Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 18:28

Myrthe3 schreef:
Dat men nog steeds het idee heeft dat iedere vrouw een gezin wil stichten.

Nee.
Ik wil mijn dromen najagen en carrière maken. Ik heb geen behoefte aan een kerel en of kinderen. Kan dat niet gewoon geaccepteerd worden?

Dat dus, ik wil geen kinderen.
Ik wil gewoon een man die ook geen kinderen wilt en een succesvol mogelijk carrière maken

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 18:29

aan een vent die vond dat ik niet op een reglementaire plaats mag staan omdat hij geen plaats had om te parkeren _-:( .
K heb geantwoord dat hij de koning niet is en dat ik reglementair sta, hij daar en tegen stond frontaal op zebrapad waardoor kinderen op straat moesten oversteken -:(-

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 18:30

Dat ik al 2 weken niet fit ben door een griep virus en vanochtend spugend het bed uit kwam. Toch naar werk gegaan maar uiteindelijk ziek naar huis. Bleef spugen. Bah wat kan een mens zich ellendig voelen, ben echt door Mn reserves heen. En dan nog niet te spreken over mijn rugpijn en dat ik de medicatie amper kan binnen houden.

SavannahNx

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 19:13

Mijn vriend en communicatie. Helaas al een paar weken, en hebben er ook telkens gezeur om :(

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 19:26

Gisteravond laten zitten door een koper op Marktplaats en vanochtend gewoon weer door een ander. Gaat lekker. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:26

Ik had vorige week de vve gevraagd om de intercom / bel te repareren.
Kreeg netjes een mail dat er contact met mij zou worden genomen binnen 1 dag en zoniet dat ik dan contact zou kunnen op nemen met huppeldepup + Telnr

Na 1 dag niks gehoord, maar dacht wacht tot na het weekend dan hoor ik ze vast.
Maandag per ongeluk vergeten binnen kantooruren contact op te nemen zelf omdat ik met collega ging eten. Vandaag dus gebeld...

Zegt die vrouw aan de lijn O ja maar ze komen wel hoor. Ik dat is mooi, wanneer dan? Ja vandaag.
Ik: “ ik werk mevrouw, zal toch echt vrij moeten nemen. Daarnaast is het niet zo handig om onaangekondigd iemand langs te sturen als mijn BEL het niet doet. Hoe ga ik dan open doen?”

“O Ehm ja dan zal ik even uw telefoon nr noteren en tegen ze zeggen dat ze contact met u op nemen. “

Ik: “Ja graag, bedankt mevrouw.”

Serieus... ^)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:34

Aan het feit dat er nog steeds mensen in broodfok trappen -O- en een 7 weken pup meenemen voor een krankzinnig bedrag in een impuls. Nu maar hopen dat het beestje niks mankeert. Het is toch al een ras met de nodige rastypische kwalen %)

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 21:03

Een vrouw die mij vandaag bijna aanreed met der auto. 8)7
Echt, het is hier altijd iets in de stad/rond de ring. Ik kom op de fiets de straat uit en zie dat zij stond stil. Ik remde nog af maar het leek gewoon alsof ze naar haar voeten keek ofzo? Of ze was op haar gsm bezig. Maar natuurlijk, NET op het moment dat ik voor haar auto fiets geeft ze gas. Een seconde daarvoor keek ze nog niet eens naar de weg. Ze duwde natuurlijk wel direct op haar rem en ik hoorde haar nog 'Oh!' of iets in die aard roepen. :')

Vorige week ook al zo'n incident gehad met een man die uit de parking gereden kwam en daarvoor over het fietspad moest. Maar spitsuur, dus veel fietsers. Dus meneer zat wat op zijn gsm te kijken. Ik denk; oke hij kijkt niet dus ik rij gewoon door (ik had voorrang anyway maar anders was ik misschien nog zo vriendelijk geweest om hem even over te laten)... Weeral, net op het moment dat ik voor de auto fiets geeft hij gas om vervolgens heel hard op de rem te drukken. :+

Begrijpelijk dat er op deze manier zoveel idiote ongelukken gebeuren. Mensen duwen gewoon op hun pedaal zonder even rond zich te kijken. Het is echt niet zo dat ik een onvoorzichtige fietser ben, ik ben eerder een seut in het verkeer. :')

