Niet monogame relaties op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Re: Niet monogame relaties op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-20 13:30

Hier gaat het ook wel aardig.
Relatie gaat super en onze gezamenlijke uitstapjes genieten we sporadisch van met in acht neming van een pauze tijd van minstens 2 weken tussen 2 dates.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 20:44

fleurtjeuh schreef:
Hier gaat het ook wel aardig.
Relatie gaat super en onze gezamenlijke uitstapjes genieten we sporadisch van met in acht neming van een pauze tijd van minstens 2 weken tussen 2 dates.

´ook wel aardig´ klinkt lauwtjes zeg ;)

Gezamelijk als in meer dan twee?

Die twee weken begrijp ik niet zo. Je kan elke dag een besmetting oplopen of is het voor herstellen en niet niet voor Covid19 :D

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-20 20:49

Wij zijn wel monogaam, maar niet sexclusief.
Wij daten dus met zijn 2en een ander stel.
We swingen dus.
De 2 weken is de tijd voor incubatie(verder hebben we maar zeer weinig contact met andere mensen) en voor mezelf.
Vind het vaak nog wel erg spannend en vind het fijn om er wat tijd tussen te hebben.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 22:44

Bedankt voor de toelichting.

Begrijp dat de 2 weken voor jouw gemoedsrust is.

Hier is het swingen op sterven na dood.
Er is nét weer één club open gegaan op een nieuwe, meer open lucht locatie. Zie je het voor je met de avondklok?
Van 14.00 tot in de praktijk 21.00 open want je moet ook nog naar huis.
Overdag dus en half buiten op de grote patio, in december :brr: Héél erotisch niet?!

Meerlief wil uit nieuwsgierigheid kijken doch berglief niet vanwege de veiligheid, wat automatisch betekent dat ík niet kan.
Het is wat het is; -O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-20 08:59

Ja de clubs zijn hier ook bijna allemaal dicht.
Inmiddels allemaal weer denk ik, nu de strengere maatregels er zijn.
Gelukkig zijn wij niet afhankelijk van de clubs en hebben wij onze eigen community

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 13:57

fleurtjeuh schreef:
Ja de clubs zijn hier ook bijna allemaal dicht.
Inmiddels allemaal weer denk ik, nu de strengere maatregels er zijn.
Gelukkig zijn wij niet afhankelijk van de clubs en hebben wij onze eigen community

De eigen liberale kennissenkring is hier dun- dus vérgezaaid en met de reisbeperkingen volledig afgesloten.
Het enige wat op waakvlam is gebleven is mijn relatie met meerlief in de buurgemeente. Maar goed, dat is héél wat meer dan niets dus _/-\o_

Straks lunchafspraak met haar en een paar viendinnen van haar.
Naar dat restaurant, naar haar huis voor overnachten, morgen langs ziekenhuis en dan terug naar boerderij is maar 4 keer een klein stukje tussen omliggende dorpen, maar lijkt wel een wéreldreis nu _O-

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 00:55

Pot-ver-do-rie....
Vandaag in het ziekenhuis waar meervriendin werkt. Haar ´netjes´, bril op, verpleegsteruniform... O:) O:) maar ja, in het openbaar ziekenhuis dus nada.
Loopt met me mee naar de auto. Ze ziet er strálend uit in de zon. Doe de kap omlaag, zijramen idem, start ROARRRRR!!!
Buigt ze naar me toe de auto in; blik op haar decoleté; fluistert in mijn oor ´dat geluid windt me op....´
Dat is gemeen zeg ik; ´ja héh..., is om je gemotiveerd te houden.´ <3 <3
Bergvriendin opgepikt voor boodschappen aan de kust en die lag he-le-maal dúbbel.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-20 10:59

