hij wel niet werd van mijn foto's inclusief vervolgacties
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hij wel niet werd van mijn foto's inclusief vervolgacties
kom maar op met die mannen 
Jolien87 schreef:En any minute now zal hoogstwaarschijnlijk het eerste biks&bytes-huwelijksaanzoek plaatsvinden.![]()
[LZP] Mysterieuze post van een aanbidder...
jaaa! Ben zooooooo benieuwd! Hij heeft er zo veel werk van gemaakt!
spreek nog steeds enkele van MN Tweakertjes ervan
Rawr schreef:Ik heb voorheen wel een paar rare dates gehad, ze zijn al een hele poos geleden maar de grootste fail was denk ik nog wel de meid die alleen maar kon vertellen over haar ex. Ze was gedumpt en had er kennelijk nog geen vrede mee en ik denk dat één op de twee zinnen die ze zei begon met "Mijn ex..."![]()
Serieus, ga niet daten als je nog niet over de break-up van je vorige relatie heen bent.
Hij had ook zijn (kapotte) horloge om zijn rechter pols want dat had hij van haar gekregen en als het om links zat was het zo koud op haar huid als ze samen sliepen. Dat je uberhaupt een sierraad van je ex omhoudt als je met een ander bent.
Danique schreef:Dat is een fail van een date van mij
Heb zelf ook het e.e.a meegemaakt op dat gebied dus vind het ook altijd wel prettig om het te vertellen, mijn gedrag is er ook absoluut door beinvloed. Maar om nou op een date constant te gaan bespreken hoe iemand anders was of nog oude sieraden van diegene te dragen gaat wel erg ver
Kayleigh_ schreef:Waarom zou je geen sieraden dragen die je van een ex hebt gekregen? Ik draag ook gewoon nog ringen en armbanden en kettingen die mijn ex me gegeven heeft hoor... Vind dat veel minder vreemd dan tijdens het daten over een ex te praten. De analyse van je eigen gedrag kan je ook later uit de doeken doen.