Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
das nog makkelijker nu mijn laptop is overleden. 
wil via daar Spaans leren
en misschien is het ook nog wel handig om mijn frans en engels wat te verbeteren voor school 

Maar kwaliteit is slecht
Toch als je foto's gewoon bent van te zien van een professionelere camera (die van mijn vriend) Dan valt de kwaliteit van zo een kleine camera best wel tegen maar dat maakt me niet.
Dan liet ze haar horen. Voor de rest heeft ze even gesnuffeld aan een paard, een die honden echt gewoon is braaf stil blijft staan als er een hond is. Spijtig genoeg geen foto van gemaakt, was het compleet vergeten en was te gefocust op Lilo. Maar een foto daarvan komt nog wel 

Toch bij de blokker gehaald, een heel schattig uiltje. En deze keer wel aan mijn memory jar gedacht 
Een tijdje geleden dacht ik er ook weer aan om er mee bezig te gaan, maar toen kwam ik er achter dat het op bokt niet meer zo leefde, dus was ik mijn doelenlijstje een beetje vergeten. In eerste instantie heb ik nog een lijstje gemaakt met doelen die ik in het leven wilde gaan voltooien, maar ik heb gemerkt dat het toch fijner is om een einddatum te hebben. Daarmee heb je toch nog een soort extra motivatie en een streven om de doelen te bereiken. 
) 
Het is vooral stress dat aan me aan het knagen is heb ik het idee. Leuk is anders.
(in de minderheid in het stadion iig, in de stad zelf leek het wel invasie ... overal kilts
)
ik kijk er echt naar uit om zelf naar een voetbalwedstrijd te gaan van het Nederlands elftal
Gelukkig word ik voor mijn werk opgehaald, dus is dat geen probleem.
Ben benieuwd hoe dat gaat worden