Ik wist trouwens niet dat er ook Tinder voor de Ipad was
Procent
Geplaatst: 15-01-16 22:17
Iets voor 2 18-jarigen... Hmmm... Ik vind de bioscoop toch wel altijd leuk! Of lunchen?
Pfff... Hij zou kijken of ie misschien langs kwam voor een filmpje, nadat ik zei dat k alleen was en 's avonds wel een film wilde kijken (11u 's ochtends bericht gestuurd). Nu, nog steeds geen bericht.. Zo raar he... Dat vergeet je toch niet?
Laatst bijgewerkt door Procent op 15-01-16 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Neverland
Geplaatst: 15-01-16 22:20
EskeGirl schreef:
Ik en mijn Tinderdate gaan nog een tweede keer (iemand nog een leuk idee voor 2 18jarigen?) Komen echt geweldige dingen voorbij hier
Picknicken? Ga het bos in, neem warme thee of chocomel mee en lekker hapjes. Moet je wel van de kou houden natuurlijk :p En als je het koud hebt kan hij je opwarmen. Ideaal toch?
Eske_B
Geplaatst: 15-01-16 22:22
Bios hebben we al gedaan op eerste date (+uit eten in verijdelde snackbar/lunchroom)
Queelens gewoon doen kunnen je ouders mee genieten
Ja eerste date
Furrow
Geplaatst: 15-01-16 22:44
Citaat:
*Verwijderd*
Gewoon je buikgevoel volgen en doen wat goed voelt!
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 09-03-16 08:16, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Quote verwijderd.
Queelens
Geplaatst: 15-01-16 22:44
Gezellig, samen met mijn ouders op tinder Veel plezier alvast woensdag. Wij moeten nogsteeds n plan maken voor zondag. Maar is er nog niet van gekomen en ik denk vanavond ook niet haha. Morgen dan maar
Ik heb na 2 maanden ongeveer eindelijk een match gevonden waarbij ik denk; ja deze is leuk! Het grappige is: hij is eigenlijk niet mijn type
Lougino
Geplaatst: 15-01-16 23:33
Furrow wat errug die berichten steeds omg! En Eske, schaatsen lijkt me idd leuk!! Ik ben 30 Femke, iig iets met ook een 3 haha maar hoe oud de rest hier zo'n beetje is? Volgens mij meest 20ers? Mn date in verwegistan gaat em toch niet worden, tis te complex allemaal en dan niet alleen de afstand.. Binnenkort wel weer een andere date met een andere match, wel ander type als ik en beoefent een of andere enorm ruige vechtsport dus eeehhh we zullen zien wat dat wordt
Tinder, mijn laatste tinderdate was op meer uit. Toen ik dat afwees moest ik zo snel mogelijk naar huis. Daarna niet meer van hem gehoord. Nou prima, zulke mannen zijn mij niet waard!
__laura
Geplaatst: 16-01-16 01:26
Kiimm_ schreef:
Tinder, mijn laatste tinderdate was op meer uit. Toen ik dat afwees moest ik zo snel mogelijk naar huis. Daarna niet meer van hem gehoord. Nou prima, zulke mannen zijn mij niet waard!
Groot gelijk! Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!
Lieszje
Geplaatst: 16-01-16 01:31
Inderdaad, je verdient veel beter dan dat! Ik vind het ook al een flinke afknapper als ze van alles over seks gaan vragen Meestal zeg ik dan maar dat ik maagd blijf tot het huwelijk
Kim veel plezier! Cc schaatsen is superleuk. Die date die ik morgen heb vindt schaatsen ook superleuk dus als t nou wat is weet ik al wat date 2 wordt Kan prima toch Marlinde? Niet iedereen is er zo vroeg bij
Grappig cc dat je date jonger is merk je daar niks van? Ik heb ze tot nu toe altijd ouder gehad. Date die ik morgen heb is t hoogtepunt die is 27 en ik 21
Lieszje
Geplaatst: 16-01-16 11:52
Veel plezier kim! Gaan jullie iets doen of houden jullie het simpel?
Ik ben drie jaar samen geweest met iemand die twee jaar jonger was. Beste relatie die ik gehad heb, ik merkte niet dat hij twee jaar jonger was..
Oudste was denk tien jaar ouder. Die begon erover dat hij na twee jaar kinderen wilde. Ik was 21 en zat nog op het mbo, kreeg er de kriebels van Heeft dus niet lang geduurd
hou oud hebben jullie de leeftijdsgrens eigenlijk ingesteld?
Ikzelf heb hem op -1 jaar en +5 jaar staan. Ben 20, lager wil ik niet gaan, want iemand die nog op de middelbare school zit wil ik absoluut niet daten, en hoger, tja, ik kom nu af en toe ook al echt mensen tegen die op het randje acceptabel zijn..