Het kinderkleding topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

millennium

Re: Het kinderkleding topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:14

heb me ook aangemeld!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 07:40

Iedereen toegevoegd als het goed is :D

Wie weet er nog een leuk kledingmerk voor een jongen? Ik zoek alvast een outfit voor Javi zijn verjaardag.
Tumble N dry heeft nog maar weinig in zijn maat en vooral joggingstof broekjes. En dat is niet echt leuk voor zijn verjaardag :+
Name it heeft hij het meeste van of prints die ik niet leuk vind.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 08:01

Ik ben zelf helemaal verzot op de kleding van Next Direct <3 :D

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 08:04

Mallow is eerder, next heeft leuke dingen!
Feetje heeft ook een leuke collectie :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 08:52

Heeft hij niet nog genoeg kleding liggen Nelleke :+ ?
Anders Vingino ofzo?

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 10:10

Haha ja wel, maar met verjaardag moet er altijd wel een nieuwe outfit aan :')
Is vingino al in kleine maatjes? Daar ga ik eens naar kijken!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 10:14

Volgens mij is dat er wel in kleinere maatjes idd!
Ik vind babyface ook een erg leuk merk, dat kwalitatief ook goed blijft.

Hier heb je wel wat in kleine maatjes, maar denk dat je wel meer kunt vinden als je googelt:
http://www.amazingkids.nl/artikelgroep/mini-boys/1441

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 10:39

Babyface kan ik indd ook naar kijken. Voor meiden kan ik veel meer merken opnoemen dan voor jongens, zo stom :+

Heb nu een shirt van z8 besteld. Deze collectie is qua kleuren best leuk!
Afbeelding
En een broekje van name-it!

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 10:58

Oh dat shirt is gaaf Nell!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 11:02

Mooie kleur shirt!

Jeej ik kan mijn bestelling ophalen zo :D
Heb vast iets besteld voor volgend voorjaar, kleine maatjes heb ik inmiddels wel genoeg haha O:)

Deze combi:

Afbeelding

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:02

Leuk shirt Nell! Jongenskleding ben ik niet zo in thuis verder, maar zie wel eens heel leuke dingen van Tumble voorbij komen. Volgens mij heeft Flo ook een jongenslijn trouwens. En Name it ook altijd leuk! Welke maat draagt hij nu?

Vind juist die sweatpants wel erg leuk op t moment :j Ze worden tegenwoordig ook niet gedragen als echt joggingbroek natuurlijk. Maar kan me voorstellen dat het voor je gevoel geen echte broek is ofzo hahah!

Leuk Destino! Dat shirtje hangt hier ook in de kast! Ging helaas wel heel snel pillen maar dat is Z8 vrees ik... -O-

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:04

Oh echt, dat is wel balen :(
Hoe vind jij hem vallen qua maat? Ik vind het normaal vaak een maatje groter vallen, maar las dat deze vrij smal/op maat valt?

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:09

Ja dat vind ik ook inderdaad, ik heb een 86 en ik vind het eigenlijk wat te krap nu. Zit volgens mij ook geen stretch in. Ze draagt nu maat 86/92 maar is niet heel smal zeg maar, best een buikje. Normaal zou dat bij Z8 nog wel passen maar bij deze dus niet. Hij staat ook leuk met een donkerblauw vestje trouwens, je kan m dus goed in de winter ook dragen!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:31

Super leuk setje Chantal!

Javi draagt nog steeds maat 80 :+ Heb het shirt in 80 en 86 besteld. Vind de maten van z8 altijd lastig te bepalen.

Sweatpants vind ik er wel leuk uitzien van tumble hoor. Maar niet voor zijn verjaardag :+ en qua weer is het ook altijd zo lastig, hij is van 30 juli. Tot nu toe waren zijn geboorte en 1e verjaardag heet. Dus ook nog even op zoek naar een korte broek.

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:47

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 13:28

Ja dat broekje is super leuk LittleMiss!
Nelleke, misschien ook wel leuk voor Javi? Past dat t-shirt ook goed op!

Dit t-shirt is ook leuk voor jongens: http://www.tumblendry.com/nl_NL/jongens ... 15311.html

Ik ben voorlopig wel even uitgekocht geloof ik :') Net ook een UV-kap besteld voor de kinderwagen en alle spullen gekocht voor de eerste hapjes (bakjes, lepels, partij slabben, kommetjes etc.).
Elke maand gaan er echt honderden euro's op aan babyspullen en -kleding :') .
Laatst bijgewerkt door Destino op 09-06-15 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 13:29

Dat dacht ik ook idd, dat dat leuk zou staan bij elkaar!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 13:35

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 14:22

Dat broekje heb ik al! Staat zó ontzettend leuk!
Onderste outfit vind ik ook leuk!