Hahaha beetje plagen is altijd leuk!
Ben een ontzettende beelddenker dus krijg beelden van een glimmende rode cabrio met een wulpse dame met een te kort en strak pakje en te grote decolleté ;)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 11:48

fleurtjeuh schreef:
Hahaha beetje plagen is altijd leuk!
Ben een ontzettende beelddenker dus krijg beelden van een glimmende rode cabrio met een wulpse dame met een te kort en strak pakje en te grote decolleté ;)

Is een klein japans manga racertje met idiote achtervleugel, pokeball schakelknop, HelloKitty uitlaat, tsurikawa et al :D
Meiske is 1.50, 53 kilo met een beugel... en een fantástisch model voor mijn 3XL shearling bomber jack (en verder niets) in die cabrio <3

https://myalbum.com/photo/XksDpiKnG3qU/1k0.jpg

Ok, net een email verstuurd over een Seibon carbonfiber motorkap... Goedkoper dan ruilen voor een Yaris GR :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 12:17

oh een oud topic wat nieuw leven in geblazen is :)
wat leuk om jullie verhalen te lezen... :j
Ook hier een niet-monogame relatie, maar ook weer geen 'echte' poly.. gaat buitengewoon goed, en blijft steeds ontwikkelen en beter gaan

Deze periode is rustig ivm minimaliseren van contacten idd..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-20 13:12

Dat schetst een heel ander beeld @HC :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:32

Omdat ik benieuwd was naar ervaringen van ‘sex met je ex’ kwam dit topic tevoorschijn. Blijkbaar was ik begonnen met meelezen dus hoefde alleen de de laatste pagina’s nog.

Super leuk om ervaringen te lezen (al is dit dan niet waar ik in eerste instantie op zocht, dit is veel breder!)

Ik heb dus in september mijn relatie verbroken na 20 jaar samen te zijn geweest (en 4 kinderen). In november had hij een eigen plekje, wel zo klein dat hij voor de kinderen hier komt óf dat er 1 kind een middag daar is.

Toen alles duidelijk was en hij dus echt zijn eigen plek had, ging er een knop bij mij om .<<)
Sindsdien genieten we echt weer van elkaar, puur lust en hebben we nachten die we in 19 jaar niet meer hebben gehad! *\%/* Heel bizar! Voor de duidelijkheid: we zijn begonnen als sekspartners wat toch snel eindigde in een relatie. Maar nu gaat het zo goed dat we tegen elkaar grappen: ‘wat doe je wanneer de seks een sleur wordt? Verbreek je relatie’ echt onzin natuurlijk, maar in óns geval was dit de crux!

Voor de kinderen is het ook fijn, geen spanningen meer in huis, papa is wel vaker weg (zijn eigen plek) máár als ie er is, is het ook gewoon gezellig.

We zijn overigens wel duidelijk geweest vanaf het begin: als er een ander in het spel komt, zijn we daar eerlijk over. Nu in deze periode (COVID-19) is het allemaal wat lastiger uiteraard, maar als hij met een ander naar bed gaat is dat helemaal prima. Ik wil alleen absoluut geen ‘ex’ zijn met wie hij nog rotzooit zonder haar medeweten. En andersom net zo uiteraard, al heb ik geen behoefte aan een relatie, wellicht wel andere sexpartners.

Benieuwd of er weer wat leven in dit topic komt, ondanks deze pandemie?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:42

Marocje schreef:

Doe mijn best O:)

8-) 8-) 8-)

Berglief heef vanmorgen mijn haar geknipt opdat ik er verzorgder uitzie voor meerlief waar in nu ben en overnacht.
Morgenochtend naar Málaga voor dagje bij ´ex´ lief.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 00:41

Ah, dat laatste lijkt me wel raar, zij had juist verliefde gevoelens en wilde daarom ermee stoppen toch? Of misschien niet raar, eerder verwarrend?

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 01:10

Huertecilla schreef:
Marocje schreef:

Doe mijn best O:)

8-) 8-) 8-)

Berglief heef vanmorgen mijn haar geknipt opdat ik er verzorgder uitzie voor meerlief waar in nu ben en overnacht.
Morgenochtend naar Málaga voor dagje bij ´ex´ lief.

