Verhuizen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 15:45

Mauï is wat mauwerig maar hij is sowieso een kletskous

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 15:53

:') ik heb ook een kletskous , blij als ze slaapt

Nog wat opgeruimd her en der , voel me lui maar heb helemaal geen zin in opruimen :+

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 15:57

Hij loopt rond en mauw mauw mauw <3
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 15:57

Haha de schat ♡

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 15:59

Ja tis zo'n lieve kat zeker als ik terug denk hoe bang hij was als kitten

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 16:01

Afbeelding
Onze andere jonge kater poej zit lekker naast me

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 23:50

Ah wat zijn ze leuk Seven!
Wil ook zo graag! :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 23:53

Ook zo leukerd!

Afbeelding

Hamster is wakker :+

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 23:57

De andere twee waren wat minder enthousiast maar polo (1oog ex kater mishandeld voor hij bij ons kwam ) was al lekker enthousiast aan het mauwen en poej aan het uitdagen dus die voelt zich ook op z'n plek. Yue onze enigste dame vind het nog niet echt wat en heeft de krabpaal toegeëigend en blijft daar.

Aahh zit hij je hamster te bespieden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 00:01

Kattenpolitiek op zijn kop :+

Zij ^^ mijn ex mishandelde poes :P , meneer de hamster is super interessant

Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 00:05

Ik moet nog een paar maandjes wachten. ;(

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 00:07

Oei bijna je dame beledigd :oo
Ik kan me voorstellen dat ze dat super interessant vind dat geritsel en geloop <3 onze cavia's vinden ze ook zeer interessant.

Dus jou dame ookal geen leuk verleden, hier dus ook 3 en 1 dame die gewoon erg eenkennig is en verwend :D

Die laatste weken/maanden duren altijd het langst

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 00:16

Nja zou nu wel kunnen.. Maar over aantal weken ben ik paar weekjes in het buitenland dus wacht liever tot daarna met aanschaf van kitten(s).
Nu wel erg stil in huis soms!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 00:16

Gelukkig ligt ze in haar mand nu :P

Ja ze heeft nog nooit wat levends gevangen op dit formaat normaal alleen vlinders , dus ze is helemaal gefocust erop. Dan drinkt hij en rent ze de trap af , en pootjes tegen het glas haha. Daarom heb ik dus een terrarium ipv kooi , gevoel van veiligheid :) . Ik had hem laatst in mijn handen , en ik laat hem ruiken en ze had al bijna de tanden erin :=

Ja arme mop , ze is nu 10 maar ze is eenkennig ze vertrouwd mij en soms mijn broer en bezoek nu ook meer door de feliway maar roerig verleden. Wel geboren bij mijn ouders , maar ze werd op haar nieuwe adres mishandeld en oneerlijk behandeld. Altijd in het berghok gezet,fiets ging weleens perongeluk over haar heen als ze in de weg stond. Nee die hebben we er weggetrokken maar het zit diep in haar koppie , ben van ver gekomen met haar ze heeft nog een nest kittens gehad en die hebben haar heel goed geholpen en ik kan bijna alles. Het is puur hakschoenen , deurbellen , schelle stemmen , grote objecten bij haar koppie op goede dagen mag ik kusje op haar hoofd geven , optillen en haar benaderen buiten . Maar meer dan dit krijg ik niet voor elkaar , ze zat ooit alleen maar onder de bank te trillen en nu ligt ze relaxt in een mandje. Sommige mensen verdienen geen kat ><

Idd die laatste weken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 08:37

Afbeelding

Die van ons ook over gedaan gisteravond.. Geen bakjes gevonden, dus maar lekker van bordjes gegeten.

Onze meid die vond wel prima, de jognens waren beetje van slag.

We hebben alles over gezet. Vandaag weer verder met uitpakken..

Malissaa1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 08:42

Hallo, zou ik me hier ook mogen melden?

