Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fair schreef:![]()
![]()
Ik heb eigenlijk afgelopen tijd hele fijne marktplaats ervaringen gehad. Een man die gratis een tv bij me op kwam halen, die had een doos Merci voor me meegenomen. Ook boxjes verkocht voor een zachte prijs aan een student, waarna ik na een week bericht krijg: De boxjes doen het heel goed, je hebt 50 studenten heel blij gemaakt!! heel lief.
Maar het moet natuurlijk ook weer mis gaan.. Ik ben opzoek naar iets wat de nieuwprijswaarde van 120,- heeft. Er staan een aantal op marktplaats, maar allen met een vraagprijs van 170,-. Ja het product is momenteel niet meer in de winkel verkrijgbaar, maar dat maakt het nog geen zeldzaam speciaal product.
Nu had eindelijk iemand het product er op staan voor een normale prijs. De foto's waren alleen in het donker gemaakt dus ik zag niet of het de goede versie was. Ik zeg dus vriendelijk dat ik interesse heb en graag foto's bij daglicht zou willen zien zodat ik goed kan zien welke versie het is. Krijg ik een reactie: 'Foto's zijn duidelijk genoeg.'
Oke vriend, hou je product dan lekker als normale communicatie niet eens kan.![]()
Shanna schreef:Maar dan reageer je toch al niet? In de advertentietekst heb ik extra benoemd waar hij op te halen is haha!
little_birdy schreef:[ [url=m/dXvjZM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij mijn kennis
Anoniem schreef:Er wordt nu op mp voor de persoon over wie ik het had, gewaarschuwd!
Mochten mensen t willen weten, zoekterm recuptex en je Vindt het.
silvericathy schreef:Mensen die op je pony bieden (1100)...ver onder de vraagprijs (3500).. en dat je dan wel reageert met de vraag wat ze de pony kunnen bieden....
Ze moet weg vanwege financiële situatie....dus voor goed huis is het bespreekbaar.
Maar dat die mensen het dan wel lezen maar gewoon niet terug reageren