Respecteer jij in dit corona tijdperk in je omgang met jouw diverse liefjes de anderhalve meter regel? Oprechte vraag, ook voor andere mensen in dit topic. Je wilt elkaar (en elkaars dierbaren) niet in gevaar brengen, lijkt me.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 11:00

Heerlijk Marocje, niet zoals het "hoort" maar so te lezen werkt het voor jullie super dus who cares :D

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:21

Marocje schreef:
Ah, dat laatste lijkt me wel raar, zij had juist verliefde gevoelens en wilde daarom ermee stoppen toch? Of misschien niet raar, eerder verwarrend?

We zijn beiden volwassen.
Ja, dat is de kat op het spek binden maar ben een goed opgevoede kat *D

Was vanmorgen vroeg bij haar; koffie op bed gebracht.
Heb net haar rug gedaan onde de douche. Is nu heur haar etc aan het doen. Duurt wel even ;)
Ik mijn mail et al aan haar computer.

Zo de deur uit voor koffie ergens en dikke lol.

Goede vrienden met heerlijke historie samen.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:31

Boras schreef:
Respecteer jij in dit corona tijdperk in je omgang met jouw diverse liefjes de anderhalve meter regel? Oprechte vraag, ook voor andere mensen in dit topic. Je wilt elkaar (en elkaars dierbaren) niet in gevaar brengen, lijkt me.

Is ... lastig ja.
Heb een behoorlijk gereduceerd sociaal leven. Gereduceerd tot... dit.

Berglief ontmoet voor haar werk dagelijks Britten vers uit Brittenland. Ok, met masker maar wel binnendeurs. Soms paar uur. Komt dan ook weer thuis en geeft me een vette zoen.

Mijn zoon is net terug uit universiteitsstad met HÓÓG risico. Toch heel blij omhelst.

Het is wat het is. Na 9 maanden zowat isolatie is er een grens aan het compromis tussen risico beperken en sociaal leve; welzijn.
Zie het maar als met max. 6 personen uit max. drie gezinnen kerstdiner; zonder masker úren in dezelfde ruimte.

Was donderdag in het ziekenhuis voor een controle. Ben daar weggegaan en heb nieuwe afspraak gemaakt. Was me te onveilig in de imo te volle wachtkamer.

Ok, een zonnig terras opzoeken...

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 20:33

Azmay schreef:
Heerlijk Marocje, niet zoals het "hoort" maar so te lezen werkt het voor jullie super dus who cares :D

Ja, echt genieten zo! Hele wisselende reacties ook van mensen die het weten, maar eigelijk alleen maar positief.

Ook wel dingen gehoord waar ik helemaal niet bij stil gestaan heb, of heel anders over dacht. Zoals dat het voor een man wel anders kan zijn dan voor de vrouw, en hij er toch wel meer problemen mee kan hebben. (Kwam van een man met die ervaring). Dus dat heb ik besproken, en het blijkt dat mijn ex er voor nu geen problemen mee heeft, maar ik proefde er ook doorheen dat hij hoop bleef houden of het weer goed kwam tussen ons. Dit dus wel meteen uit de wereld geholpen dat een relatie er écht niet meer inzit.

Met een andere vrouw had ik het over mijn verbazing, dat ik mezelf weer heb gevonden en we nachten doorhalen: zij zei dat ik echt heb losgelaten en me nu over kan geven. Echt precies zoals ik het ook ervaar!

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 21:20

*komt even uit haar hoekje* Ik denk dat het hele concept relatie een stuk breder is. Een relatie is wat je zelf naakt van het contact dat je net iemand hebt. En dat kan allerlei vormen hebben. Het hoeft de standaard ladder/roltrap niet te volgen om een (goede) relatie te zijn. Heb je ooit iets gelezen over relationship anarchy?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 21:56

Nee, nooit gelezen, maar denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt.

