Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 17:31

Verzenden ze bij Asos geen Primarkkleding naar Nederland?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 17:36

Nee, alleen naar de UK geloof ik.

Mijn trouwjurk is binnennnnnnn. <3 Lee, we doen een double wedding. Hou wel op met het belachelijk maken van mijn zwangere buik |(

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 17:38

Klopt, ze verzenden niks naar Nederland van de primark ;)

Rianne, ik meende dat ik deze voorbij zag komen bij de bon prix :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 17:39

Te moeilijk, sorry.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 17:45

Nou ik vind 'm daar nog wel mee vallen, best wel een beetje sexy met die outfit. :*

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 09:30

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 10:21

Is je vriend van de blazertjes? Denk dat als ie zo'n type is, een zwart blazertje er leuk op staat.
Of een blauw shirt met een lichte opdruk van een foto in het midden.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 11:59

De enige combi die ik zie is zoals op de zalando website.. met een paar goede tattoos := . Verder een simpel t-shirt, vans en een open overhemd eroverheen. Anders lijkt het meteen de stijl van een Gooische man van middelbare leeftijd. Mijn mening, niet vervelend bedoeld. Hoop dat het je verloofde leuk staat :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 12:03

Mijn vriend is meer van een gekleurde chino met een simpel t-shirt erop en normale schoenen eronder. Niet van de blazers, overhemden en dat soort dingen. Een gekleurde chino is al heel wat voor hem :')
Zat meer een beetje te twijfelen over de kleuren die er bij konden.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 12:10

Bij deze kleur rood vind ik legergroen, licht- en donkerblauw altijd mooi staan. Wit kan er natuurlijk ook op, zwart vind ik dan weer niet zo mooi bij dit rood. Een zandkleur is voor de zomer ook leuk. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 15:10

Ik vind gekleurde chino's heel truttig staan, a la 20 jarige student waar alles betaald word door papa en mama uit 't Gooi. :=

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 15:18

Oh maar ik vind ze juist ook wel weer wat hebben met een mooie jonge student erbij :)) Alleen moet je de rest van je outfit dan niet te serieus hebben en je moet onder de 35 zijn anders krijg je zo'n figuur als de tandarts :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 15:21

De tandarts _O-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 15:34

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 15:42

Knappe studenten in zo'n broek zijn anders best leuk.. :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 15:50

Haha dat zei jij niet ik! Maar gelijk heb je zeker :+

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 17:53

_mexx_lady_ schreef:
Vind die broek wel leuk maar meer iets voor een studentje..
Hier zie je ze zo best wel vaak:
http://www.zalando.be/jack-jones-sweate ... 7-c11.html
http://www.zalando.be/tom-tailor-denim- ... 7-k11.html
http://www.zalando.be/pier-one-vest-bla ... o-k00.html

Heb nu even niet gekeken naar kleur of prijs. Nu lijkt me dat best warm maar als je vriend meer van de t-shirts is dan zou ik gewoon voor een leuk shirt gaan met niet een te drukke/uitdagende opdruk

Heb jij toevallig de kledingkast van mijn vriend bekeken? Dit is namelijk 100% die inhoud :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 18:15

Hahaha toeval of dezelfde smaak gok ik? Als een jongen zo gekleed gaat is hij het kijken toch wel waard bij mij :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 19:02

Ik vind zulke broeken juist een stuk leuker dan een normale spijkerbroek. Leuk als afwisseling, het hele jaar door in een spijkerbroek gaat ook zo vervelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 19:04

Ik vind een beige chino nog wel leuk bij mijn vriend, maar hij zou zelf echt nooit rood dragen dus ik zie het ook niet echt voor me. En eerlijk gezegd doet rood me altijd een beetje denken aan de leraren op de middelbare school die 50+ zijn en dan hip proberen te zijn door een oranje of rode broek aan te trekken. Zo van... Doe maar gewoon niet.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 19:11

Emmaa_ schreef:
Ik vind een beige chino nog wel leuk bij mijn vriend, maar hij zou zelf echt nooit rood dragen dus ik zie het ook niet echt voor me. En eerlijk gezegd doet rood me altijd een beetje denken aan de leraren op de middelbare school die 50+ zijn en dan hip proberen te zijn door een oranje of rode broek aan te trekken. Zo van... Doe maar gewoon niet.

Haha, zo hebben we er een rond lopen, in zo 'n roze chino-geval met een felrood shirt en daarop een donkerblauwe bodywarmer.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 19:21

_mexx_lady_ schreef:
Hahaha toeval of dezelfde smaak gok ik? Als een jongen zo gekleed gaat is hij het kijken toch wel waard bij mij :D

De smaak van z'n moeder en mijzelf :'). Hij draagt altijd merkkleding, ik ben zelf nogal een Hilfiger-style fan, dus daar wordt ie dan door ons ingehesen. Hij mag alleen zeggen wat ie niet mooi vind, maar uitzoeken doen wij wel.
Anders komt ie met lila aan ofzo, terwijl hij Edward Cullen - bleek is :=

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 19:23

Emmaa_ schreef:

:') Achja, ik kijk gewoon hoe ie staat en wie weet vind ik het helemaal niets. Tot nu toe heeft ie alleen nog maar normale broeken in beige en donkerbeige, dus vond dit weer eens wat anders :)
Maar daarom zeg ik, wie weet trekt ie het aan en denk ik 'Doe snel maar weer uit!' :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 19:25

Haha je moet het ook zelf weten hoor! Ieder zo z'n mening toch :) Mijn vriend is qua zomerkleding wel heel kleurrijk op één of andere manier :') Loopt graag in van die korte broekjes in Pharrell-kleurtjes

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 19:26

Emmaa_ schreef:
Haha je moet het ook zelf weten hoor! Ieder zo z'n mening toch :) Mijn vriend is qua zomerkleding wel heel kleurrijk op één of andere manier :') Loopt graag in van die korte broekjes in Pharrell-kleurtjes

Inclusief hoed?
Afbeelding :')