Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:16

amkeVH schreef:
Hannah schreef:
confession: ik voel mij altijd aangetrokken tot spoilers , ik MOET dan kijken wat er staat :o

Jaaaa ik ook! Ze moeten gewoon aangeklikt worden. Ze vragen erom

Nog een: komt er nu pas achter dat je spoilerbalkjes kan aanklikken (zat het altijd te selecteren zodat het van kleur veranderd en je de tekst dus ziet) -O-

Chasingmood

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:17

Deed ik eerst ook, totdat ik er een keer prongelijk op klikte: ''oooohh dus zo haal je spoilers weg'' 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:18

Renee schreef:
Confession: Ik heb ruzie met een "vriendin", maar vind dit helemaal niet erg en mis der eigenlijk ook niet :=

Ik ook *\o/* Nouja ruzie is het niet echt maar we zijn gewoon op de negeerstoel gegaan met z'n tweetjes en eigenlijk bevalt die rust me wel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:27

Afbeelding
Ik durf niet tegen mijn pa te zeggen dat ik als lunch deze bak ijs heb opgegeten samen met mijn jarige ( :D ) vriendin :P

Hij vindt het maar geldverspilling en ongezonde troep :=
Omdat ik vanaf huis gratis een stuk brood mee kan nemen!

Maar wat hebben we van het ijs genoten :9

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:33

Confession 1: Ik heb in 2 dagen tijd dit hele topic doorgelezen, gisteravond begonnen, en nu eindelijk klaar. :') Ik heb soms echt dubbel gelegen, waarbij mij vrienden op TeamSpeak zich echt afvroegen wat er aan de had was _O-

Confession 2: Ik slaap nog steeds met mijn beer. ik ben nu 22 dus je zal denken dat het best zonder knuffel kan, maar nee, beer gaat mee. Als ik naar huis ga, gaat beer ook mee, en als ik lang naar familie ga ook. Allen als ik 1 of 2 nachtjes naar vriendinnen ga bijvoorbeeld niet, maar dan weet ik dat ik die 2 nachten heel slecht slaap :')

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:34

Hannah schreef:
confession: ik voel mij altijd aangetrokken tot spoilers , ik MOET dan kijken wat er staat :o

Jaaaa ik ook! Ze moeten gewoon aangeklikt worden. Ze vragen erom[/quote]

Zelfs al weet je allang wat er staat :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:40

Confession: Ik wil iets confessen, maar ik dan vind ik mezelf niet aardig naar andere mensen toe :') lekker duidelijk ben ik weer

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:52

Anoniem schreef:
Renee schreef:
Confession: Ik heb ruzie met een "vriendin", maar vind dit helemaal niet erg en mis der eigenlijk ook niet :=

Ik ook *\o/* Nouja ruzie is het niet echt maar we zijn gewoon op de negeerstoel gegaan met z'n tweetjes en eigenlijk bevalt die rust me wel :')

Nouja dat was het eerst, en dat vind ik vervelend. Dus ik heb een bericht gestuurd met waarin ik zei of je gaat me nu uitleggen waarom je jezelf als een ass naar mij gedraagd, of ik wens je bij deze succes met je leven :evaw:

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:56

Steeph schreef:
Confession: Ik wil iets confessen, maar ik dan vind ik mezelf niet aardig naar andere mensen toe :') lekker duidelijk ben ik weer

Daar is dit topic toch juist voor? No judgement *\o/*

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:58

Foaly schreef:
Steeph schreef:

Daar is dit topic toch juist voor? No judgement *\o/*

Niet echt vanwege het judgemental deel, maar echt het onaardige deel :')

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:02

Gewoon zeggen steeph!!

@joaltijd oh ik eet zovaak een zak chips als ontbijt of een bak ijs als avond eten.
Niks mis mee :D

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:14

IkhebkaartjesvoorHorseEventgewonnenenweetnognieteensofikkanmaarikwilhetzograaginhetgezichtvanbepaaldepersonenwrijven...

(hoopt dat niemand hier wijs uit kan worden :'))

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:18

Ik heel verliefd ben op een jongen die ik op de vakantie heb ontmoet. Hij was echt perfect <3 maar ik moet hem vergeten want hij woont in België.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:27

Steeph schreef:
IkhebkaartjesvoorHorseEventgewonnenenweetnognieteensofikkanmaarikwilhetzograaginhetgezichtvanbepaaldepersonenwrijven...

(hoopt dat niemand hier wijs uit kan worden :'))

Hahaha gefeliciteerd *\o/*

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:28

Dankje :)

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:31

aman2002 schreef:
Ik heel verliefd ben op een jongen die ik op de vakantie heb ontmoet. Hij was echt perfect <3 maar ik moet hem vergeten want hij woont in België.

