Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fish_n_Chips schreef:Vandaag ben ik in een rit van 8 minuten 3 keer bijna bij iemand op schoot beland (reden dat ik dat niet echt deed was omdat de stoelen waar ik op belandde toevallig leeg warennaja, op 1 tas na..) omdat de bus optrok of remde. Ik zou het wel fijn vinden dat, als er iemand (=ik) met een wandelstok naar binnen strompelt, de chauffeur even wacht totdat diegene zit voordat hij optrekt. Maarja, ik snap ook wel dat dat niet mogelijk is.
its_daantjee schreef:Als ze elke keer moeten wachten totdat iedereen zit, lopen ze denk ik vertraging op.Fish_n_Chips schreef:Vandaag ben ik in een rit van 8 minuten 3 keer bijna bij iemand op schoot beland (reden dat ik dat niet echt deed was omdat de stoelen waar ik op belandde toevallig leeg warennaja, op 1 tas na..) omdat de bus optrok of remde. Ik zou het wel fijn vinden dat, als er iemand (=ik) met een wandelstok naar binnen strompelt, de chauffeur even wacht totdat diegene zit voordat hij optrekt. Maarja, ik snap ook wel dat dat niet mogelijk is.
hoezo snap je dat dat niet mogenlijk is? ik vind het vreselijk irritant dat bus chauffeurs rijden als je nog niet zit, soms trekken ze op zodra je een stap op het trappetje zet van het achterste deel van de bus zet, ik ga verdorie bijna op mn smoel daar.. ik word er nog eens ongelovelijk chagerijnig van, plus dat sommige chauffeurs het ook flikken bij oudere mensen.. wat gebeurd er met hun als ze echt vallen en wat breken? of mensen zoals jij die dus niet goed te been zijn.. sorry maar sommige chauffeurs hebben echt geen fatsoen.
Zoe_97 schreef:ik ben echt jaloers op mensen hier die 'zeuren' omdat ze een half uur moeten wachten omdat zze overstap gemist hebben. Dat is dus de tijd die ik standaard op een overstap moet wachten :'(
its_daantjee schreef:Fish_n_Chips schreef:Vandaag ben ik in een rit van 8 minuten 3 keer bijna bij iemand op schoot beland (reden dat ik dat niet echt deed was omdat de stoelen waar ik op belandde toevallig leeg warennaja, op 1 tas na..) omdat de bus optrok of remde. Ik zou het wel fijn vinden dat, als er iemand (=ik) met een wandelstok naar binnen strompelt, de chauffeur even wacht totdat diegene zit voordat hij optrekt. Maarja, ik snap ook wel dat dat niet mogelijk is.
hoezo snap je dat dat niet mogenlijk is? ik vind het vreselijk irritant dat bus chauffeurs rijden als je nog niet zit, soms trekken ze op zodra je een stap op het trappetje zet van het achterste deel van de bus zet, ik ga verdorie bijna op mn smoel daar.. ik word er nog eens ongelovelijk chagerijnig van, plus dat sommige chauffeurs het ook flikken bij oudere mensen.. wat gebeurd er met hun als ze echt vallen en wat breken? of mensen zoals jij die dus niet goed te been zijn.. sorry maar sommige chauffeurs hebben echt geen fatsoen.
Seventeen schreef:Ik erger mij enorm aan als we op de bus staan te wachten op het station en mensen die een kaartje willen kopen vooraan staan. Wacht gewoon even, je houdt iedereen op. Het is niet eens druk in deze bus om de tijdstippen dat ik er mee ga, dus het is ook niet vechten om een plekje.