Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

danienappy

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 22:17

Nou tinder is bij mijn geen succes, paar weken geleden zo'n viezerik die gelijk begon hoe 'blij' :') hij wel niet werd van mijn foto's inclusief vervolgacties :r

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 22:35

het word tijd dat ze weer een Biks&Bytes 1 april grap doen :Y)

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 22:57

BarryPlopper schreef:

:D hahaha :j

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 23:10

Ik heb nu al weer 1,5 maand iets met mijn vriend maar je raad nooit wat hij donderdag flikte.

We hadden een kerstgala van mijn studentenvereniging. We hadden om 4 uur afgesproken bij de locus (bar) om daar met vrienden te gaan drinken en dan naar het diner / gala te gaan. Vervolgens is hij 2,5 uur te laat. Met 1 berichtje: het weer zit me niet mee vandaag (ik denk dan dat hij iets later is) en om half 6 nog een berichtje. in vliegtuig taal waarbij het er op neer komt ik ga over 45 minuten weg thuis.

Smoes: ik moest overwerken.

Later kwam eruit dat hij blijkbaar een contract heeft getekend dat als de teamleider 24 uur te voren aangeeft dat je moet overwerken je moet overwerken.

Toen flipte ik hem want dan wist hij woensdag (toen hij om 9 uur naar bed ging om om 5 uur te beginnen met werken) al dat hij over moest werken en had hij het toen moeten melden. ik was toen bij hem aanwezig.

Serieus, ligt het aan mij of is dit rond uit asociaal. Een vriend van ons moest letterlijk aan hem uit leggen wat hij fout deed, ik was al weg uit de locus toen hij aankwam. En nog zag hij zijn fout niet. Ik weet dat ik iets heb met een delftenaar maar hallo.

Toen kwam hij de volgende dag ermee dat hij het maandag al wist!!!!

Ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat hij dit niet nog een keer hoeft te flikken. Communicatie is heeel belangrijk.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 23:37

mala26 schreef:
BarryPlopper schreef:

:D hahaha :j

Jaaaa! Dat was leuk, en de uitkomst ervan is nog leuker!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 23:41

BarryPlopper schreef:

Het zou wel leuk zijn als de Biks&bytes chat zo nu en dan weer eens open gaat. :j

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 23:48

Inderdaad! :D kom maar op met die mannen *\o/*

:')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 23:53

Wat is Biks&Bikes nou weer dan?

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 23:58

Slina schreef:

De 1 april grap van 2013.
Datingssite tussen Bokt en Tweakers. Waar een paar hele leuke mannen zijn veroverd.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 23:58

Colien schreef:
Slina schreef:

De 1 april grap van 2013.
Datingssite tussen Bokt en Tweakers. Waar een paar hele leuke mannen zijn veroverd.

Oh :P Ja, toen zat ik nog niet op Bokt.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 01:02

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 01:30

Ik heb voorheen wel een paar rare dates gehad, ze zijn al een hele poos geleden maar de grootste fail was denk ik nog wel de meid die alleen maar kon vertellen over haar ex. Ze was gedumpt en had er kennelijk nog geen vrede mee en ik denk dat één op de twee zinnen die ze zei begon met "Mijn ex..." :')

Serieus, ga niet daten als je nog niet over de break-up van je vorige relatie heen bent. :x

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 07:14

Jolien87 schreef:
En any minute now zal hoogstwaarschijnlijk het eerste biks&bytes-huwelijksaanzoek plaatsvinden. *\o/*

[LZP] Mysterieuze post van een aanbidder...

*\o/* jaaa! Ben zooooooo benieuwd! Hij heeft er zo veel werk van gemaakt!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 11:47

Dat Bits&Bytes heb ik ook gemist precies en ik ben toch wel langer op bokt..
Laat die chat nog maar een keertje open :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:13

Jeetje wat asociaal pandour!! Snap dat je woest bent...

Biks&bytes was idd leuk :)) spreek nog steeds enkele van MN Tweakertjes ervan :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:30

Rawr schreef:
Ik heb voorheen wel een paar rare dates gehad, ze zijn al een hele poos geleden maar de grootste fail was denk ik nog wel de meid die alleen maar kon vertellen over haar ex. Ze was gedumpt en had er kennelijk nog geen vrede mee en ik denk dat één op de twee zinnen die ze zei begon met "Mijn ex..." :')

Serieus, ga niet daten als je nog niet over de break-up van je vorige relatie heen bent. :x

Zo'n jongen heb ik ook gehad... ''Ja maar zij deed altijd dit...''

