Knullige opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 18:38

tijdje terug alweer.

ik was net begonnen als telefoniste receptioniste en had vroege dienst.
je bemande dan van twee verschillende verzekeraars de telefoon tot 9 uur, dan kwam er een tweede collega en om 10 uur een derde die vliegende keep was voor beide centrales..

Het betrof FBTO en Avero Achmea (toen dus nog geen FBTO Achmea).

'Goedemorgen u spreekt met afffffffffffffffBto'
'Goedemorgen u spreekt met EFevro Achmea'

Waren niet van de van de lucht als je van de ene naar de andere telefoon holde (ja letterlijk met twee centrales op twee toestellen zucht) en dan ook nog moest onthouden dat het bureau rechts Avero was en midden FBTO lol..

maar goed, door zo'n ochtendje worstel je wel doorheen..

komt om 10.00h de derde collega aan met de koffie meteen (te druk voor pauze soms).. Door en door nat geregend.. kijk uit het raam idd met bakken uit de lucht.

Dus mijn collega staat zich als een jonge hond uit te schudden voor ze vraagt:

'Was jij ook zo lekker nat vanmorgen?'

Ik viel even stil, voelde letterlijk mijn kaak naar de grond zakken, keek haar met schoteltjes ogen aan en mompelde: Nou m, dat vind ik eigenlijk een beetje prive.

Mizora

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 18:39

Haha, dat had zo maar eens een opmerking van mij kunnen zijn. Geweldig.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 18:40

Mizora schreef:
Hoe moet het dan?

Toernedoo, met klemtoon op doo.
:+

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 21:59

PrizTwir schreef:
Tournedos, ik sprak het uit als toernedos..

Mijn ma heeft me wel 5 dagen uitgelachen.

Doet me denken aan die keer dat ik in New York was met m'n moeder.
We hadden zin in een nagerecht, dus ik vroeg om een desert ipv een dessert. :+
(woestijn dus)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 22:02

Whaha dat doet me denken aan een aantal jaar geleden! Een vriendin en ik gingen samen met onze kersverse vriendjes op "dubbel date" naar Burger's Zoo. Dus op een gegeven moment zei het vriendje van die vriendin: Gaan we nog naar 't Desert? Wij helemaal in een deuk, want hij sprak het dus uit als het toetje, ipv als de woestijn :D

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 22:05

Ik stond een keer met een vriendin bij de turk te wachten op ons eten. Toen zei mijn vriendin ineens: 'hahahaha, kijk nou! Ze hebben friet met een 'd' geschreven!'
Ik dus kijken, stond er: fried chicken.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 22:06

xRaisin schreef:
Ik stond een keer met een vriendin bij de turk te wachten op ons eten. Toen zei mijn vriendin ineens: 'hahahaha, kijk nou! Ze hebben friet met een 'd' geschreven!'
Ik dus kijken, stond er: fried chicken.

Hahaha :)) die is wel erg leuk.

Emma_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 22:06

Dreamy schreef:
PrizTwir schreef:
Tournedos, ik sprak het uit als toernedos..

Mijn ma heeft me wel 5 dagen uitgelachen.

Doet me denken aan die keer dat ik in New York was met m'n moeder.
We hadden zin in een nagerecht, dus ik vroeg om een desert ipv een dessert. :+
(woestijn dus)

Mijn moeder deed dit ook haha! En het ergste was dat ze daarvoor al een keer ananas (enenes) had gezegd ipv pineapple en champions ipv mushrooms tegen dezelfde ober. Dus die zal wel gedacht hebben... :+ :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 22:07

Mams zegt altijd mohama's. (moams, die snoepjes) -O-

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 22:10

Champions. Hi-la-risch! Oh, tranen hier.. :))

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 23:59

Mijn vader van toen 70.Space Shuttle-Sjees Sputel.

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 07:03

Haha een tijdje geleden, waren op bezoek en kregen van die kleine stokjes met saté, ze waren erg lekker en mijn moeder vroeg waar hij ze vandaan had, zegt hij, oh die zijn van annie moment. Dus wij, wie is annie moment dan? Zegt hij: neenee, staat op het pakje! Dus wij kijken, staat er any moment _O- _O- de arme man wist echt niet dat niet het merk zelf was :')

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 08:04

Ik was een keer op een personeels feestje toen was ik best wel aangeschoten. Ik durfde wat meer als normaal. Ik vond een collega wel intressant. Voor ik het wist ben ik bij hem op schoot gekropen toen zei hij ik heb al een vriendin. Ik kon wel door de grondzakken door mijn actie. Ik schaamde me dood en kon hem op het werk nooit meer aankijken haha

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 12:43

_Ashii_ schreef:
Yntel schreef:

Had een keer een stageloper, echt serieus had beter een willekeurige 5 jarige van straat kunnen plukken, die zou meer over roofdieren weten.
Wij hebben altijd de beren in hun winterslaap in een aparte ruimte, daar liggen ze in een nagemaakt hol, die in een kooi is. Wij hadden de stageloper wijsgemaakt dat hij het licht niet mocht aan doen want dan worden de beren wakker. Liep hij dan met de zaklantaarn op zijn tenen, te veel geluid werden ze ook wakker van. :+

De ene beer die maakt altijd voordat zij wakker word een vaag, grudge achtig geluid. Die jonge hoorde dat, hij was alleen bij de beren aan het kijken. Hij heeft gerend, hij dacht dat de beer stikte. We zeiden dat de beer bezeten was, duurde 10 minuten voordat hij het door had. :+

:') _O-

Je moet toch ook geen beren wekken in winterslaap :+ :o

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 11:15

Bambi1995 schreef:
Ik was een keer op een personeels feestje toen was ik best wel aangeschoten. Ik durfde wat meer als normaal. Ik vond een collega wel intressant. Voor ik het wist ben ik bij hem op schoot gekropen toen zei hij ik heb al een vriendin. Ik kon wel door de grondzakken door mijn actie. Ik schaamde me dood en kon hem op het werk nooit meer aankijken haha

_O-

Altijd leuk van die spontane alcohol blunders! Hihi..

