Rebecca schreef:Ik heb nog wel een regendans gedaan
Die doe ik al weken maar ze hebben de choreografie veranderd zonder mij ervan op de hoogte te brengen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heeft geregend en het waait lekker!!
Elk uur vannacht wel gezien. Ook heb ik wel 2 klappen onweer gehoord, en het heeft wel wat geregend maar of het nu echt veel was, volgends mij niet. Maar hier is het nu wel lekker buiten, heb de ramen open gezet dus het kan nu lekker door waaiten, mijn vriend de ventilator moet ook nog wel zijn werk doen want het is hier in huis nog steeds benauwd.
Ik hoop dat dat toch gaat veranderen hoor.
secricible schreef:Pff, hier wasvannacht echt een ramp. Rond 2u barstte het los, bomen hingen plat. Niet eens heel veel regen maar extreem veel wind en bliksem vol op de achtergevel dus alles regende direct naar binnen. Moest alles dus dicht doen en airco moest uit omdat de slang niet meer buiten kon hangen. Dus was een mega plaknacht. Uiteindelijk begon het om 3.00 ook te hozen. Nu hier wel lekker, nog steeds veel wind dus alles open gegooid en hopelijk kan het even flink doorwaaien nu.
Wat regen en wind, paar klappen onweer en dat was het weer. Wel bizar warm gehad de hele nacht.