Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Beloven schreef:€1 van €10 is toch echt 10%.. Vind ik nog meevallen.

Marocje schreef:Maar ook hier wordt vaak gereageerd met: " ik zou dit of dat terug sturen" en dat is dan ook een 'beidehand' antwoordt, of zelfs niet helemaal vriendelijk.
Gister dus een postitieve mailwisseling: ik had gereageerd op een wasmachine, moest bieden en had 25 euro geboden. Degene na mij 27. Dus kreeg een mail van de verkoper dat zij eerst contact opnam met de van 27, en als die hem niet wilde, zou ze mij contacten. Helemaal prima. Kreeg ik gister een mailtje dat degene van 27 euro, de wasmachine had opgehaald. Heb dus zelf weer een mailtje gestuurd met een bedankje voor het bericht, vind dat gewoon netjes en prettig.
MariekeS_ schreef:Beloven schreef:€1 van €10 is toch echt 10%.. Vind ik nog meevallen.
6,95 + 3,95 is niet 10
De laatste opmerking van zoek het lekker ergens anders had misschien niet gehoeven, ok.
Toch blijf ik erbij dat ik de reactie van die verkoper kan begrijpen.
Overigens er komen hier ook reacties voorbij aan kopers die blijkbaar grappig en ok zijn waarvan ik denk, is dat nou nodig?
Misschien worden die hier geplaatst maar niet echt verzonden..Dat zou misschien kunnen.

Ik heb nog een mailtje er achteraan gedaan dat het jammer is dat het hem niet gelukt is en of hij nog geïnteresseerd is, maar ik heb nu echt wel de neiging om een berichtje er achteraan te doen om te zeggen dat hij 't kan vergeten op deze manier
 Ik heb nog een mailtje er achteraan gedaan dat het jammer is dat het hem niet gelukt is en of hij nog geïnteresseerd is, maar ik heb nu echt wel de neiging om een berichtje er achteraan te doen om te zeggen dat hij 't kan vergeten op deze manier  

Maar dat zijn dingen die je ook gewoon aan hem kan vragen? Of je geeft alleen je woonplaats en de rest als er een datum gepland staat.
 Maar dat zijn dingen die je ook gewoon aan hem kan vragen? Of je geeft alleen je woonplaats en de rest als er een datum gepland staat.                                                         

IHN schreef:ik vind het ook niet gek eigenlijk..ik zit vaak ook met de tijd die ik kwijt ben en wil dan eerst ingeven op navy om tijd af te spreken. Als hij echt slechte bedoelingen had kan hij ook gewoon tijd afspreken en niet op komen dagen...was je ook ongerust als je die buitenlandse mevrouw niet aan de lijn had gehad?
 maar ook als ik die mevrouw niet aan de telefoon had gehad. Vind het gewoon heel raar dat hij eerst een adres wil. De straat en dorp heeft hij nu al, is een korte straat die je in 2 minuten uitloopt dus nummer kan ik ook geven als hij al in de straat staat. Daar voel ik me nog het prettigste bij denk ik.
 maar ook als ik die mevrouw niet aan de telefoon had gehad. Vind het gewoon heel raar dat hij eerst een adres wil. De straat en dorp heeft hij nu al, is een korte straat die je in 2 minuten uitloopt dus nummer kan ik ook geven als hij al in de straat staat. Daar voel ik me nog het prettigste bij denk ik. Ik schat iets naar waarde wanneer ik het gezien heb. En als de richtprijs te hoog is voor mij, dan reageer ik er niet op want dan ben je er toch zeker van dat het niet aan de helft van de prijs weg gaat... Of ben ik de enige die zo denkt?
  Ik schat iets naar waarde wanneer ik het gezien heb. En als de richtprijs te hoog is voor mij, dan reageer ik er niet op want dan ben je er toch zeker van dat het niet aan de helft van de prijs weg gaat... Of ben ik de enige die zo denkt?                                                         

mag er vanuit gaan dat hij t heeft gelezen aangzien die op de rest van t bericht heeft gereageerd
 mag er vanuit gaan dat hij t heeft gelezen aangzien die op de rest van t bericht heeft gereageerd  

.
 .