Ook wij kinderlozen kunnen een herinnering aan onze vruchtbare jaren aan de muur hangen hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanso schreef:Sommige kiezen ervoor om de placente mee te nemen zo dat ze die kunnen opeten
Dammie schreef:https://www.thesun.co.uk/fabulous/71920 ... er-plants/
Ook wij kinderlozen kunnen een herinnering aan onze vruchtbare jaren aan de muur hangen hoor
Palmera schreef:quera schreef:Omdat ik met die melk ( mijn eigen melk) mijn kindje heb laten opgroeien.
En er is een speciaal proces voor om dat te doen. Dus je ruikt niets. En ook zie je niets.
[ [url=m/9X2Xa8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze sieraden zijn allemaal met borstvoeding/plukje haar/as/placenta enz enz.
Dus niemand ziet dat er melk in zit.
Ja, jouw eigen melk waarmee jouw kind is grootgebracht. Dat is het bewaren waard.
Dan wachten we nu op de eerste vent die zijn kwakje tot sieraad laat verwerken. Want laten we eerlijk zijn: verwekken is veel knapper dan voeren.
En verder: met of zonder lichaamssappen, die sieraden zien eruit als lelijke kerstversiering.
Hypericum schreef:Naar mijn idee is dat in (bijna) alle series en films zo.
Vooral de ‘feel good’ vrouwen films, och jee vrijgezel en moeilijk, eenzaam en na wat struggles toch die ene leuke kerel en de kers op de taart is de baby. Olé, happy end.
Vreselijk.
billionache schreef:Ik heb echt smakelijk gelachen afgelopen pagina's
Iedereen hangt om z'n nek wat hij/zij wil, maar ik vind die sieraden met borstvoeding of navelstreng ook wel erg ver gaan hoor... Tandjes of haartjes bijhouden vind ik al iets meer' acceptabel' maar nog steeds raar
Deze kwam trouwens voorbij op de Facebook van een collega. Ik dacht echt 'I can relate', tot ik zag dat er 'without' stond ipv 'with'
[ [url=m/hHb9sQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En was deze al voorbij gekomen?
[ [url=m/3wF2vC.jpg]Afbeelding[/url] ]