Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 23:17

Ik hou dan meer van mayoral, laranjinha,... le chic is een beetje erover en gymp soms ook net te, maar hebben ook wel erg leuke dingen

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 00:29

Gymp vind ik een leuk merkje al zijn de kleuren mij meestal iets te flets. Dat winterjasje van de nieuwe collectie staat hier wel tussen onze favorieten maar daarvoor wil ik eerst nieuwe beeb ontmoeten om te bedenken of dat grijze haar zal staan, wel een super leuk tuniekje onlangs besteld en zag net ook weer een paar aardige dingetjes van absorba voorbij komen. Dat vond ik bij de jongens echt hele fijne kleding

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 06:00

Gymp is niet mijn merk. Liggen hier 3 jurkjes in de kast (zijn voor de verkoop)...... is nogal refo merk heel anders als andere klassieke jurkjes
Ik vind juist niet kampers of gyps-achtig maar echt refo
Le chic twijfel ik, ik heb redelijk veel Le chic maar dan wel de rustige versie hou niet van over de top glitters
Laatst bijgewerkt door tita op 19-07-17 06:07, in het totaal 1 keer bewerkt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 06:02

Afbeelding

Afbeelding

Allemaal zo goed als nieuw jammer dat het toch niet zo leuk stond
Wel lekkere kwaliteit

Afbeelding
ABSORBA was voor de verkoop tot mijn moeder het aantrok staat super elke woe-ochtend heeft ze het aan
Maat 68 is jurkje en beeb is denk ik 75-80
Dus lang door te dragen super kwaliteit niet pillig

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 08:02

Dieselpaard schreef:
Dat koop ik voor mezelf al alleen bij speciale gelegenheden! }:0
Ik vind kleding al snel duur hoor! Vooral als ze zo klein zijn en je gewoon weer dat ze t maar een maandje zullen dragen.

vooral dat laatse, bij wederverkoop brengt het ook niets meer op. Maar het is wel mooi om te bekijken dat is zo!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-17 08:05

Doorverkoop valt hier ook tegen.
Ik heb besloten dat ikhet liever allemaal hou en een keer sorteer en weggeef aan bijv een vluchtelingengezin met kinderen of mensen die niks hebben. Dat doe ik dan nog liever.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 08:29

Wij hebben bij het mama cafe regelmatig een ruildag :) alles op tafel en dan meenemen wat je nodig hebt of leuk vind. Wat er overblijft gaat vaak naar een kledingbank voor minima, niet naar vluchteling.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 08:46

Ik denk maar zo naar de Filipijnen (mijn oom woont daar) of naar de container levert niks op

Dan is in Breda 2-hands winkel en deel je de opbrengst je hoeft geen nieuwe kleding te kopen
Ik gok wat ik zou kunnen krijgen en dat gaat op MP

Eerst probeer ik mijn eigen prijs de jurkjes van Z8 verkoop ik vaak voor 12 per stuk en truien 8-10€ men gaat er overheen maar daar doe ik niet aan mee
Wie eerst bied krijgt het

Nu heb ik shirt van FLO er opstaan nieuw voor 4€ verkocht voor 3€
Laag .... ja maar nog altijd meer dan niks en ik vind um niet leuk genoeg om te bewaren
En haar rekening stijgt met 5.50€ incl verzenden

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 08:57

_lautje_ schreef:
Doorverkoop valt hier ook tegen.
Ik heb besloten dat ikhet liever allemaal hou en een keer sorteer en weggeef aan bijv een vluchtelingengezin met kinderen of mensen die niks hebben. Dat doe ik dan nog liever.

lautje dat doe ik ook, het geeft bij voorbaat al een goed gevoel en tja als je het goed hebt mag je dat ook delen!.Dat is soms beter dan al dat ge o.h op marktplaats!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 09:01

Ik moet zeggen dat ik mijn merkschoenen vaak snel kwijt ben! Dat verbaast me soms wel!
Merkkleding gaat ook wel, maar soms is het idd leuren.. ik vind het zelf wel leuk om wat rond te kijken op mp. Haal er verder zoveel vanaf. 1x Een hele mooie winterjas, echt zgan voor een leuk prijsje.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-17 09:43

Dat heb ik dus ook Kwita. Wij hebben het goed en dan mag dat best gedeeld worden.
Met mijn eigen kleren doe ik dat ook. Gaat naar vriendinnen die het echt niet breed hebben en die normaal dergelijke kleding niet kunnen veroorloven en er hartstikke blij mee zijn.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 09:48

IMJ schreef:
Ik moet zeggen dat ik mijn merkschoenen vaak snel kwijt ben! Dat verbaast me soms wel!
Merkkleding gaat ook wel, maar soms is het idd leuren.. ik vind het zelf wel leuk om wat rond te kijken op mp. Haal er verder zoveel vanaf. 1x Een hele mooie winterjas, echt zgan voor een leuk prijsje.

