Joeluna, best goed eigenlijk. Ik kan pas de dag erop de nieuwe cijfers zien, en in het weekend wordt het niet bijgehouden, dus alles van vrijdag t/m zondag zie ik op maandag pas. De teller staat nu op 11, en dat is met alleen in een Whatsapp groep en Facebook groep delen. En een berichtje van mijn moeder op Facebook, daar zijn ook een paar verkopen uit gekomen. Vandaag heb ik een bericht op mijn eigen Facebook pagina gekwakt, want als je mijn boek bestelt krijg je het boekenweekgeschenk er ook bij. Dat bericht is door echt een stuk of 5 mensen uit mijn netwerk gedeeld, dus wie weet. Ik weet van een paar mensen dat ze hem vandaag besteld hebben, en ben benieuwd naar hoeveel verkoop mijn bericht van vandaag leidt. Ik heb wel nog een paar lijntjes die ik binnenkort ga uitwerpen naar boekhandels in de buurt. Maar toch, met hoe weinig ik er eigenlijk nog aan gedaan heb, vind ik 11 boeken in iets meer dan een week al echt wel wat. En ook mensen trouwens daarbij die inderdaad eerst de preview op Bol lezen en daar al enthousiast over zijn.