Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiki1995 schreef:HorseyDude schreef:Zijn hier eigenlijk wel fursuiters op Bokt? (ik was er vroeger één, maar nu niet meer...)
Ik ben (binnenkort!) een fursuiter! c: In maart wordt mijn fursuit in elkaar gezet en ik hoop hem tegen midden mei te hebben!
En dan is het sparen voor een heel weekend Elfia in Arcen! B)
Ik weet nog steeds niet wat ik naar Elfia Haarzuilens aan ga doe.. ik heb nog steeds die lange rode jurk met honderden gouden accessoires en een blonde pruik van een meter. Maar ik wil ook graag mijn Toriel cosplay nog een keertje aandoen..Lastig...
[ [url=m/Xer9Rk.png]Afbeelding[/url] ]
CoonArt schreef:Kiki1995 schreef:
Ik ben (binnenkort!) een fursuiter! c: In maart wordt mijn fursuit in elkaar gezet en ik hoop hem tegen midden mei te hebben!
En dan is het sparen voor een heel weekend Elfia in Arcen! B)
Ik weet nog steeds niet wat ik naar Elfia Haarzuilens aan ga doe.. ik heb nog steeds die lange rode jurk met honderden gouden accessoires en een blonde pruik van een meter. Maar ik wil ook graag mijn Toriel cosplay nog een keertje aandoen..Lastig...
[ [url=m/Xer9Rk.png]Afbeelding[/url] ]
al vorderingen te melden?
YamaSaki schreef:En weet je al of je een kamer hebt Kiki?
Zit volgens mij wel meer daar in de buurt iig, dat goedkoper is ook.
Ik zit niet in de stress iig, als k geen ticket+kamer krijg van de organisatie, dan kom ik niet, zo simpel is tMaar dat is elk jaar in principe goed geregeld, dus ik verwacht dit jaar geen probs ermee.
ScarOfWars schreef:Even een vraagje.. zijn er ook mensen die hun outfit gekocht hebben via AliExpress? Hoe zit dat qua kwaliteit. Ik weet dat het kan verschillen, maar voor design zekerheid vraag ik het liever even..
E_J schreef:ScarOfWars schreef:Even een vraagje.. zijn er ook mensen die hun outfit gekocht hebben via AliExpress? Hoe zit dat qua kwaliteit. Ik weet dat het kan verschillen, maar voor design zekerheid vraag ik het liever even..
Ligt een beetje aan de verkoper. Ik let zelf altijd op of er veel reviews zijn en vooral veel reviews met foto zodat ik kan kijken of het het waard is om te kopen. Heb zelf 2x iets gekocht bij AliExpress en de ene keer was het gewoon een nette, redelijk goede kwaliteit (prijs/kwaliteit was goed) cosplay en de andere is nooit binnen gekomen.
YamaSaki schreef:AliExpress gebruikt vaak algemene foto's, doe maar eens reversed image search op google met zo een afbeelding. Dus echt letten op de reviews.
Kiki nog iets gehoord van t hotel? Zag dat er nog single kamers vrij waren en dat ze uiteindelijk 2 dagen aan t bellen zijn geweest?