Ik erger me aan dat ik zo moet werken maar dat ik er 0,0 zin in heb. En moet het eerste uur best wel haasten. Zo irritant want de rest van de dag is er geen ruk te doen gok ik.
Dat onze buren ein-de-lijk eens niet proberen elkaar de harsens in te slaan, maar ze nu hun (logeer?)hond in de tuin geknikkerd hebben voor ze naar bed gingen. Beestje blaft de hele buurt bij elkaar...
Dat ik niet eens een normaal essay kan schrijven. Ben mezelf echt zat.
DiscoDipp
Geplaatst: 04-01-20 16:14
_San87_ schreef:
Mensen.
Same
chanicha
Geplaatst: 04-01-20 16:32
Aan mensen die, als je netjes voor het stoplicht staat te wachten om linksaf te slaan, rechts langs je heen zoeven en vervolgens linksaf slaan Vreselijk asociaal en als die lui dat flikken is er geen politie te bekennen natuurlijk.
Gizeppie
Geplaatst: 04-01-20 16:46
Ik had vandaag een enorme baaldag met rijden. Het was erg druk op stal (sta op een pensionstal met 50 paarden). Mijn paard was al erg fris toen ik de bak binnen reed. Het waaide en het was erg fris.. Normaal kan ik dan prima rijden, ondanks zijn energie. Maar het lukte vandaag echt niet. Ik reed als eerste met een paard in de bak die er nog wel eens heel hard vandoor kon gaan. Elke keer als dat paard achter mij langs kwam galopperen dan voelde ik mijn paard wegschieten.. Toen ik oefeningen ging rijden ging hij als een stuiterbal door de bak (hengsten hinnik/voor, daarna op achterbenen gaan staan). Vervolgens trokken ze twee trailers eruit (die staan langs de bak rand. Hij schrok van alles.. Dus ik moest echt blijven rijden, maar dit werd hem niet. Ik werd continue afgeleid. Als klapper op de vuurpijl gooide iemand een blauw zeil over haar men wagen heen en meldde dit pas nadat ze dit had gedaan.. Ik kon mij niet meer concentreren.
Jessol
Geplaatst: 04-01-20 17:15
Al twee weken last van benauwdheid. Een soort lichte hyperventilatie continue, ik word langzaam gek. Ik wil graag terug hardlopen maar zelf bij wandelen met de hond snak ik af en toe naar adem. Ik haat het.
Dat mijn projectpartner ruim twee weken (!!!) de tijd heeft gehad om zijn data te verwerken, dat niet heeft gedaan waarop ik hem heb aangesproken. Toen heeft hij beloofd het do/vr/za te doen, en er nu nog steeds niks is gebeurd. Nu 'publiekelijk' (in een gesprek met onze begeleider) aan de schandpaal genageld. Ik ben er g*dverdomme helemaal klaar mee. Lamlul. Procesonvoldoende
Pandora2
Geplaatst: 04-01-20 19:09
Dat dieren de dupe worden van de extreme luiheid van sommige mensen.
Nayomie
Geplaatst: 04-01-20 19:09
Oud en nieuw is voorbij maar er wordt nog steeds vuurwerk afgestoken.
Ineke2
Geplaatst: 04-01-20 19:13
Nayomie schreef:
Oud en nieuw is voorbij maar er wordt nog steeds vuurwerk afgestoken.
Hier ook, net een vuurpijl met veel lawaai. Schrok mij rot.
Paard wéér kreupel, maar niemand heeft gezien of ie op z’n snufferd is gegaan. Mag z’n pees achter en z’n hak niet aanraken. Ik ga morgen overdag eens op het harde kijken, de weg is helaas onverlicht. Pfff