tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 12:47

Denies gewoon genieten! Misschien is et hartstikke leuk en misschien ook niet ;)

Zegt degene die ook keihard aan het vechten is :o Jongen ken ik ook al langer, is gaan samenwonen met mijn beste vriend en daardoor raakte we aan de klets. Super gezellige jongen en ik heb me nog nooit zo op mijn gemak gevoeld bij iemand en ik ben nog nooit zonopen geweest. Maar ik vind het zo eng... Het is echt een schat en dat na alle klootzakken in mijn leven. Maar het idee dat hij meer van mij verwacht.... Nja komt tijd komt raad.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 13:24

Cayenne schreef:
xDenies schreef:
Terug op datingssite (tsja, geen idee waarom)

Tja, niet om politieke situatie in het Midden-Oosten te bespreken neem ik aan :+
Gewoon van genieten. Je hebt er blijkbaar toch behoefte aan. Wat is daar mis mee? :)

Nou .... haha, nee maar het was een abonnement van één maand + één maand gratis.
En eigenlijk na de eerste vijf dagen (eind mei) had ik het al helemaal gehad. Dus die 'behoefte' is er eigenlijk totaal niet.
Het laatste waar ik zin in heb is weer zoveel gezeik aan m'n hoofd en een hoop stress.

Maar inderdaad zoals Splash het zegt, ik vind het ook 'eng'. Omdat je jezelf toch gaat beschermen tegen iets wat misschien wel eens zou kunnen gebeuren.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 13:32

Leuk dat jullie van die leuker jongens treffen!
Ik kreeg al een bos rozen via de pakketbezorger maar heb het gesprek nu toch vrij grof afgebroken. Het was niet duidelijk, mijn 'ik neem geen vriend', 'ik ga niet meer date', etc. Dus dan maar wat harder.. Werd er helemaal gek van.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 15:04

Maak nu precies hetzelfde mee.

Lang last gehad van ex en daarbij nog wel andere dingen die daardoor naar boven kwamen. Tot het moment kwam dat mijn leven echt weer zo leuk was en ik niets of niemand nodig had.
Jawel ik ontmoete een man . Wees hem zo keihard af maar hij bleef op de achtergrond.

Zijn we bijna 6 weken verder en zijn we een stel maar wat is het eng. Gister dus een rot ap van mijn kant gestuurd puur om mezelf te beschermen en niet kwetsbaar willen zijn. Bang voor weer een afwijzing , pijn etc . Maar wat jullie ook aangeven het kan altijd gebeuren maar man dit is wel moeilijk.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 22:03

Heel het topic door gelezen om niet aan mn eigen ellende te denken en het heeft gewerkt maar nu heb ik alles doorgelezen en ga ik toch maar een berichtje plaatsen na twijfelen. Sinds vandaag relatie na 4 jaar uit. Vind het erg lastig omdat ik al sinds mn 15e met hem was en het dus moeilijk vind om alleen te zijn. Geen appjes voor het slapen etc. Gelukkig een hele lieve vriendin en broer + schoonzus die van plan zijn me afleiding te geven.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 22:44

Ach meid, sterkte!

veKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 22:53

sterkte Rosannee

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 23:09

Sterkte Rosanne :(:) Uiteindelijk leer je weer op eigen benen staan hoe ver weg dat nu ook lijkt.

Ik heb mijn date vandaag gezegd dat ik het eng vind. Ik ben normaal nooit open maar hij heeft mijn vertrouwen niet verder beschadigd gelukkig :)

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 23:11

Dankjewel :) probeer ook positief te blijven en vanmiddag ging het best goed maar als je dan alleen in je bed ligt...

Lijkt me ook heel raar om weer te gaan daten Splash, zou het me niet voor kunnen stellen.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 11:27

Sterkte Rosanne !

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 11:29

Sterkte Rosanne!
Ik snap je gevoel heel goed.

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 12:14

Misschien iemand hier die me kan helpen met lastige keuzes maken?

Ik ben al 4 jaar samen met mijn vriend (vanaf mijn 17). Maar heb al langer het gevoel dat onze relatie voor mij meer een gewoonte is geworden dan echt liefde..
Voor hem is dat niet zo, hij ziet mij echt nog graag.

Maar ik.. Ik ben wel graag bij hem en ik zie hem wel graag maar wil niet meer altijd bij hem zijn of hem aanraken of..
Seks en intens kussen is een beetje afwezig door die gevoelens van mijn kant.

Pfff, ik weet gewoon niet of ik nu bij hem moet blijven of niet... ;(

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 12:24

ElineBungle, wat een lastige situatie... Ik ken meerdere mensen die dit ook hebben gehad.
Gelukkig hoef je niet meteen te beslissen. Neem je tijd om erachter te komen wat je wil.

