wortelsussie schreef:Fiej schreef:Waarom niet iedereen gewoon dezelfde taal spreekt?
Dat zou zoveel makkelijker geweest zijn! Gewoon iedereen spreekt nederlands, heerlijk!
Nou, liever een mooie taal

Engels is prima.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wortelsussie schreef:Fiej schreef:Waarom niet iedereen gewoon dezelfde taal spreekt?
Dat zou zoveel makkelijker geweest zijn! Gewoon iedereen spreekt nederlands, heerlijk!
geerte schreef:Ghostattack schreef:Wat ik mij echt heel erg afvraag: Hoe klinkt Nederlands voor buitenlanders?
Ik heb nog niet hele hele topic doorgelezen dus ik weet niet of deze al is beantwoord maar er staat een leuk filmpje hierover op youtube.
[ Video ]
Nicolien schreef:Ze zeggen dat het slecht is om je tanden te poetsen net nadat je frisdrank hebt gedronken, omdat je dan je glazuur wegpoetst. Je moet 30 minuten wachten totdat je gaat poetsen. Maar stel dat je zo moe bent dat je gelijk wilt gaan slapen. Is het dan beter om gewoon helemaal niet te gaan poetsen? Of kun je beter wel je tanden poetsen? Wat is schadelijker voor je gebit?
Magrathea schreef:Kuggur schreef:
Er vallen nogal wat tonnen materiaal jaarlijks op de aarde. En dat komt uiteraard uit de ruimte, daar zweeft nogal wat aan stof en stenen rond. Zwaartekracht van de aarde vangt het in.
http://www.universetoday.com/443/consta ... t-adds-up/
Tegelijkertijd vervliegt er ook materiaal vanuit de atmosfeer de ruimte in. Tegenwoordig sturen we ook satellieten weg maar dat is op zich verwaarloosbaar.
Verder weegt de aarde 5,97nogwat x 10^21 ton, dus die paar ton die je krijgt van asteroïden helpt ook niet zoveel![]()
Over het algemeen blijft de aarde gewoon hetzelfde gewicht.
Anke98 schreef:Ik volg dit topic heb t heel vaak,
Bijv. Eigenlijk doe ik elke keer hetzelfde met paardrijden stap op stap draf galop stap af waarom vind ik t nog leuk
Of zouden wij bewust beslissingen zelf maken of worden ze door andere " mensen" eigenlijk al vast gelegt