bij mensen thuis. Zou het niet eens willen, een nieuwe piek zit niemand op te wachten, eerst maar eens minder druk op de gezondheidszorg.
Sophie dat is een lastige. In principe niet de grens over als net niet nodig is. Maar snap ook wel dat als je altijd in NL boodschappen doet en het idee hebt dat hier het veiliger is, je liever in NL boodschappen doet.
Kan je niet bestellen, klaar laten zetten en dan afhalen ipv zelf naar binnen vlak bij huis?