Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JorineV schreef:Dat was vroeger wel, dacht ik. Toen was Uitgeest eindpunt van een aantal trajecten en hét overstappunt in de regio. Die overstapfunctie is nu verplaatst naar Castricum.
poetser schreef:Sorry als mijn vraag al gesteld is geweest![]()
Ik zou volgende week zaterdag heen en terug moeten met een Arriva bus. Doordat ik uit België kom, heb ik natuurlijk geen ov kaart. Hoe kan ik dit het beste doen? Ik ben namelijk al 16 jaar weg uit Nederland en heb geen idee hoe het ov normaal werkt tegenwoordig, laat staan nu met de Corona.
Justme_Lisaa schreef:Niet specifiek het OV, maar meer de stations centraal. Is het daar nu echt verplicht om binnen de treinstations een mondkapje te dragen of wordt het sterk aangeraden door de NS? Want ik krijg steeds mixed signals hierover. En klopt het als je een NS flex abonnement afsluit, je deze, ongeacht het soort abonnement binnen flex, maandelijks kan opzeggen? Ik kan hier niet 100% antwoord op vinden
poetser schreef:Sorry als mijn vraag al gesteld is geweest![]()
Ik zou volgende week zaterdag heen en terug moeten met een Arriva bus. Doordat ik uit België kom, heb ik natuurlijk geen ov kaart. Hoe kan ik dit het beste doen? Ik ben namelijk al 16 jaar weg uit Nederland en heb geen idee hoe het ov normaal werkt tegenwoordig, laat staan nu met de Corona.
Cilli96 schreef:Weet iemand stations waarvan uit je het bos oid in loopt zonder de bus te moeten pakken?
Een tijdje gelden was ik naar T' Harde geweest, snelweg onderdoor lopen en je kon lekker wandelen.
Over een tijdje wil ik namelijk weer meer gaan wandelen buiten mijn huidige woonplaats om dus vandaar mijn vraag^^Het is een OV vraag maar weet niet of hij gepast is in dit toppic, maar aangezien er veel kenners van station en dergelijke hier op zitten waag ik het er toch op!
Cilli96 schreef:Weet iemand stations waarvan uit je het bos oid in loopt zonder de bus te moeten pakken?
Een tijdje gelden was ik naar T' Harde geweest, snelweg onderdoor lopen en je kon lekker wandelen.
Over een tijdje wil ik namelijk weer meer gaan wandelen buiten mijn huidige woonplaats om dus vandaar mijn vraag^^Het is een OV vraag maar weet niet of hij gepast is in dit toppic, maar aangezien er veel kenners van station en dergelijke hier op zitten waag ik het er toch op!
Shadow0 schreef:Je kunt bij de NS de wandelroutes bekijken - dan heb je mooie wandelingen en krijg je een indruk van de startplaatsen. Hier in de buurt in elk geval Hollandse Rading, Den Dolder en Baarn. En bij 't Harde heb je ook Nunspeet en Wezep zo te zijn (zelfde omgeving als 't Harde.)
Maar https://www.ns.nl/dagje-uit/wandelen#/ en dan Google Maps ernaast geeft een hele goede indruk.