Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik zie de acties alleen altijd veel te laat
maessie schreef:Zo hey dan is die kep gewoon bijna 100 euro duurder daar dan hier! Je saleprijs is wel super! Als ik voor dat geld nog eens 1tje spot moet die er ook komenik zie de acties alleen altijd veel te laat
![]()
Hier met blackfriday alleen wat verzonden. Helaas nu "bezorgd" op een niet bestaand adres, zo jammer... waardeloos want postnl doet er ook nog eens niks aan. Koopster natuurlijk zuur, ik hoop dat er komende week nog wat boven water komt, en anders maar wat terug storten aan haar.
Autumnn schreef:upendo schreef:Mediamarkt is ruk met zijn service.
Wij kopen inmiddels alleen nog fysiek in de winkel. En als het artikel dan niet op voorraad is, jammer dan, dan gaan we ergens anders heen.
Ook in de winkel is het ruk. Medewerker zou komen "want had het druk". Daarna zag ik hem achterlangs lopen en met zijn collega's kletsen en lachen. Doei dan koop ik mijn AppleWatch wel ergens anders

Autumnn schreef:Slechts tien jaar
Ik ben wel benieuwd vanwaar je aanname. Ik weet als geen anders hoe druk het kan zijn in een winkel, maar iets beloven, niet nakomen om vervolgens bij collega’s te gaan staan en lachen vind ik niet netjes
Stel hij ging terug naar zijn klanten, geen probleem. Alle respect en begrip voor. Dan wacht ik. Maar dat was hier niet aan de orde.
Maureen_M schreef:Autumnn schreef:Slechts tien jaar
Ik ben wel benieuwd vanwaar je aanname. Ik weet als geen anders hoe druk het kan zijn in een winkel, maar iets beloven, niet nakomen om vervolgens bij collega’s te gaan staan en lachen vind ik niet netjes
Stel hij ging terug naar zijn klanten, geen probleem. Alle respect en begrip voor. Dan wacht ik. Maar dat was hier niet aan de orde.
Omdat vergeten menselijk kan zijn. In de drukte en hectiek van zo'n dag gebeurd dat nou eenmaal. Dat maakt het nog niet meteen een ruk winkel
altho, ik wil het al een jaar hebben dus die paar dagen extra kan ik wel wachten.
Alja schreef:Es_ther schreef:Ik zie dat mijn h&m pakket morgen tussen 09:00 & 18:00 komt!
Gelukkig ben ik niet de hele dag op pad ofzo
Hier hetzelfde
Mijn ervaring is wel dat de tijd nog wel bijgesteld gaat worden