Cosplayers op bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YamaSakiJarig

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 16:22

Leuk!! :D

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 16:23

Oh wauw die is gaaf zeg!! Wel foto's plaatsen als je het binnen hebt hoor :D

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 16:24

Dankje! :D
Alleen als make-up leek is het iets moeilijker, maar heb nog een heel jaar voordat ik echt in m'n cosplay ga verschijnen :')

@Summerfly Tuurlijk, tuurlijk! Maar eerst geld hebben om het te kopen :')

YamaSakiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 20:57

Iemand hier die aan de hectiek meedoet van de NH Koningshof kamers? :')
Altijd hilarisch om mensen dingen de schuld te zien geven die er los van staan _O-

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 22:24

Ik had mega graag gewild maar helaas geen roommate :(

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 22:25

ik ga wss dit jaar niet heen ivm niemand die mee wil en werk dus heb het gedoe van hotel kamers gelukkig niet :') Maar het gaat weer net zo lekker als elk jaar _O-

YamaSakiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 23:58

Summerfly, misschien is die nog te vinden via t abunai forum? :)
Saviera, tis nu nog erger xD NH maakt er zo een potje van, nog erger dan voorgaande jaren _O-
Zo blij dat k er niet voor hoef te stressen of iets, kzie mn kamer vanzelf wel verschijnen }:0

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 12:17

Kiki1995 schreef:
HorseyDude schreef:
Zijn hier eigenlijk wel fursuiters op Bokt? (ik was er vroeger één, maar nu niet meer...)

Ik ben (binnenkort!) een fursuiter! c: In maart wordt mijn fursuit in elkaar gezet en ik hoop hem tegen midden mei te hebben!
En dan is het sparen voor een heel weekend Elfia in Arcen! B)

Ik weet nog steeds niet wat ik naar Elfia Haarzuilens aan ga doe.. ik heb nog steeds die lange rode jurk met honderden gouden accessoires en een blonde pruik van een meter. Maar ik wil ook graag mijn Toriel cosplay nog een keertje aandoen.. :') Lastig...

[ [url=m/Xer9Rk.png]Afbeelding[/url] ]

al vorderingen te melden?

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 22:32

CoonArt schreef:
Kiki1995 schreef:

Ik ben (binnenkort!) een fursuiter! c: In maart wordt mijn fursuit in elkaar gezet en ik hoop hem tegen midden mei te hebben!
En dan is het sparen voor een heel weekend Elfia in Arcen! B)

Ik weet nog steeds niet wat ik naar Elfia Haarzuilens aan ga doe.. ik heb nog steeds die lange rode jurk met honderden gouden accessoires en een blonde pruik van een meter. Maar ik wil ook graag mijn Toriel cosplay nog een keertje aandoen.. :') Lastig...

[ [url=m/Xer9Rk.png]Afbeelding[/url] ]

al vorderingen te melden?

Nog geen! Fursuit wordt 12 mei hopelijk gestart en moet dan 31 mei af zijn. Ik neem d'r mee naar Abunai dit jaar!

Over Abunai gesproken, meer mensen die hier in stress zitten te wachten op telefoon? Ik zit er wel helemaal doorheen zo :') Denk dat als Koningshof hem niet wordt dat we richting het Inntel Art Resort in Eindhoven schuiven, scheelde nu al wel 40 euro zag ik ...

YamaSakiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 22:53

En weet je al of je een kamer hebt Kiki?
Zit volgens mij wel meer daar in de buurt iig, dat goedkoper is ook.
Ik zit niet in de stress iig, als k geen ticket+kamer krijg van de organisatie, dan kom ik niet, zo simpel is t :') Maar dat is elk jaar in principe goed geregeld, dus ik verwacht dit jaar geen probs ermee.

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 20:23

YamaSaki schreef:
En weet je al of je een kamer hebt Kiki?
Zit volgens mij wel meer daar in de buurt iig, dat goedkoper is ook.
Ik zit niet in de stress iig, als k geen ticket+kamer krijg van de organisatie, dan kom ik niet, zo simpel is t :') Maar dat is elk jaar in principe goed geregeld, dus ik verwacht dit jaar geen probs ermee.

Ze stopte met bellen voordat ze bij mijn tijd kwamen (mensen van die 20:06 verstuurd hadden waren al gebeld, ik had de mijne om 20:08 verstuurd). Dus helaas, ik ga nu even kijken naar een leuk alternatief in de buurt.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 20:43

Ik twijfel heel erg om m'n haar zo te verven:
Afbeelding

Ennasil92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 23:29

Vind ik ook erg gaaf, maar mijn kapster rade het af, want:
*Heel slecht voor je haar(eerst bleken en dan verven)
*blikft maar heel kort echt mooi fel en word snel faal
*is erg prijzig

Hierdoor heb ik gekozen het niet te doen, maar blijf het wel erg gaaf vinden

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 23:31

Heb nu ook nog deze gevonden, daar lijkt me inderdaad het felheids probleem veel minder :
Afbeelding

Ben alleen bang dat het zo uitslaat:
Afbeelding

Miss_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:21

Ik vermoed dat dit gedaan is met haarkrijt, kan je gewoon uitwassen en is niet schadelijk voor je haar. (Dus in het slechtste geval, zoals onderste foto, kan je het gewoon uitwassen).