Een meisje dat ik ken heeft met haar vriend afgesproken een maand geen contact te hebben.
Geen appjes, geen smsjes, helemaal niets. Gewoon om te kijken of ze elkaar gingen missen of niet. Een maand lijkt lang, maar ten opzichte van je hele leven is het niets... Het kan veel duidelijk maken :)
Uiteindelijk hield dit stel het nog geen 2 weken vol en zijn ze nog steeds gelukkig samen!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 12:25

Een zogenaamd verliefd gevoel neemt ook af en dat word houden van :) Je moet het zelf 'spannend' houden zeg maar. Maar praat er eens met hem over ;)

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 12:48

Ik ben ook net op vakantie geweest. Die 10 dagen hadden we wel contact via sms maar max 2 smsjes per dag.
Ik had niet echt het gevoel dat ik hem miste. Nu is op vakantie natuurlijk niet hetzelfde als thuis maar toch.
En ik weet wel zeker dat ik hem ga missen mochten we uit elkaar gaan. Maar ik weet niet wat voor gemis dat gaat zijn. Mis ik hem of mis ik gewoon iemand die er altijd voor mij is? Iemand waar ik alles tegen kan zeggen en mezelf tegen kan zijn?

Ik weet ook wel dat ik geen vlinders meer voel elke keer als ik aan hem denk, maar moet ik dan de rest van mijn leven samen zijn met iemand waarvan ik liever heb dat hij mij 's nachts niet aanraakt?

Goh, dit is zooo moeilijk. Ik weet ook niet of ik het wel aankan om hem met iemand anders te zien.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 13:26

Pfoeh; mijn probleem is echt om hem niet "lastig te gaan vallen" ..
Wil zograag duidelijkheid aan hem vragen, maar wat meerdere ook al aangeven hier; hij is niets verplicht. Nee dat klopt... Dit is zijn laatste weekje vakantie. Maar ik houd gewoon van duidelijkheid wetend waar je aan toe bent. Want eerlijk is eerlijk ik kan mijn gevoel niet wegduwen, en dat maakt het allemaal wat lastiger. Misschien dat juist als ik weet wat er is het allemaal wat makkelijker maakt! :( Voel me zo stom op dit moment...
Laatst bijgewerkt door Banyu op 03-08-15 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 13:31

xMyrth schreef:
ElineBungle, wat een lastige situatie... Ik ken meerdere mensen die dit ook hebben gehad.
Gelukkig hoef je niet meteen te beslissen. Neem je tijd om erachter te komen wat je wil.

Een meisje dat ik ken heeft met haar vriend afgesproken een maand geen contact te hebben.
Geen appjes, geen smsjes, helemaal niets. Gewoon om te kijken of ze elkaar gingen missen of niet. Een maand lijkt lang, maar ten opzichte van je hele leven is het niets... Het kan veel duidelijk maken :)
Uiteindelijk hield dit stel het nog geen 2 weken vol en zijn ze nog steeds gelukkig samen!

Wow, dat is dus echt houden ván!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 14:06

Ik ben nu al 2 keer per stom toeval een jongen tegen gekomen. Heel irritant. Honderden mensen, misschien wel duizenden en ik kom hem tegen. Grr.
Ik hou niet zo van toeval op dit moment.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 14:15

Lyzet, zegt de stilte niet genoeg? Misschien is dat onbewust wel de duidelijkheid die je nodig hebt.

Myrth, wat een mooie gedachte!

Eline lastig! Geef jezelf de tijd, maar wees ook eerlijk naar jezelf (en je vriend) als het niet genoeg is.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 15:14

Jaa het is ook zeker een mooie gedachte. Belangrijker nog: het heeft een probleem in hun relatie opgelost, namelijk de twijfels :)

Helaas gaat mijn ex me niet missen. aaaaaaahrhhgghhgh.
Ik ga bijna dood van gemis.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 20:42

Ik heb het gewoon gevraagd. Merkte dat ik er teveel in mn hoofd mee bezig was.
Hij gaf aan dat ie dus 1.5 week geleden (net nadat we nog bij elkaar sliepen), een leuke meid had leren kennen die ook vakantie heeft nu en dus druk met haar leuke dingen aan het doen is.

Alleen hij durfde het niet tegen me te zeggen, omdat ie me geen pijn wilde doen. Ik begrijp het nu beter. En misschien maar goed ook dat ik het nu weet, hoewel ik me wel enorm poedersuiker nu voel maargoed alles beter dan onzekerheid ofzo! Maar daarbij; we hadden niks...

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:11

Hmm.. nooit leuk om te horen :(:)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:13

Brr .. vreselijk om te horen. Ben dan wellicht stiekem wel een beetje blij dat mijn ex het me heeft bespaard om te zeggen dat ie toch fijn een ander had gevonden .... Dat het uit was is/was al erg genoeg, dat ik letterlijk ingeruild zou zijn had ik helemaal erg gevonden.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:15

Maar wel beter eerst eindigen voordat ze der met een ander vandoor gaan!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:17

Absoluut!

Maar ik als doemdenker ben een ster in allerlei dingen gaan zoeken ..
Want als je drie maanden samen met iemand bent en elkaar maar in totaal
dertig keer hebt gezien ....... :+