Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Haha, jullie doen het fout
Nou, met name omdat ik het idee heb dat ik zo'n ding nauwelijks ga gebruiken, omdat ze bijvoorbeeld lekken op verkeerde plekken, onhandig drinken, niet schoon te maken zijn, drank niet goed warm houden...
Jolien87 schreef:Ik reis 5 dagen per week 2x 50 minuten met de trein en heb me nu in mijn hoofd gehaald om noise canceling headphones te kopen.
Ik heb nu in-ear plugs van Skull candy maar daar komt nog genoeg geluid doorheen waar ik me vervolgens aan erger en op ga focussen met nog meer irritatie als gevolg.
Ik twijfel alleen of headphones gaan helpen of dat ik me misschien niet moet aanstellen.
Sheran schreef:Haha, jullie doen het fout
Nou, met name omdat ik het idee heb dat ik zo'n ding nauwelijks ga gebruiken, omdat ze bijvoorbeeld lekken op verkeerde plekken, onhandig drinken, niet schoon te maken zijn, drank niet goed warm houden...
Jolien87 schreef:Ik reis 5 dagen per week 2x 50 minuten met de trein en heb me nu in mijn hoofd gehaald om noise canceling headphones te kopen.
Ik heb nu in-ear plugs van Skull candy maar daar komt nog genoeg geluid doorheen waar ik me vervolgens aan erger en op ga focussen met nog meer irritatie als gevolg.
Ik twijfel alleen of headphones gaan helpen of dat ik me misschien niet moet aanstellen.
Nightingale schreef:Jolien87 schreef:Ik reis 5 dagen per week 2x 50 minuten met de trein en heb me nu in mijn hoofd gehaald om noise canceling headphones te kopen.
Ik heb zelf zo ongeveer de beste noise canceller van Sony en ik vind hem heerlijk, maar houd er rekening mee dat stemgeluid er vaak gewoon doorheen komt. Lager, continu gebrom van een motor of geroezemoes op de achtergrond filtert hij erg goed weg, maar kletsende mensen in de stiltecoupé kan je nog steeds verstaan helaas. Het is geen wondermiddel.