Haal er verder NIET zoveel vanaf moest er staan :D

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 09:57

Ik probeer ook alles wat T niet meer past te verkopen. Daar kan ik dan weer nieuwe kleertjes van halen. Heb het financieel niet heel slecht, maar ook niet heel breed als alleenstaande met hypotheek en kind

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 10:09

Hallo, ik kom even binnenvallen. Over twee weken ben ik uitgerekend van ons eerste zoontje. Nou is mijn vriend bouwvakker en zou hij het erg leuk vinden om een werkbroekje voor de kleine te hebben(voor de New Born shoot). Helaas heb ik deze nog niet kunnen vinden. Misschien heeft iemand van jullie een idee waar ze te koop zijn? Alvast bedankt!

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 10:23

brudoe schreef:
Hallo, ik kom even binnenvallen. Over twee weken ben ik uitgerekend van ons eerste zoontje. Nou is mijn vriend bouwvakker en zou hij het erg leuk vinden om een werkbroekje voor de kleine te hebben(voor de New Born shoot). Helaas heb ik deze nog niet kunnen vinden. Misschien heeft iemand van jullie een idee waar ze te koop zijn? Alvast bedankt!

Niet kleiner gevonden dan maat 92 en die valt ook nog heel groot. Mijn zoontje van 2 kan hem nog niet aan.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 10:26

brudoe schreef:

Geen handig persoon in je omgeving die het kan maken voor je op de naaimachine. Kan het gelijk van een fijn stofje gemaakt worden en in de juiste maat.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 11:46

tita, die jurkjes die je daar post zijn wel eeeerg leuk hoor!!

En Lautje, de kleding die je hier post is echt wel mooi spul en goede kwaliteit. Ik kan me niet voorstellen dat je dat niet verkocht krijgt.... Ik zit elke keer weer te kwijlen..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-17 11:50

Liezel: de mooie Ralph Lauren pakjes bewaar voor een 2e. Maar ook dat hoor ik van vriendinnen dat het niet makkelijk loopt.
Maar Cakewalk, Noppies, Gap, Imps etc. dat loopt echt niet. En dat zijn echt mooie en leuke dingen. Ja voor 2 of 3€.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 12:03

en als pakket aanbieden, werkt dat niet?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-17 12:05

Nee. Dan bieden ze voor 20 stuks 20€ :')

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 13:08

Hier ook alles weggegeven (aan familie, dus komt nu weer terug)
Vind het op MP zetten teveel gedoe voor die 2€ die je er eventueel voor krijgt.

Als straks na n° niemand in de familie kleertjes nodig heeft gaat het naar een plaatselijk doel, mensen met echt weinig geld kunnen daar kleertjes ophalen (ze hebben een bewijs dat ze verschillende toeslagen krijgen en dus weinig te besteden).
Ik geef het ook liever weg dan moeilijk doen om het verkocht te krijgen.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 13:17

Verkoop loopt hier ook niet. 3 euro voor trui van 50 euro van tommy hilfiger etc.

Het enige wat ik nog verkoop is Z8 via fb groep of quapi.

De rest geef ik aan mensen die financieel minder ruim zitten

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 13:50

Lautje waar heb je die dingen dan te koop staan? Ik wil wel even in je verkoophoekje kijken :)

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 13:50

lizy29 schreef:
Jeetje jes waar haal je de tijd vandaan met twee ukken.

Tipje voor de Frankrijk shoppers: de rompers van obaibi vallen mooi smal en lang op het lijf dus ook prima geschikt voor kids met wasbare luiers.

obaibi nog nooit van gehoord, ik ga eens online kijken heb ook een lang smal kind in wasbare luiers.

Afijn ik kom ook even binnen vallen een hoop ken ik al wel van andere topics. Ik ben Nienke 42 jaar en woon in Oostenrijk. Via een hele lange weg vorig jaar dan toch moeder mogen worden van een zoon, die nu 16 maanden is.

Als ik in Nederland ben haal ik eigenlijk altijd stretch rompers van de hema en joggingsbroekjes. Die vallen perfect bij lange smalle kinderen. De gewone rompers vallen inderdaad altijd te kort en breed. Verder kijk ik dan ook altijd even in de Z8 collectie, want die broekjes vallen mooi lang en smal meestal.

Hier in oostenrijk hebben we alleen name-it en H&M en C&A. Die laatste 2 hebben eigenlijk nooit iets in de juiste pasvorm. Name-it wel al moet ik ook daar erg selectief kijken. Hun rompers die per 3 pack gaan zijn mijn lievelingsrompers. Vallen smal dus kan die altijd mooi in een maatje groter aandoen. En de broekjes vallen lang en hebben bijna allemaal elastiek om de breedte te verstellen.

Leuk om hier mee te lezen en te kletsen.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 13:57

Hihi, het is wel echt een vast clubje boktmama's geworden zo :') Iets met zelfde levensfase waarschijnlijk.

Verkopen via MP vind ik zelf echt teveel moeite. Wat gup niet meer past gaat door naar een van zijn vriendjes. Kopen via MP doe ik wel graag. Ik hou van mooie kleding voor die kleine, maar betaal liever ook niet de volle mep. Tja, je bent een NLer of niet. Maar ik ben geen kniert. Als het van een merk is waarvan ik weet dat het mooi spul is en het ziet er knap uit, dan bied ik zelden minder dan 10 euro. Ik heb ook nog maar 1 keer gehad dat ik iets kreeg met vlekken die er niet uit gingen oid (was een romper en mijn kind is een smeerpoets, dus gevalletje jammer dan).