Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silly1972 schreef:Ze hebben mijn buurman ook dood gevonden voor de deur, wilde zijn hond uitlaten, kreeg hartstilstand of hersenbloeding.
De andere buurvrouw vond hem, met de hond nog aan de lijn naast hem.
Was wel heel sneu, lieve man en net begin 60.
Kan zomaar over zijn.
Mijn vader en stiefmoeder zijn samen overleden bij een stom ongeluk, waarvan je niet denkt dat iemand daarbij kan overijden, laat staan 2.
Cinnepin schreef:Silly1972 schreef:Ze hebben mijn buurman ook dood gevonden voor de deur, wilde zijn hond uitlaten, kreeg hartstilstand of hersenbloeding.
De andere buurvrouw vond hem, met de hond nog aan de lijn naast hem.
Was wel heel sneu, lieve man en net begin 60.
Kan zomaar over zijn.
Mijn vader en stiefmoeder zijn samen overleden bij een stom ongeluk, waarvan je niet denkt dat iemand daarbij kan overijden, laat staan 2.
wat is er gebeurt dan?
Petrichor schreef:Cinnepin schreef:
wat is er gebeurt dan?
Dat vraag ik mij ook af..
Linde99 schreef:De sporen worden wel (gelijk) schoongemaaktdit sowieso omdat de nabestaanden nog wel eens naar de plek willen gaan.
Ik weet niet of Nielojram bedoelde dat de eksters daar zaten voor voedsel? Of dat ze om een onverklaarbare reden zaten
Nielojram schreef:Linde99 schreef:De sporen worden wel (gelijk) schoongemaaktdit sowieso omdat de nabestaanden nog wel eens naar de plek willen gaan.
Ik weet niet of Nielojram bedoelde dat de eksters daar zaten voor voedsel? Of dat ze om een onverklaarbare reden zaten
Even hierop terugkomend; Ik heb geen idee wat de procedure was, die daarna is gevolgd. Zoals hier stellig wordt gezegd dat het spoor wordt schoongespoten, dan ga ik er vanuit dat diegene die dat zeggen, ook weten hoe het werkt.
Het enige wat ik begreep, van mijn vrienden, die dus elke dag naar dat spoor kijken, het hen opviel dat de dag erna er opeens erg veel eksters op ( en rondom) het spoor waren. ( Als het spoor wordt schoongespoten, spuiten de stukjes mens toch ook ergens naar toe.. toch? ) Onverklaarbaar is niet zo mijn ding.
Silly1972 schreef:Stiefma wel ja, kwam ook bloed uit haar oren en neus.
Mijn vader had al zijn ribben links gebroken, middenrif, lever en milt gescheurd, klaplong en daar bovenop kreeg hij op de operatietafel een hartstilstand.
Was nog bij HVNL, bizar om te weten dat dat over jouw familie gaat.
Silly1972 schreef:Dat is het ook, politie begreep het ook allemaal niet.
Dank je Cinnepin.
Is inmiddels 7 jaar geleden en heb het een plekje gegeven, maar blijf het iets bizars vinden, maar kan er helaas niets aan veranderen.