Evelien4 schreef:Kan je geen factuur voor de huur van het stuk grond sturen elke maand![]()
Nou nee, want huurders hebben rechten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Birdie60 schreef:Ik hoop dat het bij jullie niet zo lang duurt dan bij ons.
Wij hebben er 20 jaar over gedaan, rechtzaak, en zelfs de burgemeester is bezig geweest dat die de grond terug moest geven.De kadaster kon na 3 x geen paaltje meer vinden want daar had hij een gebouw of iets anders opgezet. Wij kregen vorig jaar nieuwe buren en nu is alles zoals het hoort.
speedfiets_2 schreef:Nou ts zwaar respect! Wat een mafklappers van een buren heb je. Klinkt wel alsof je buren nu alles aangrijpen om maar iets te verzinnen.
Eleeke schreef:speedfiets_2 schreef:Nou ts zwaar respect! Wat een mafklappers van een buren heb je. Klinkt wel alsof je buren nu alles aangrijpen om maar iets te verzinnen.
Het trieste is , dat ik denk dat de buren oprecht vinden dat ze gelijk hebben, want zo afgesproken, het was altijd al zo etc etc.
En daarbij van het type, hardleers en dus niet hun gevoel en mening kunnen bijstellen aan de hand van de feiten , maar blijven hangen in hun "eigen gelijk".
Eleeke schreef:speedfiets_2 schreef:Nou ts zwaar respect! Wat een mafklappers van een buren heb je. Klinkt wel alsof je buren nu alles aangrijpen om maar iets te verzinnen.
Het trieste is , dat ik denk dat de buren oprecht vinden dat ze gelijk hebben, want zo afgesproken, het was altijd al zo etc etc.
En daarbij van het type, hardleers en dus niet hun gevoel en mening kunnen bijstellen aan de hand van de feiten , maar blijven hangen in hun "eigen gelijk".
Cayenne schreef:Birdie60 schreef:Ik hoop dat het bij jullie niet zo lang duurt dan bij ons.
Wij hebben er 20 jaar over gedaan, rechtzaak, en zelfs de burgemeester is bezig geweest dat die de grond terug moest geven.De kadaster kon na 3 x geen paaltje meer vinden want daar had hij een gebouw of iets anders opgezet. Wij kregen vorig jaar nieuwe buren en nu is alles zoals het hoort.
Tjonge, over hoeveel grond ging dat?
Het zullen je buren maar zijn
Moonfight schreef:Vorige week gesprek gehad met de advocaat. We hoeven enkel te reageren op hun tegeneis, de rest komt aan bod in de hoorzitting. Na 18 maart word er gekeken naar verhinderdata en word er een datum gepland voor de zitting. Dit zal pas in juli/aug zijn.