In de relatie ging het vaak niet zo soepel, heb hem weleens gezegd dat hij ook verder kan kijken. Dat ik het oké vond wanneer hij met iemand anders sex had. Hij wilde dit absoluut niet, dat voelde als vreemdgaan voor hem. Ben het daar niet mee eens, zolang hij eerlijk blijft en dit niet achter mijn rug om doet? Maar hij wilde dit echt niet.

Eigelijk gaat het nu toch die kant op: we hebben elkaar los gelaten om elkaar weer te vinden. Volgens eigen zeggen heeft ie geen behoefte aan een ander, maar ik hou hem niet tegen. (Nogmaals, dat deed ik al niet, als ie maar eerlijk was)

Ga toch eens kijken wat je bedoelt met ‘relationship anarchy’ ;)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:37

Ok, dat liep wat anders gisteren ná de lunch :o

Indrukwekkend trouwens dat restaurant. Twee zussen, 1 in de keuken, en haast anaal mbt Covid19 veiligheid op een _/-\o_ vrolijkvriendelijke maar wel strikte manier.

Vandaag wéér balanceren op dat slappe koord.
Ben vanmiddag ´taxi´ voor mijn zoon, techno uni student nerd, om spullen te verzamelen voor zijn eigenbouw 3D printer en berglief gaat met een Brit mee naar het ziekenhuis. Hetzefde ziekenhuis waar meerlief op de afsprakenafdeling werkt. Hetzelfde waar ik donderdag wegliep vanwege de risicos in een wachtkamer.

Een sociaal leven, schoolleven, werk; overleven is balanceren op de rand van chaos.
Heb dat al begin maart geschreven hier, dat liberaal relatieleven echt fundamenteel anders werd/ zou worden.
Wat een beetje eerder bij de pinken dan de meesten doordat Málaga vriendin in februari uit de Covid regio in China terugkwam waar haar dochter woonde.
Zij en ik zijn destijds bij de huisarts langs geweest met een hardnekkige verkoudheid maar die wilden er toen nog niets van horen. Twee weken láter werden we gebéld. Niets testen toe nog echter; minder last? ok dan. Niets over isoleren of afstand houden.
We haddeen onszelf echter toen al op eigen initiatief goeddeels geisoleerd en maskers gebruikt. Of we gék waren :=
Totaal onbegrip, ook hier op Bokt, over mijn observering dat Covid19 ´nieuwe normaliteit´ fundamenteel ingrijpend was op mijn/onze sociale leefwijze.
Hoogst amusant dat dit muntje nú valt/gevallen is.
Blijft echter een zorgwekkende uitdaging om meerliefde in te vullen nu. Net als werk in contact met derden of zelfs ´gewoon´wat eten/drienken ergens. Van ´gewoon´ is geen sprake en zelfs tanken bij de pomp = risico nemen.
Zelforganiseren op de rand van chaos.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:41

Marocje schreef:
Ga toch eens kijken wat je bedoelt met ‘relationship anarchy’ ;)

Simpel gesteld; sexuele beleving zonder hokjes met stikkers , en... ´relatie-anarchie´ een stikker is ;)

Wat ik schrijf met: alles is even goed mits vrijwillige keuze; écht vrijwillige keuze dus ook los van culturele hersenspoeling; zonder hokjes, zonder etiketjes.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 12:07

Seksuele beleving staat niet centraal. Dat kan als het jouw keuze is. Maar is niet de grondslag voor iedereen.

Als je het dan al wil samenvatten kom je meer op zoiets als; al je contacten met andere mensen zijn relaties en je kunt samen invullen wat die beteken/wat de inhoud daarvan is, zonder vast te houden aan bestaande verwachtingen vanuit de maatschappij.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 12:19

Een mens, los van opvoeding, cultuur = dier. Dan draait alles om primaire behoeften. Eten, drinken, sex, ...