Mijn vriend en ik kunnen vandaag onze sleutels ophalen van onze nieuwe huis! :D

Laminaat nemen wij dus we leven nu even op een betonnen vloer, maar goed 15 augustus willen we overgaan :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 09:04

De 1 oog die wij hebben heeft een bijtende stof over zich heen gehad voor dat we hem kregen omdat zijn baasjes hem weg wilden jagen. Hij mist hierdoor een oog die wij hebben laten verwijderen en aan zijn beweging ea zie je dat hij duidelijk ook kwa hersenen een tik heeft gehad daardoor is hij erg bang maar bij ons geniet hij van knuffels en aandacht andere mensen laat hij zich niet aan zien.

Wat leuk dat je ook kittens neemt ze brengen zoveel gezelligheid mee.

Welkom melissa

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 09:05

Ja we hadden er 4 rondrennen, volgens mij komt het helemaal goed!

Welkom ook, succes met alles!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 09:59

welkom Melissa!

Gisteren druk aan het klussen geweest. De lelijke spachtelputz muur is nu helemaal kaal, op het stuk waar de radiator voor zit na. Ook heb ik alle planken uit de inbouwkasten gehaald. Dat zorgde voor nogal wat verrassingen. In de 1ste kast in de woonkamer bleek dat de schroeven vanuit de meterkast zeker 4cm ver de inbouwkast in staken, waar de planken klem onder zaten. Toen ik ging kijken wat er aan de schroeven hing: 1 banketstaaf sleutelplankje 8)7 .

De deur en de omlijsting van die inbouwkast in de woonkamer waren ook iets zelf-gefabriceerds van mdf en overige resten laminaatvloer dus dat heb ik er ook vanaf gesloopt. Daar komt straks een mooie nieuwe lijst omheen en dan blijft het een open boekenkast.

Boven hingen de kledingroedes aan opengebogen kleerhangers die ze met kunst en vliegwerk aan de muur hadden geknutseld, waren de planken stukken van een IKEA meubel waar ze gaten in hadden gezaagd en zat een van de leggers vast met het boortje van een accuboormachine die ze vast hadden laten lopen in de muur en waar ze toen maar de machine vanaf hebben gehaald...

Ook zaten er op ieder raam zeker 4 incomplete systemen om het raam open- of juist dicht te houden, dus dat is er ook allemaal vanaf en alleen de originele systemen zijn over. Of nouja, origineel... Alle openzetters zijn verschillend.

Ik heb ook de stickers van de wc-deur af weten te peuteren. Het hele huis zit namelijk vol met inspirerende quotes. Op de wc deur zat "what makes you different is what makes you beautiful". In de gang zat "Live the life you love" en in de bibliotheek zit "a dream is a wish your heart makes". Niet helemaal mijn stijl :D.

Mijn moeder heeft alle planken en lades in de keuken weer ontdaan van het scheef-geplakte-groen-marmeren-plakplastic. Dat ziet er nu dus ook weer redelijk uit, hoewel het duidelijk goed moet worden schoongemaakt.

Verder hebben we mijn nieuwe bank met veel gevloek en gemopper naar de schuur weten te sjouwen, waar hij nu staat te wachten tot het huis verder af is. Die krijgt vanaf vandaag gezelschap van mijn nieuwe fornuis.

Én ik heb het huis nagebouwd in de sims (8x O:) ) zodat ik met meubels kan schuiven en behang kan proberen zonder dat ik hoef te sjouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 11:17

Pff.. Onze inductie plaat krijgen we niet aan??? Geen idee hoe dat ding werkt.. Van alles een boekje behalve dat.. Handig.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 11:51

Oei?
De onze ging direct aan als we op het aan/uit knopje duwde.
Ze gaan wel snel uit als je er geen pot hebt op staan.

Wel heb ik het kinderslot al eens opgezet en toen kreeg ik hem ook niet aan... Maar dan brandde er een lichtje onder zo'n sleuteltje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 11:56

Had topic geopend en nou ik weet wat het is hoor haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 12:40

Seven ook sneu , sommige mensen verdienen geen dieren ><

Gezellig Beloven de poesjes!

Welkom Malissa

Lekker bezig Vjesta := , uitgeleefde woning

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 12:43

Ik vind mijn action verhuisdozen wat slap voor boeken, hoe doen jullie dat?

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 15:21

Bananendozen, of half met boeken en de rest kussens/dekens/knuffels opvullen.