Ja dus? Ik ben haar toch niet. :') Hij had ook zijn (kapotte) horloge om zijn rechter pols want dat had hij van haar gekregen en als het om links zat was het zo koud op haar huid als ze samen sliepen. Dat je uberhaupt een sierraad van je ex omhoudt als je met een ander bent.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:31

Mensen het ging toch over date fails hier of niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 15:58

Dat is een fail van een date van mij :+

Shari_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 16:04

Danique schreef:
Dat is een fail van een date van mij :+

Denk dat ze meer doelde op de reacties erboven van de bits en bytes ofzo :-p

Maar indd verschrikkelijk zulke mensen, vind het niet erg als ze een x iets over hun ex zeggen maar elke keer weer...

Zo was ik vorig jaar ook tijdje met iemand bezig waarvan zijn ex z'n eerste liefde was, die ook zei ik weet dat ik jou niet met m'n ex moet vergelijken want een eerste liefde krijg je nooit meer. Maar vervolgens ging er geen dag voorbij zonder dat hij het over zijn ex had...

Uiteindelijk is het ook uitgegaan want werd er echt knettergek van had de hele tijd het gevoel dat ik mezelf moest bewijzen en raakte ook echt mezelf kwijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 18:46

Ik vind het op een of andere manier altijd wel fijn om een beeld te hebben van de date/relatiegeschiedenis van iemand :') Heb zelf ook het e.e.a meegemaakt op dat gebied dus vind het ook altijd wel prettig om het te vertellen, mijn gedrag is er ook absoluut door beinvloed. Maar om nou op een date constant te gaan bespreken hoe iemand anders was of nog oude sieraden van diegene te dragen gaat wel erg ver :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 23:20

Waarom zou je geen sieraden dragen die je van een ex hebt gekregen? Ik draag ook gewoon nog ringen en armbanden en kettingen die mijn ex me gegeven heeft hoor... Vind dat veel minder vreemd dan tijdens het daten over een ex te praten. De analyse van je eigen gedrag kan je ook later uit de doeken doen.

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 09:07

Mijn Date was geslaagd en voor herhaling vatbaar!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 09:37

Leuk! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 10:48

Kayleigh_ schreef:
Waarom zou je geen sieraden dragen die je van een ex hebt gekregen? Ik draag ook gewoon nog ringen en armbanden en kettingen die mijn ex me gegeven heeft hoor... Vind dat veel minder vreemd dan tijdens het daten over een ex te praten. De analyse van je eigen gedrag kan je ook later uit de doeken doen.

Een kapot horloge om je verkeerde arm omdat zij er last van had... Dat gaat mij te ver. Helemaal omdat het zo'n horloge met een rubberen band was, echt zo eentje die je op de kermis wint. Als je nou gewoon een mooi horloge hebt dat het ook doet: ga je gang, ding is toch praktisch, maar deze had zelfs geen glas meer zo erg was ie stuk...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 11:32

Ik heb een mooie date-fail! Ga er voor zitten.

Ik heb 2 maanden terug een man ontmoet, instantly verliefd en hij ook dacht ik. Uiteindelijk moeilijk-moeilijk, besloten vrienden te blijven en hij is in korte tijd echt een waardevolle vriend geworden. Ik heb mijn gevoelens in de koelkast gezet, het was niet anders.

Vorige week vrijdag had ik een beetje gezoend met een hele mooie jongen, hij appte zondag of ik in mijn stamkroeg zat en of hij langs mocht komen. Hij wilde me weer een keertje zien. :')

Ik zat daar, met een boel vrienden maar hij wilde toch komen.

Het was awkward. Hij begon techno af te zeiken (terwijl wij naar feestjes gaan) en hij ging Jason Mraz rappen om mij te overtuigen naar de muziek te luisteren. Het hele rookhok stond me aan te kijken van.. Lee.. Wtf?

De man waar ik het in de eerste alinea over heb kwam toen ook. En die heeft alleen maar met een grote grijns naast me gestaan, heel ongemakkelijk.

Toen gingen de lichten aan en vroeg die jongen of ik nog een aflevering ''How I met your mother'' kwam kijken. Ik bedankte vriendelijk, trok mijn jas aan en vroeg de man of hij me thuis wilde brengen.

Buiten komt die jongen naar me toe. ''Maar een aflevering duurt maar 20 minuten, dat heb je toch wel voor me over?'' :') :') :')

Het was zo ongelooflijk ongemakkelijk.

En bovenstaande man is sinds zondag mijn lief, met hem geen ongemakkelijke dates en hij is niet meer bang voor wat er tussen ons is. Heel mooi kerstcadeau.