Day Zero project

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Selena

Re: Day Zero project

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 22:43

Duolingo?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 22:46

Online (gratis) talen leren selena. Ik kom er nu net achter dat ze ook een app hebben! :D das nog makkelijker nu mijn laptop is overleden.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 22:49

Talen leren?! Ik wil dat. Morgen even opzoeken, dankje voor de tip!

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 22:55

Ik heb duolingo ook in mijn lijst staan! :D wil via daar Spaans leren :j en misschien is het ook nog wel handig om mijn frans en engels wat te verbeteren voor school

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 22:56

Ik ga ook eens kieken!

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 22:56

Rachel, ik wil ook Spaans leren, als het goed is staat dat ook op mijn lijst.
Bij Engels en Frans ga ik ook zeker kijken.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 23:21

Hmm, ik kan via de app alleen engels leren uit het nederlands. Dan doen we maar spaans vanuit engels _O-

Ik vind het een erg fijne methode selena! Je kunt ook alles zo vaak herhalen als je zelf wilt.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 23:35

Ik doe ook spaans vanuit het Engels!
Is even omschakelen en dan gaan met die banaan!! :P
Een app op je telefoon is ook verleidelijk...
Een dzp-app zou ook heel handig zijn! Afvinken wat je gedaan hrbt, meteen een foto uploafrn rn klaar :)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 02:20

Voor mij maakt Nederlands of Engels niet veel uit, dus idd gewoon gaan met die banaan :D

Doel 102 : maak een DZP app! Hihi. Zou wel heel handig zijn ja

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 09:38

Ik moet toegeven dat ik mijn doel met freerice toch wel overschat heb..

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 09:49

Hoe bedoel je Yontheke?

Mijn camera werkt terug :) Maar kwaliteit is slecht :( Toch als je foto's gewoon bent van te zien van een professionelere camera (die van mijn vriend) Dan valt de kwaliteit van zo een kleine camera best wel tegen maar dat maakt me niet.

Ben van het weekend terug gegaan naar de paarden met Lilo. Gaat best wel goed, zolang ze maar geen lawaai maken en niets doen wat niet mag(bv schrapen met de hoeven) volgens Lilo :') Dan liet ze haar horen. Voor de rest heeft ze even gesnuffeld aan een paard, een die honden echt gewoon is braaf stil blijft staan als er een hond is. Spijtig genoeg geen foto van gemaakt, was het compleet vergeten en was te gefocust op Lilo. Maar een foto daarvan komt nog wel :)

Ben gisteren ook gaan helpen als vrijwilliger op de wandeling. Ben vele langer gebleven dan voorzien en dat voel ik nu ook. Maarja het was leuk en daar gaat het om.
Ik kan nu dus ook dat doel afvinken :)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 09:52

Voor mij wordt dat ook best een groot doel. Ik heb dezelfde hoeveelheid als jij. Ik ga er waarschijnlijk een paar keer een avond voor zitten en dan hoe ik daarna nog maar kleinere hoeveelheden.

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 09:53

Er zijn categorieën bij die me helemaal niets zeggen en waar ik helemaal niets vanaf weet en degene waar ik wel wat van weet, gaan snel vervelen moet ik zeggen.
Ik ga mijn doel niet meer veranderen omdat 1.000.000 natuurlijk wel een hele uitdaging is, maar ik had beter 100.000 genomen. :)

Nu ben ik heel eerlijk gewoon de maaltafels aan het doen omdat dat lekker rijstkorrels wegklikken is zonder er veel te voor moeten doen..

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 15:06

Ik heb mijn spaarpot :D Toch bij de blokker gehaald, een heel schattig uiltje. En deze keer wel aan mijn memory jar gedacht _O-

Dat lijkt me inderdaad lastig Yontheke

Fijn MMares dat het goed ging bij de paarden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 15:26

Wat leuk dat het Day Zero Project weer onder de aandacht is! :D Een tijdje geleden dacht ik er ook weer aan om er mee bezig te gaan, maar toen kwam ik er achter dat het op bokt niet meer zo leefde, dus was ik mijn doelenlijstje een beetje vergeten. In eerste instantie heb ik nog een lijstje gemaakt met doelen die ik in het leven wilde gaan voltooien, maar ik heb gemerkt dat het toch fijner is om een einddatum te hebben. Daarmee heb je toch nog een soort extra motivatie en een streven om de doelen te bereiken.

