Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dieselpaard schreef:Dat koop ik voor mezelf al alleen bij speciale gelegenheden!![]()
Ik vind kleding al snel duur hoor! Vooral als ze zo klein zijn en je gewoon weer dat ze t maar een maandje zullen dragen.
_lautje_ schreef:Doorverkoop valt hier ook tegen.
Ik heb besloten dat ikhet liever allemaal hou en een keer sorteer en weggeef aan bijv een vluchtelingengezin met kinderen of mensen die niks hebben. Dat doe ik dan nog liever.
IMJ schreef:Ik moet zeggen dat ik mijn merkschoenen vaak snel kwijt ben! Dat verbaast me soms wel!
Merkkleding gaat ook wel, maar soms is het idd leuren.. ik vind het zelf wel leuk om wat rond te kijken op mp. Haal er verder zoveel vanaf. 1x Een hele mooie winterjas, echt zgan voor een leuk prijsje.
brudoe schreef:Hallo, ik kom even binnenvallen. Over twee weken ben ik uitgerekend van ons eerste zoontje. Nou is mijn vriend bouwvakker en zou hij het erg leuk vinden om een werkbroekje voor de kleine te hebben(voor de New Born shoot). Helaas heb ik deze nog niet kunnen vinden. Misschien heeft iemand van jullie een idee waar ze te koop zijn? Alvast bedankt!
brudoe schreef:Hallo, ik kom even binnenvallen. Over twee weken ben ik uitgerekend van ons eerste zoontje. Nou is mijn vriend bouwvakker en zou hij het erg leuk vinden om een werkbroekje voor de kleine te hebben(voor de New Born shoot). Helaas heb ik deze nog niet kunnen vinden. Misschien heeft iemand van jullie een idee waar ze te koop zijn? Alvast bedankt!
lizy29 schreef:Jeetje jes waar haal je de tijd vandaan met twee ukken.
Tipje voor de Frankrijk shoppers: de rompers van obaibi vallen mooi smal en lang op het lijf dus ook prima geschikt voor kids met wasbare luiers.