Ik probeer meestal met mijn moeder mee te rijden. Mijn ouders wonen naast ons, dus af en toe is dat wel handig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
)
deed ik vroeger ook nog wel eens toen ik op weg naar de super woonde voor mijn moeder

Cemlys schreef:Gewoon kabeljauw in bruine boter (of geen idee hoe je het noemt), purreetje erbij en iets van groenten?
chamion schreef:Mijn 2 favo recepten met kabeljauw
http://www.smulweb.nl/recepten/1094638/ ... e-vispotje
http://www.smulweb.nl/recepten/1129207/ ... -kabeljauw

Fruit en voor 5 avonden avondeten + nog een portie wat ik in kan vriezen. Nu heb ik nog genoeg brood + beleg dus wellicht speel ik beetje vals
Maar goed dan heb ik voor 1 dag nog soep in huis + broodje en 1 dag eet ik wss bij mn ouders. Tot nu toe gaat het super. Maarja het is wel beetje valsspelen
maar! Ik heb geen grotere dingen te hoeven kopen zoals wasmiddel en vlees en ik heb nog rijst en aardappelen op voorraad. Dat scheelt dus wel. Anders wordt het wel een stuk lastiger.
Ik mik op 25 euro per week, dus dat begint al lekker 
Verder was de kipdijfilet in de bonus, dus dat gehaald, daarnaast ontbijt voor de hele week zodat ik dat niet meer op het station ga halen (ook een flinke kostenpost
) Nog broccoli voor in de vriezer, altijd handig en kost niet zo heel veel en een doosje champignons voor het eten voor morgen. Morgen wordt het óf kip ketjap met boontjes uit de vriezer, óf pangasiusfilet met broccoli, en ik hoop dat ik er drie keer van kan eten
CarolienR schreef:Ik ga dit vanaf morgen ook proberen! Vandaag een weekmenu gemaakt met alle boodschappen voor de hele week. Gaat hier vooral fout omdat we iedere dag in de middag bedenken wat we gaan eten en dan met veel te veel eten (en lekkers) thuis komen.
Qua budget vind ik het lastig in de schatten, nu gaat er meer dan €75,- per week weg (maar inclusief uit eten, dingen voor het huis, alles wat we gezamenlijk doen).
Dus eerst €40,- per week, zonder huisdieren, voor 2 personen inclusief schoonmaakspullen.