Maar leuk dat het weer leeft onder de bokkers! Ik heb mijn oude blog en doelen weer even tevoorschijn getoverd. En ben inmiddels bezig om de lijst met doelen aan te vullen en de blog een update te geven.
Een aantal oude doelen die ik het vermelden ook wel waard vind heb ik een apart plekje gegeven, omdat dat toch dingen zijn die ik persoonlijk graag wilde doen. :)

Nu nog mijn spaarpot onder het stof vandaan halen.

Voor de geïnteresseerden: http://deloopderdingen.webs.com/ (krijgt nog een update ;))

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 15:55

Ja ben aangenaam verrast door haar. Op tv als ze een dier ziet springt ze bijna op de tv, en in het echt als ze braaf zijn en niet te veel bewegen doet ze er niets aan, dan heeft ze gewoon interesse (snuffelen, kalm opspringen zonder het paard aan te raken om te kunnen snuffelen, ...).
Als ze schrapen met de hoeven blaft ze en wordt ze boos, lopen ze te sprinten in de wei dan blaft ze (maar wel kwispelend) en lijkt het eerder dat ze mee wil lopen en wil spelen....of dat ze wil drijven (wat volgens mij waarschijnlijker is)

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:14

Zo. Heb wat moeten afstruinen om een werkbaar wifi netwerk te vinden, maar ik heb er dan eindelijk een gevonden waarmee het lukte om mijn blog bericht te publiceren.

Groetjes uit Kroatië!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:18

Hé wat leuk, heel veel mensen ook aan de duolingo opeens. Ik doe het ook vanuit het Engels, want vanuit het Nederlands is er nou (nog) niet echt dat je zegt veel keus en gaat net zo makkelijk :+

Van mijn kant is het verder een beetje stil. Zit niet zo lekker in mijn vel momenteel. Of maak er maar eigenlijk helemaal niet lekker in mijn vel van. Al de hele week niet eigenlijk. Zo naar :\ Het is vooral stress dat aan me aan het knagen is heb ik het idee. Leuk is anders.
Dus ik hoop dat het me wordt vergeven dat ik even wat minder uitgebreid reageer.

Maar in positiever nieuws, heb ik gister toch nog wel een doel 'behaald': Ga naar een voetbalwedstrijd. Nooit verwacht dat dat zo tof zou zijn! Alhoewel het waarschijnlijk ook wel grotendeels door de atmosfeer kwam. 'We' mogen dan wel verloren hebben (2-1 voor DE), het was super om bij te zijn en 'wij' hadden (en waren) veeeeel leukere, originelere en enthousiastere supporters, ook al waren we in de minderheid :)) *\o/* (in de minderheid in het stadion iig, in de stad zelf leek het wel invasie ... overal kilts :)) )
Afbeelding

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:25

Wat gaaf zeg Jetske! :D ik kijk er echt naar uit om zelf naar een voetbalwedstrijd te gaan van het Nederlands elftal :))

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:31

Wat gaaf!
Was dat in Nederland? Omdat het Schotland tegen Duitsland is?
Heb geen verstand van voetbal :')

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:36

Het was in Dortmund, Duitsland dus :j

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:38

Gaaf zeg, staat ook op mijn lijst naar een voetbal wedstrijd gaan! Maar dan wel Nederland of Ajax :))

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:39

Wel leuk Jetske! En knufjes voor je niet zo happy gevoel!

Ik ben noodgedwongen begonnen aan mijn doel minimaal 2 keer in de week op de fiets naar stal te gaan (uberhaupt meer doen op de fiets)
De auto van mijn vriend heeft het begeven, en hij heeft hem nodig voor zijn werk dus ik heb hem mijn auto mee gegeven.
Maar nu heb ik dus geen auto :') Gelukkig word ik voor mijn werk opgehaald, dus is dat geen probleem.

maar boodschappen en stal valt toch wel zwaar stiekem. Eigenlijk erg, maar ik geef deze week nog even de verkoudheid en oorontsteking de schuld...
Ondanks dat ik geen keus heb hoop ik wel dat het na deze week dan makkelijker wordt om de fiets te pakken

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:42

Wat rot zeg Sanne, hoop snel dat je je auto weer terug hebt!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:48

Selena; wij gaan in oktober naar Nederland - Kazakstan _O- Ben benieuwd hoe dat gaat worden

Dankje Sanne en wat vervelend dat je nu even zonder auto moet overleven. Als je normaal niet vaak de fiets pakt kan ik me voorstellen dat het nu zwaar valt, hopelijk wen je er snel aan! Gelukkig is het nog mooi en fijn weer deze dagen :)