Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dreamy schreef:PrizTwir schreef:Tournedos, ik sprak het uit als toernedos..
Mijn ma heeft me wel 5 dagen uitgelachen.
Doet me denken aan die keer dat ik in New York was met m'n moeder.
We hadden zin in een nagerecht, dus ik vroeg om een desert ipv een dessert.
(woestijn dus)

de arme man wist echt niet dat niet het merk zelf was
_Ashii_ schreef:Yntel schreef:
Had een keer een stageloper, echt serieus had beter een willekeurige 5 jarige van straat kunnen plukken, die zou meer over roofdieren weten.
Wij hebben altijd de beren in hun winterslaap in een aparte ruimte, daar liggen ze in een nagemaakt hol, die in een kooi is. Wij hadden de stageloper wijsgemaakt dat hij het licht niet mocht aan doen want dan worden de beren wakker. Liep hij dan met de zaklantaarn op zijn tenen, te veel geluid werden ze ook wakker van.![]()
De ene beer die maakt altijd voordat zij wakker word een vaag, grudge achtig geluid. Die jonge hoorde dat, hij was alleen bij de beren aan het kijken. Hij heeft gerend, hij dacht dat de beer stikte. We zeiden dat de beer bezeten was, duurde 10 minuten voordat hij het door had.
![]()
Bambi1995 schreef:Ik was een keer op een personeels feestje toen was ik best wel aangeschoten. Ik durfde wat meer als normaal. Ik vond een collega wel intressant. Voor ik het wist ben ik bij hem op schoot gekropen toen zei hij ik heb al een vriendin. Ik kon wel door de grondzakken door mijn actie. Ik schaamde me dood en kon hem op het werk nooit meer aankijken haha
Shivatjuh01 schreef:Bambi1995 schreef:Ik was een keer op een personeels feestje toen was ik best wel aangeschoten. Ik durfde wat meer als normaal. Ik vond een collega wel intressant. Voor ik het wist ben ik bij hem op schoot gekropen toen zei hij ik heb al een vriendin. Ik kon wel door de grondzakken door mijn actie. Ik schaamde me dood en kon hem op het werk nooit meer aankijken haha
![]()
Altijd leuk van die spontane alcohol blunders! Hihi..
Momentje van verstandsverbijstering.

Tivoli schreef:Mijn moeder beloofde mijn toen vijfjarige dochtertje: als oma er later niet meer is,mag jij deze ring hebben.
Waarop mijn dochtertje een week later stralend vroeg: 'Oma,wanneer ga je nou dood?'![]()
En liepen we toen ik nog kind was met mijn opa en oma door een winkelstraat.
Er was een groot winkelpand met een half open hek ervoor.
Omdat het hek op een kier stond zag je de geschreven tekst op het hek in twee delen. (St offeerderij)
Zegt mijn oma: 'wie is dan Sint offeerderij?'
En mijn opa kreeg maar niet uitgelegd dat 'st' niet als afkorting van een heilige Sint was bedoeld maar dat het samen stoffeerderij betekende
Oh en de meest geniale opmerking ooit!
Mijn ouders woonden in het buitengebied in Duitsland. Lees: op iedere hoek een gigantische windmolen.
Op een van de eerste warme dagen in de vroege lente schijnt heerlijk de zon,maar door het frisse windje is het nog net niet lekker genoeg om met je glaasje limo buiten te zitten. Eigenwijs als we zijn gaan m'n zus en ik toch in een jurkje in de tuin zitten. Zegt mijn lieve zuster met een oprecht geërgerd gezicht: 'als ze die windmolens nou uitzetten,waaide het tenminste niet zo hard'![]()
Nou je zult wel begrijpen dat jaren
later,dit zinnetje nog erg vaak terug komt!