Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:6 euro? Waar ga jij naar de biosscoop? Ik heb nog nooit 6 euro voor een zakje m&ms betaald. Sterker nog... Nog niet eens de helft
Amandavd schreef:Dat vind ik echt zwaar asociaal, zelf consumpties mee nemen naar de bios. Als je te gierig bent om daar wat te pakken pak dan gewoon niks. Of spaar ervoor. Met twintig euro inclusief kaartje kom je een heel eind.
xxCYNNxx schreef:nou als 1 ding dit topic duidelijk heeft gemaakt dan is dat wel dit; sh*tload aan mensen nemen snoep en drinken mee naar de bios.
De bioscopen zouden zoveel meer kunnen verdienen als ze de woekerprijzen er af gooien
xxCYNNxx schreef:nou als 1 ding dit topic duidelijk heeft gemaakt dan is dat wel dit; sh*tload aan mensen nemen snoep en drinken mee naar de bios.
De bioscopen zouden zoveel meer kunnen verdienen als ze de woekerprijzen er af gooien
Fitzroy schreef:Of gewoon tassencontrole houden en zelf meegebracht spul verbieden.
Fitzroy schreef:Omdat ik last heb van de geluiden. Werd al eerder aangegeven. En verder vind ik het gewoon gierig en laat dat nu net het onderwerp zijn van dit topic
Lauriannnn schreef:xxCYNNxx schreef:nou als 1 ding dit topic duidelijk heeft gemaakt dan is dat wel dit; sh*tload aan mensen nemen snoep en drinken mee naar de bios.