future_vet schreef:Ik heb deze schatjes binnen
[ [url=m/TWxAY6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alleeen, nu moet ik ze nog inlopen :'(
Iemand tips???
Zijn ze niet een maatje te klein? De hiel zit zo aan, lijkt het wel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
future_vet schreef:Nou de hiel prikt wel lekker in m'n achillespeesdus ja dat moet wel soepeler worden... Voorderest zitten ze heerlijk.
Ah die blauwe zijn ook leuk! Ik had deze bij avenue outlet voor €18bizarre prijs
Nu lopen ze gelukkig goed, al mogen ze van mij eigenlijk wel een half maatje kleiner.. Jammer dat er een halve maten bestaan bij Dr. Martens, zit net tussen 38 en 39 in.

zgan voor €65. Winter ready nu dus.Shenavallie schreef:Bestellen via de DM-site kan heel lang duren, dus wees er zeker van dat je direct de goede maat bestelt. Je moet vóóraf betalen en ze worden vanuit GB verstuurd, in plaats van uit Nederland. Mocht je toch de verkeerde hebben, dan duurt het weer een paar weken voordat ze jouw retourzending behandeld hebben en het geld terugstorten. Als je dán nog een poging moet doen om de juiste maat te bestellen, dan loop je de kans dat die uitverkocht is. Of je moet geld genoeg hebben om direct twee verschillende maten te bestellen.
MorganeR schreef:Op de website van openquantum hebben ze ze wel nog, maar afgeprijsd van 240 naar 90... Ben ik nou heel paranoide dat ik dat niet vertrouw? Verder lees ik op verschillende plaatsen inderdaad dat grootte verschil.