Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Hier gaat het ook wel aardig.
Relatie gaat super en onze gezamenlijke uitstapjes genieten we sporadisch van met in acht neming van een pauze tijd van minstens 2 weken tussen 2 dates.
fleurtjeuh schreef:Ja de clubs zijn hier ook bijna allemaal dicht.
Inmiddels allemaal weer denk ik, nu de strengere maatregels er zijn.
Gelukkig zijn wij niet afhankelijk van de clubs en hebben wij onze eigen community
fleurtjeuh schreef:Hahaha beetje plagen is altijd leuk!
Ben een ontzettende beelddenker dus krijg beelden van een glimmende rode cabrio met een wulpse dame met een te kort en strak pakje en te grote decolleté
Huertecilla schreef:Marocje schreef:Benieuwd of er weer wat leven in dit topic komt, ondanks deze pandemie?
Doe mijn best![]()
![]()
![]()
![]()
Berglief heef vanmorgen mijn haar geknipt opdat ik er verzorgder uitzie voor meerlief waar in nu ben en overnacht.
Morgenochtend naar Málaga voor dagje bij ´ex´ lief.
Marocje schreef:Ah, dat laatste lijkt me wel raar, zij had juist verliefde gevoelens en wilde daarom ermee stoppen toch? Of misschien niet raar, eerder verwarrend?
Boras schreef:Respecteer jij in dit corona tijdperk in je omgang met jouw diverse liefjes de anderhalve meter regel? Oprechte vraag, ook voor andere mensen in dit topic. Je wilt elkaar (en elkaars dierbaren) niet in gevaar brengen, lijkt me.
Azmay schreef:Heerlijk Marocje, niet zoals het "hoort" maar so te lezen werkt het voor jullie super dus who cares
Marocje schreef:Ga toch eens kijken wat je bedoelt met ‘relationship anarchy’