Post NL frustratie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Jeanine_x

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 09:15

Schoenen besteld bij ziengs op kerstavond... Zondag verzonden en nog niet verwerkt bij postnl. Wacht rustig af

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 09:17

Gister 2 pakketjes aangemeld bij PostNL en DHL en die staan beide voor vandaag al gepland. Dat had ik niet verwacht.
Dan komt woensdag nog iets dat ik eigenlijk zondag zou krijgen maar had verzet.
Dan begin januari nog 1 pakketje van Amazon en dan is alles binnen :)

Gister het verjaardagscadeau voor mijn dochtertje maar opgehaald ipv laten bezorgen. voelde toch veiliger :) krijgt ze het in ieder geval op haar verjaardag

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 13:54

MyWishMax schreef:
Melding van postnl app, dat er nieuwe zending was. Open de app, niks te bekennen? :o?

Kan hem nog steeds niet in de app zien. Maar met t&t wel via de app updates zien.

Helaas staat er de hele tijd al dag hij vandaag tussen 12 en 3 bezorgd wordt, maar zending nog steeds op gesorteerd. Dus ik ben bang dat die niet komt vandaag (nieuwe telefoon en zit al sinds 30 november zonder goed werkende. Niks met postnl te maken maar was erg blij dat die vandaag zou komen haha)

Hier komen ze zelfs in deze drukke periode altijd dezelfde tijd langs, dus ik ben bang dat die helemaal niet komt vandaag. Hopelijk morgen wel

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 14:06

Website doet het in elk geval niet gisteravond wel. Wou ff de track en track bekijken Zou vandaag weer pakket komen. Ben benieuwd de vorige pakket is 2 dagen vertraagd vorige week.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 14:42

Hier hebben ze neerzettoestemming en alsnog slaagt de postnl kerel er in om te beweren dat de levering niet gelukt is. Wat, je vond de voordeur niet ofwat?

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 15:29

Nou eindelijk is mijn brievenbuspakketje binnen, stond sinds 22 december op bezorger onderweg. Maar een andere envelop die voor vandaag in de app stond had ze niet, helaas

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 16:22

Afbeelding
Ok...deze krijgt een klacht aan zijn broek....
Verpakking van kleding kapotgescheurd om hem in het zicht aan de voordeur te hangen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 16:54

Mja, als de inhoud niet kapot is, dan is het op zich toch geen slecht idee zo...?
Ik zou het zelf juist fijner vinden om een pakje zo aan te treffen, dan op de grond :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 17:08

Hij hangt vol in het zicht. Dan heb ik liever dat hij hem op de afgesproken plek legt. Of bij de buren brengt.
Dit is dezelfde mafklapper die een laptop en monitor in de stromende regen op straat zette terwijl de voordeur open was en ik daar stond. En degene die overal in het dorp pakketten in vuilnisbakken legt ect.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 17:11

pmarena schreef:
Mja, als de inhoud niet kapot is, dan is het op zich toch geen slecht idee zo...?
Ik zou het zelf juist fijner vinden om een pakje zo aan te treffen, dan op de grond :)

Hmm vol in het zicht?
Is bij ons ook wel eens gebeurd. Werd 's morgens bezorgd en neergezet.
Wij waren aan het werk en pas na 18.00 thuis.
Geen pakket te bekennen. Gelukkig een ringdeurbel. Kinderen hebben het meegenomen.
Gelukkig hadden we bewijs.

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 17:13

pmarena schreef:

Als ze het hier aan de voordeur zouden hangen is het weg :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 17:49

Biebz schreef:
pmarena schreef:

Hmm vol in het zicht?
Is bij ons ook wel eens gebeurd. Werd 's morgens bezorgd en neergezet.
Wij waren aan het werk en pas na 18.00 thuis.
Geen pakket te bekennen. Gelukkig een ringdeurbel. Kinderen hebben het meegenomen.
Gelukkig hadden we bewijs.

Al heb je geen bewijs, je kan dan gewoon de winkel aanspreken. Die mogen het dan met PostNL oplossen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 17:56

Ah ja als het vanaf de straat volop zichtbaar is dan is dat niet geweldig natuurlijk. Maar dat scheuren vind ik niet zo spannend, als het puur de buitenverpakking betreft :)

Hier krijg ik allemaal blije berichtjes van mensen die binnen 24 uur vanaf het inleveren, hun pakketje van gisteren al hebben ontvangen via PostNL *\o/*

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 17:59

Dat is snel idd.

Ik moet nog even een dagje wachten tot mijn pakket er is.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 19:18

22 december een pakketje van post.nl besteld. 28ste kwam die.
28ste pakket bij DHL besteld en die kwam vanmiddag al.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 20:35

Ik vind het eigenlijk niet so netjes dat het er zo bij hangt voor hetzelfde geld zat er wel iets belangrijks in of moet de kleding in de “originele” verpakking blijven als het alleen de buitenzak is ok maar toch ... ik sprak mijn buurvrouw en die vertelde dat ze gister hoorde dat er aangebeld werd en die zag de pakket dienst staan dus ze liep al richting de deur om het aan te pakken maar toen bleek hij al weg gescheurd te zijn zij dacht dat hij het pakket weer mee had genomen anders had ze het binnen gelegd ... vanmiddag een pakketje wel netjes bij de buren afgeleverd door dpd. Heb nu wel een pakket in bestelling staan die voor de kerst “verzonden” was en nu dagelijks de bezorging een dag verder wordt verplaatst dan staat er wordt morgen bezorgd.... als het morgen is staat er weer wordt morgen bezorgd ... tja dan zijn we nog effe zoet. Nu ook een pakket die op een afleverpunt ligt in een ander dorp _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 21:08

Ayasha schreef:
Hier hebben ze neerzettoestemming en alsnog slaagt de postnl kerel er in om te beweren dat de levering niet gelukt is. Wat, je vond de voordeur niet ofwat?

Bij PostNL kan je geen neerzettoestemming geven toch? Naar mijn weten kan dat alleen bij DPD

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 22:57

En DHL.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 23:06

MarcoBorsato schreef:
En DHL.

Die dat vervolgens niet doen volgens de afspraak :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 23:26

Hier nog nooit problemen mee gehad :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 23:34

Echt? Ik kan bij DHL alleen aangeven dat ik wil dat hij bij de buren komt of naar pakketpunt. Wat een luxe hebben jullie allemaal |(

Berryz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 23:40

Ayasha schreef:

Is dat niet bij bpost ;)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 23:53

Emmaa_ schreef:
Echt? Ik kan bij DHL alleen aangeven dat ik wil dat hij bij de buren komt of naar pakketpunt. Wat een luxe hebben jullie allemaal |(

Kan bij DHL nog niet bij alle pakketjes maar sowieso Zooplus en Wehkamp kun je laten weg leggen.

Dit breiden ze langzaam uit naar meer bedrijven.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 23:57

Hier ging net de bel, Postnl bezorger met een pakket :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 23:58

Wat om dit uur? :oo