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:00

Shivatjuh01 schreef:
Bambi1995 schreef:

_O-

Altijd leuk van die spontane alcohol blunders! Hihi..

Haha jaa :')

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:15

Mijn schoonouders hadden een keer heerlijk gegeten in een restaurantje in Spanje, waarna ze tegen de ober zeiden: "Our compliments too the cock in the kitchen" :') :')

Mijn opmerkingen zijn nogal beperkt tegenwoordig, weet nog wel heel goed dat ik in groep 7 engelse les kreeg. Ik moest een zinnetje beginnen met one maar sprak het uit als oo-ne. Nouuuuuuuuu :') Momentje van verstandsverbijstering.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 00:39

Mijn moeder beloofde mijn toen vijfjarige dochtertje: als oma er later niet meer is,mag jij deze ring hebben.
Waarop mijn dochtertje een week later stralend vroeg: 'Oma,wanneer ga je nou dood?' :') :oo

En liepen we toen ik nog kind was met mijn opa en oma door een winkelstraat.
Er was een groot winkelpand met een half open hek ervoor.
Omdat het hek op een kier stond zag je de geschreven tekst op het hek in twee delen. (St offeerderij)
Zegt mijn oma: 'wie is dan Sint offeerderij?'
En mijn opa kreeg maar niet uitgelegd dat 'st' niet als afkorting van een heilige Sint was bedoeld maar dat het samen stoffeerderij betekende :D

Oh en de meest geniale opmerking ooit! :))
Mijn ouders woonden in het buitengebied in Duitsland. Lees: op iedere hoek een gigantische windmolen.
Op een van de eerste warme dagen in de vroege lente schijnt heerlijk de zon,maar door het frisse windje is het nog net niet lekker genoeg om met je glaasje limo buiten te zitten. Eigenwijs als we zijn gaan m'n zus en ik toch in een jurkje in de tuin zitten. Zegt mijn lieve zuster met een oprecht geërgerd gezicht: 'als ze die windmolens nou uitzetten,waaide het tenminste niet zo hard' :(:)
Nou je zult wel begrijpen dat jaren later,dit zinnetje nog erg vaak terug komt! :+

shampyX9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:21

Tivoli schreef:
Mijn moeder beloofde mijn toen vijfjarige dochtertje: als oma er later niet meer is,mag jij deze ring hebben.
Waarop mijn dochtertje een week later stralend vroeg: 'Oma,wanneer ga je nou dood?' :') :oo

En liepen we toen ik nog kind was met mijn opa en oma door een winkelstraat.
Er was een groot winkelpand met een half open hek ervoor.
Omdat het hek op een kier stond zag je de geschreven tekst op het hek in twee delen. (St offeerderij)
Zegt mijn oma: 'wie is dan Sint offeerderij?'
En mijn opa kreeg maar niet uitgelegd dat 'st' niet als afkorting van een heilige Sint was bedoeld maar dat het samen stoffeerderij betekende :D

Oh en de meest geniale opmerking ooit! :))
Mijn ouders woonden in het buitengebied in Duitsland. Lees: op iedere hoek een gigantische windmolen.
Op een van de eerste warme dagen in de vroege lente schijnt heerlijk de zon,maar door het frisse windje is het nog net niet lekker genoeg om met je glaasje limo buiten te zitten. Eigenwijs als we zijn gaan m'n zus en ik toch in een jurkje in de tuin zitten. Zegt mijn lieve zuster met een oprecht geërgerd gezicht: 'als ze die windmolens nou uitzetten,waaide het tenminste niet zo hard' :(:)
Nou je zult wel begrijpen dat jaren

later,dit zinnetje nog erg vaak terug komt!
:+

_O-

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:56

Zijn gewoon grote ventilatoren :j

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 14:20

Century schreef:
Zijn gewoon grote ventilatoren :j

:)) :)) :))
Echies waar!

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 19:05

:')
We hebben t over likit en zelf likit eten zegt een vriendin: Gras is ook lekker! (de likit) dus ik zeg: Waar smaakt die naar dan? :')

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 19:10

liliekska schreef:
We hebben t over likit en zelf likit eten zegt een vriendin: Gras is ook lekker! (de likit) dus ik zeg: Waar smaakt die naar dan? :')

ik weet ook niet hoe gras smaakt hoor

NikkiLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 19:12

liliekska schreef:

Jaa! Die likits zijn serieus echt heel lekker :+

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 19:15

jaa haha! bij de EJ hebben ze heel veel smaken maar ik doelde dus echt op een speciefieke smaak dus niet naar wat eroplijkt...