Als je echt met kleuring wilt werken, zou ik het sowieso niet zelf proberen. Je kan altijd eerst de kapper om raad vragen?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 11:23

Of je haalt potjes Manic Panic oid en werkt het zelf elke 1-2 weken bij. :)
Zit je ook niet zo erg met dat vervagingsgedoe en je kunt ook nog switchen naar andere kleurtjes.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 12:07

Lori, dat advies kreeg ik inderdaad ook van de kapper. Dus dan eerst van de splitdye die ik nu heb af, en dan met die potjes van directions, die zij zelf ook gebruiken, telkens bijwerken. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nu alweer zo ongeveer mijn huidige splitdye mis, terwijl ik m gewoon nog heb :')

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 15:34

Even een vraagje.. zijn er ook mensen die hun outfit gekocht hebben via AliExpress? Hoe zit dat qua kwaliteit. Ik weet dat het kan verschillen, maar voor design zekerheid vraag ik het liever even..

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 16:00

ScarOfWars schreef:
Even een vraagje.. zijn er ook mensen die hun outfit gekocht hebben via AliExpress? Hoe zit dat qua kwaliteit. Ik weet dat het kan verschillen, maar voor design zekerheid vraag ik het liever even..

Ligt een beetje aan de verkoper. Ik let zelf altijd op of er veel reviews zijn en vooral veel reviews met foto zodat ik kan kijken of het het waard is om te kopen. Heb zelf 2x iets gekocht bij AliExpress en de ene keer was het gewoon een nette, redelijk goede kwaliteit (prijs/kwaliteit was goed) cosplay en de andere is nooit binnen gekomen.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 16:05

E_J schreef:
ScarOfWars schreef:

Ligt een beetje aan de verkoper. Ik let zelf altijd op of er veel reviews zijn en vooral veel reviews met foto zodat ik kan kijken of het het waard is om te kopen. Heb zelf 2x iets gekocht bij AliExpress en de ene keer was het gewoon een nette, redelijk goede kwaliteit (prijs/kwaliteit was goed) cosplay en de andere is nooit binnen gekomen.

Bij mij is het dus een cosplay die niet echt vaak gedaan wordt (voor zover ik weet) en bij de outfits staan dan ook geen reviews, maar alles ziet er wel netjes uit.

YamaSakiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 18:37

AliExpress gebruikt vaak algemene foto's, doe maar eens reversed image search op google met zo een afbeelding. Dus echt letten op de reviews.

Kiki nog iets gehoord van t hotel? Zag dat er nog single kamers vrij waren en dat ze uiteindelijk 2 dagen aan t bellen zijn geweest?

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 18:41

YamaSaki schreef:
AliExpress gebruikt vaak algemene foto's, doe maar eens reversed image search op google met zo een afbeelding. Dus echt letten op de reviews.

Kiki nog iets gehoord van t hotel? Zag dat er nog single kamers vrij waren en dat ze uiteindelijk 2 dagen aan t bellen zijn geweest?

Das waar.. Hmm.. Ik vind het wel fijn dat ze bij Ali het ook custom maken (tuurlijk zullen meerdere mensen dat doen). Tis allemaal zo nieuw voor mij. :') :+

YamaSakiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 18:43

Op heeeeel veel plekken wordt t custom made gedaan ;)
Dus daarvoor hoef je niet naar Ali.
Ken zelfs mensen die bij Ali custom made deden en de maten nog van geen kant klopten :')
Dus dan maar naar cosplayfu (ff een random naam), of iets gaan en daar halen :)

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 18:48

Oh boy, ik heb nog veel te leren.. :oo
Gelukkig heb ik nog een jaar voordat het klaar moet zijn.

YamaSakiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 18:51

Google is your best buddy :3
Veel goede sites te vinden met reviews en ervaringen.
Hier vast ook mensen die online besteld hebben (voor mij te lang geleden om nuttige info te geven, sorry). En op fb heb je CosplayNL daar kunnen ze je ook zeker tips en tricks geven over webshops :j
Misschien zelfs handiger om iemand te vragen daar in de groep die t als commissie wil doen?
Als t nog een jaar de tijd heeft, wellicht ook een idee~