Hihi op die manier zijn kinderen duur he :+

Uv kap heeft ons merk wagen ook trouwens! Had het even nagekeken. Ik overweeg hem ook!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 14:34

Dan doe je die toch aan als het warm weer wordt :D .

Ja kinderen zijn best duur idd :') . Al maak je het zo duur als je zelf wil natuurlijk :+ .
Ah super, zou hem halen dan als ik jou was, heb je nog lang plezier van :D Al moet jij er dan weer twee hebben :+ Die van Joolz kan ook over de wagenbak, dus we kunnen hem gelijk gebruiken, ideaal!

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 14:47

Je kunt je geld er wel in kwijt idd hihih! Maar je kunt het idd zo duur maken als je wilt. Hier heeft mevrouw ook zeer weinig te klagen... :+ Zeker nu de vakantie en haar en vl's verjaardag er aan komen gaat t erg hard. Volgende maand maar weer even op de rem! :o

Uv kap hebben wij niet, gebruikten wel regelmatig het parapluutje, dat zat er destijds bij toen we de wagen (Joolz Tokyo) kochten. Is t handig die kap?

Die andere outfit is ook erg leuk ja! Vind de jongenscollectie van Tumble dit seizoen leuker dan die voor de meiden trouwens.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 14:54

Gebruikt je nu geen kinderwagen meer LittleMiss?
De UV-kap lijkt me heel handig, omdat hij in geheel over de buggyinzet of wagenbak gaat en SPF 50+ is. https://www.babyplus.nl/img/product/498 ... p+2015.jpg
Vind zon bij die kleintjes nog een beetje eng :')

Krijgt je dochter ook een leuke verjaardagsoutfit? :D

De meidencollectie vind ik ook wat minder, lastig te combineren ook trouwens..

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 15:06

Voor die hele kleintjes is het idd wel fel, de zon. Ziet er wel fijn uit die kap, ook voor de muggen. Hebben jullie ook een pluutje? Wij gebruiken de wagen niet heel vaak meer. Alleen als we langere stukken gaan zoals dierentuin of iets en ik neem m vaak mee als ik boodschappen doe. Met haar los in een winkelcentrum is niet goed voor mijn humeur hahah! En bijna 2 dus alles is 'nee' := We hebben ook een buggy maar daar klimt ze gewoon uit als ik niet kijk :oo

Ik ben er nog niet helemaal uit met dr outfit, beetje besluiteloos en kan niet veel écht leuks vinden. Sta dus nog open voor suggesties! :D Tis geen echt snoezige jurkjes type dus tutu's etc vallen al af, zit een beetje te kijken naar een leuk jumpsuit of meer aangesloten jurkje ofzo.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 15:26

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 16:01

Zara ga ik ook nog even kijken ja, denk dat ik na de vakantie ook nog even in de stad ga kijken. Ach uiteindelijk valt het waarschijnlijk niemand op of ze dit of dat aan heeft hahah! Maar goed, ik kan me er wel goed mee bezig houden :o

Er zit idd een aardige kop op ja. Soms moet ik er stiekem wel om lachen omdat het soms best grappig is wat ze dan weer verzonnen heeft. Maar ze doet soms ook dingen die echt niet mogen van ons omdat het gevaarlijk is. Ze gaat gerust in het zitje van het winkelwagentje staan of in de buggy, dat kan dus niet want dan kiept ie. We hebben bijv. zo'n klein glijbaantje in de tuin en ze ging steeds de glijbaan oplopen en dan via de trap er weer af, dat vond ik link want ze ging de trap af met dr gezicht naar de tegels. Stel dat ze blijft haken met dr voet valt ze plat op dr gezicht op straat... Dus paar keer gewaarschuwd en gezegd dat ze er achterstevoren vanaf moet en beter nog gewoon via het glijgedeelte. Niet doen dus ik er bij blijven staan. Zegt ze 'mama zitten, ja?', 'mama daar zitten?' 'ja, mama zitten'. En dan wijzen naar een stoel ergens verderop hahah! Zo van, ga jij maar zitten dan ga ik weer lekker gevaarlijk de glijbaan af. Boef! :=