Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_D_H schreef:6 euro? Waar ga jij naar de biosscoop? Ik heb nog nooit 6 euro voor een zakje m&ms betaald. Sterker nog... Nog niet eens de helft
afzetters.

Amandavd schreef:Dat vind ik echt zwaar asociaal, zelf consumpties mee nemen naar de bios. Als je te gierig bent om daar wat te pakken pak dan gewoon niks. Of spaar ervoor. Met twintig euro inclusief kaartje kom je een heel eind.
Misschien dat je in sommige delen van het land ergens naar de bios kan voor dat bedrag inclusief snack, maar hier bij de Pathé kom je er niet eens IN voor 20 euro. Of je komt na afloop de parkeergarage niet meer uit, een van die twee
Bioscoopkaartje kost namelijk 15 euro, en de parkeergarage 6 euro (voor 3 uur parkeren).
Pathe Rotterdam heb ik het dan trouwens over. xxCYNNxx schreef:nou als 1 ding dit topic duidelijk heeft gemaakt dan is dat wel dit; sh*tload aan mensen nemen snoep en drinken mee naar de bios.
De bioscopen zouden zoveel meer kunnen verdienen als ze de woekerprijzen er af gooien
xxCYNNxx schreef:nou als 1 ding dit topic duidelijk heeft gemaakt dan is dat wel dit; sh*tload aan mensen nemen snoep en drinken mee naar de bios.
De bioscopen zouden zoveel meer kunnen verdienen als ze de woekerprijzen er af gooien
Dat ik hier geen geld uit ga geven aan eten en drinken voor deze prijzen en dat ik denk dat als het lager is ze veel meer zouden verdienen. En toen zeiden ze tegen mij: oh, maar je kan het ook zelf meenemen hoor
Dus eigenlijk was het nog hun eigen idee ook
Fitzroy schreef:Of gewoon tassencontrole houden en zelf meegebracht spul verbieden.
Het is niet verboden, in cinemec bij ons mag het iig gewoon.
Jij mag het toch daar halen als je vindt dat het erbij hoort? Fitzroy schreef:Omdat ik last heb van de geluiden. Werd al eerder aangegeven. En verder vind ik het gewoon gierig en laat dat nu net het onderwerp zijn van dit topic
Of van bios drinken vs supermarkt drinken.
Ik vind het logisch, vind geld uitgeven aan nuttige dingen niet erg, maar zie hier het nut niet van in om 3x zoveel te betalen voor hetzelfde
Lauriannnn schreef:xxCYNNxx schreef:nou als 1 ding dit topic duidelijk heeft gemaakt dan is dat wel dit; sh*tload aan mensen nemen snoep en drinken mee naar de bios.