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 21:04

Aan mezelf.
Vandaag heeft mijn vader te horen gekregen dat hij eindelijk genezen verklaard is, en nog kan ik niet blij zijn. Het is dan ook zo dubbel allemaal, want mama heeft nooit mogen genezen. Natuurlijk ben ik opgelucht dar hij niet meer ziek is. Het is mijn vader en ik hou zielsveel van hem... Maar toch... ik ben een soort van jaloers en zelfs een beetje pissig erover. En daardoor walg ik op dit moment even van mezelf _-:(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 21:10

Dat ik het altijd echt wel naar mn zin heb tijdens sociale dingen met vrienden (en onbekenden), maar dat als ik dan thuis kom echt in een gat val van chagrijnig zijn :( waarom?

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 21:34

Aan mn peuter die maar niet wil slapen! Ik denk dat het tijd is om de middag slaapjes achterwege te laten. Op de dagen dat ze overdag wakker blijft slaapt ze de nacht goed. Maar soms heeft ze dagen dat ze overdag echt moe is en dan is het een uitdaging om der wakker te houden en dat zit me dan ook niet lekker.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 21:39

Caitlin_K schreef:
Aan mezelf.
Vandaag heeft mijn vader te horen gekregen dat hij eindelijk genezen verklaard is, en nog kan ik niet blij zijn. Het is dan ook zo dubbel allemaal, want mama heeft nooit mogen genezen. Natuurlijk ben ik opgelucht dar hij niet meer ziek is. Het is mijn vader en ik hou zielsveel van hem... Maar toch... ik ben een soort van jaloers en zelfs een beetje pissig erover. En daardoor walg ik op dit moment even van mezelf _-:(

Walgen van jezelf vind ik totaal niet nodig, het is heel normaal dat je je moeder dit ook zo had toegewenst. Heel veel sterkte nog! En wees niet zo streng voor jezelf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 21:46

Dat ik opeens toch niet ben toegelaten voor een bepaalde opleiding. Terwijl ze super enthousiast over mij waren, meer plekken dan aanmeldingen en mijn cijferlijst was ook veelbelovend. Ze hadden ook gezegd dat ik 99% zeker toegelaten werd. En bij die opleiding worden er eigenlijk alleen maar mensen afgewezen als je niet komt opdagen bij de schoolopdracht.
Ben wel nog welkom bij 1 van hun andere opleidingen waar ik wel al sowieso toegelaten ben (terwijl die opleiding wel enorm populair is, duizenden aanmeldingen).

Ik wist eindelijk wat mijn plan B was nadat mijn middelbare school plan A verpest had. Nu word plan B ook nog eens verpest.

Ben chagrijnig als de pest en heb er echt geen zin in meer in om nog verder te zoeken, schoolgerichte dingen kunnen ook nooit goed gaan bij mij. En altijd als ik een doel heb wordt dat doorbroken. :roll:

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 22:52

Boompje1985 schreef:
Caitlin_K schreef:
Aan mezelf.

Walgen van jezelf vind ik totaal niet nodig, het is heel normaal dat je je moeder dit ook zo had toegewenst. Heel veel sterkte nog! En wees niet zo streng voor jezelf!

Precies ja!
Je bent niet boos omdat je vader beter is, maar omdat je moeder dat niet meer heeft mogen worden. Daar mag je best flink pissig over zijn! Het goede nieuws van je vader heeft alleen maar het slechte nieuws van je moeder weer naar boven gehaald en dat is niet raar en zeker niet om van te walgen.
Dikke knuffel :(:)