Same!! Vorig jaar op vakantie, ja hij was perfect, ja hij woont in belgie.. (maar volgens mij zag hij mij ook totaal niet zitten := )
Het is toch niet dezelfde he? _O-

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:35

Ik heb een vriend met autisme en ik mag hem heel graag, maar door zijn autisme moet hij vaak afspraken afzeggen of verzetten en eigenlijk vind ik dit ontzettend vervelend, ondanks dat zijn reden dus wel legitiem is :o Heb dan ook vaak de neiging om allerlei passief-agressieve dingen te gaan uithalen, maar uiteindelijk koel ik weer af dus ik doe het niet. Maar kriegel kan ik er wel van worden }:0

Ladybird schreef:
Confession 2: Ik slaap nog steeds met mijn beer. ik ben nu 22 dus je zal denken dat het best zonder knuffel kan, maar nee, beer gaat mee. Als ik naar huis ga, gaat beer ook mee, en als ik lang naar familie ga ook. Allen als ik 1 of 2 nachtjes naar vriendinnen ga bijvoorbeeld niet, maar dan weet ik dat ik die 2 nachten heel slecht slaap :')

Ik heb heel lang zonder geslapen maar een jaar geleden [ben nu 20] een knuffel weergekocht. Ik moet altijd iets vasthouden als ik slaap en jarenlang is dat mijn deken geweest maar dan trok ik 's nachts steeds de deken van mijn voeten en kreeg ik het koud, dus heb er maar aan geloofd en een pluchebeest gekocht :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:37

vanspeijk schreef:
Ik heb een vriend met autisme en ik mag hem heel graag, maar door zijn autisme moet hij vaak afspraken afzeggen of verzetten en eigenlijk vind ik dit ontzettend vervelend, ondanks dat zijn reden dus wel legitiem is :o Heb dan ook vaak de neiging om allerlei passief-agressieve dingen te gaan uithalen, maar uiteindelijk koel ik weer af dus ik doe het niet. Maar kriegel kan ik er wel van worden }:0

Herkenbaar -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:38

Confession: ik krijg zovaak plaatsvervangende schaamte van bepaalde mensen.
Ook van bepaalde bokkers die everytime hun hele leven op bokt gooien.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-08-15 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:38

vanspeijk schreef:
Ladybird schreef:

Ik heb heel lang zonder geslapen maar een jaar geleden [ben nu 20] een knuffel weergekocht. Ik moet altijd iets vasthouden als ik slaap en jarenlang is dat mijn deken geweest maar dan trok ik 's nachts steeds de deken van mijn voeten en kreeg ik het koud, dus heb er maar aan geloofd en een pluchebeest gekocht :')

Hier ook een knuffel (22 jaar), ik heb eigenlijk nooit met een knuffel geslapen en toen zag ik ineens een grote teddybeer bij action. Van het een kwam het ander en nu lig ik elke avond met Henk in bed *\o/*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:42

Sinds mijn vakantie voorbij is, ben ik super gezond aan het eten. Vanmiddag had ik plotseling ongezond veel trek in chocola. Ik heb een reep gekocht en in 1x helemaal opgegeten.

Ik ben er wel voor gestraft, want mijn maag kwam enorm in opstand. _O-

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:42

Hahahah met henk :D ..

Geweldig!!

Ik slaap sinds kort ook weer met mn knuffel konijn.
Voel me anders alleen in bed en hij is zo zacht

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:52

aman2002 schreef:

Mijn vriend woont in Turkije, dus België is in mijn ogen prima te doen :)

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:56

amkeVH schreef:
aman2002 schreef:

Same!! Vorig jaar op vakantie, ja hij was perfect, ja hij woont in belgie.. (maar volgens mij zag hij mij ook totaal niet zitten := )
Het is toch niet dezelfde he? _O-

:wow:

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:56

Renee schreef:
Ladybird schreef:

Hier ook een knuffel (22 jaar), ik heb eigenlijk nooit met een knuffel geslapen en toen zag ik ineens een grote teddybeer bij action. Van het een kwam het ander en nu lig ik elke avond met Henk in bed *\o/*

Dit heb ik ook, ben nu 18. Heb een knuffelkat. Ik moet altijd iets vasthouden als ik slaap, anders voelt het zo ''leeg'' :') Was dit jaar op vakantie naar Barcelona en voelde me een beetje beschaamd om een knuffel mee te nemen, maar ik sliep echt niet lekker. Op den duur dus een handdoek opgerold in ongeveer diezelfde vorm en die platgeknuffeld _O-