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 23:28

Aan het totaal onverantwoordelijke gedrag van een familielid. Gisteravond even met een geleende auto weggaan naar een vriendin en dan om 1 uur snachts appen dat ze niet thuiskomt maar er vanochtend 10 weer zal zijn. Sindsdien niets meer gehoord, telefoon uit en niet meer online geweest. Vanochtend kwam ze niet en uiteindelijk zijn we vanmiddag gaan zoeken. Langsgegaan waar we vermoeden dat ze zou zijn maar daar deed niemand open. Even dachten we dat we haar misgelopen waren omdat ze ook naar haar werk moest. Toevallig stoppen we even aan de andere kant van de stad en staan wonder boven wonder ineens naast de geleende auto. Daar hadden we de reserve sleutel van mee dus die even verplaatst om haar te laten schrikken. Staan wachten maar er kwam niemand. Omdat ze niet meer op tijd op haar werk kon komen en haar handtas die ze nodig had nog thuis stond begonnen we ons toch wel een beetje ongerust te maken. Het algemene nummer van de politie gebeld omdat we de auto mee wilden nemen maar bang waren dat zij die vervolgens als gestolen zou opgeven. Hele verhaal gedaan en politie vond het dusdanig verontrustend dat ik doorverbonden werd naar de meldkamer. Omdat we al zolang niets van haar gehoord hadden, de auto op zo'n vreemde plek stond en ze dus niet naar haar werk ging werd het opgepakt als vermissing. Melding werd doorgezet naar de collega's op straat en uiteindelijk is ze vanavond getraceerd en lag ze ergens stoned bij een vriend. Totaal onverschillig voor de stress en bezorgdheid die ze iedereen heeft bezorgd.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 23:32

Dat ik net even naar de wc ging... En toen ik terug kwam mijn kamer naar brand rook en mijn laptop plots uit stond...

Nu heb ik schrik dat er dus iets mis is, is ook al een oud ding met de nodige problemen. Probleem is dus dat ik hel nu niet meer aan durf zetten omdat ik schrik heb voor een kortsluiting. Maar mijn examens beginnen binnen een week en ik heb mijn laptop nodig om te leren.

Heb ook geen verstand van back-ups maken en al die dingen maar ik wil mijn bestanden niet allemaal kwijt...

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 05:42

Aan mijn wekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 06:16

Aan een oude tag op Facebook in mijn herinneringen. Meteen verwijderd weer :+

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:09

Aan dat ik wakker werd door een beste aardbeving om 5 uur en daarna amper nog heb geslapen #doedegaskraandichtzodatikanslapen :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:10

vikawiek schreef:
Aan dat ik wakker werd door een beste aardbeving om 5 uur en daarna amper nog heb geslapen #doedegaskraandichtzodatikanslapen :')

Mijn ergenis is dat ik er vol doorheen heb geslapen. :(

MarlindeRooz
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:30

Weer een deurwaarder aan de deur. _O-

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:58

Niobe schreef:
Boompje1985 schreef:

Precies ja!
Je bent niet boos omdat je vader beter is, maar omdat je moeder dat niet meer heeft mogen worden. Daar mag je best flink pissig over zijn! Het goede nieuws van je vader heeft alleen maar het slechte nieuws van je moeder weer naar boven gehaald en dat is niet raar en zeker niet om van te walgen.
Dikke knuffel :(:)

Bedankt voor de lieve woorden!
Mijn broertje vond mij maar egoïstisch, dus ik denk dat ik daardoor ook een beetje dat gevoel kreeg. En het is toch ook wel naar om zelf de gedachte; waarom jij wel, en mama niet? ; Te hebben bij je eigen vader.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:59

Dat ik mijn rechterhand heb gebroken :roll:

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 10:08

Dat ik alweer bijna 3 weken ongesteld ben - heb hier de laatste 2 jaar dus al last van, dat ik maar 1x per half jaar ongesteld wordt en dan gewoon makkelijk 6 weken ongesteld ben tenzij ik het met medicijnen doorbreek - en het me alweer enorm hindert in mijn dagelijkse leven. Elke 2u naar de wc en ook 's nachts constant eruit wat me opbreekt. Kan haast de deur niet meer uit om iets leuks te doen met vriendinnen of wat dan ook en ook sporten is een ramp zo want tampons werken niet - ik gebruik de zwaarste Kotex maandverband non stop.

Wordt dus deze week nog even afwachten of het minder wordt, anders maar weer naar de gyn bellen voor een kuurtje.

Ik heb alle mogelijke onderzoeken gehad bij de gyn, alsook internist en fertiliteit arts en ze kunnen niks vinden waar ze iets aan kunnen doen dus het is wachten en hopen nu dat mijn lichaam de cyclus zelf weer gaat herstellen (er zat dit keer 'maar' 4 maanden tussen ipv 6 maanden zoals de afgelopen 2 jaar dus wie weet....)

Maar ik ben er gewoon echt Zo klaar mee -O-

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 10:13

Geen endometriose cursebreaker?

..Dat het concert van de Backstreet Boys pas om 21:00 begint en ik waarschijnlijk pas rond 02:00 thuis ben en om 05:30 de wekker dan weer gaat..