Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

FNews

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 00:39

Ik krijg op mn laptop steeds de melding dat de microfoon niet werkt.

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 00:40

Ooh das iritant. Dat heb ik nooit. Merk wel dat de qualiteit beter is nu hij in groningen is dan brussel. Dat was echt bagger soms... kon ook niet altijd bellen ivm de verbinding

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 00:48

Had die van mij maar Skype, of überhaupt internet haha _O-

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 00:55

Wij doen sowiezo veel whats appen. Bellen iedere dag via tango of skype. Moeten wel echt afspreken wanneer en Hoe laat we bellen omdat we dat alleen via de wifi doen. Soms lukt het niet omdat de 1 ochtenddienst heeft en de ander avond. Maar dan is het des te leuker de volgende dag. Gelukkig wel ik veel en heb ik iedere dag mijn paarden dus houd mezelf wel goed bezig.
Heb af en toe echt wel mijn dipjes en denk dan ik wil dit echt niet zo. Maar zodra ik dan weer bij hem ben maakt het dat ik hem een maand niet gezien heb weer goed.
Ik stap dinsdag middag weer op het vliegtuig naar hem toe! En kom vrijdag avond laat weer terug. Mag Zaterdag middag gewoon weer werken.

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 00:57

_Mel schreef:
Had die van mij maar Skype, of überhaupt internet haha _O-
:( dus jullie doen het 'ouderwets' bellen en smsen?
Ppff duur grapje

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 01:19

Lightmorebh, draaien jullie allebei ploegendienst?

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 01:38

Waar ik nog steeds om moet lachen is dat mijn vriend op bokt is gekomen, een topic heeft aangemaakt om zichzelf voor te stellen. Ik heb hem daar als eerste verwelkomd en het netjes bij 1 bericht gehouden. in zijn OP stond trouwens ook dat ie ooit wel een keer een relatie wou als ie groot is, nou die heeft ie nu en hij heeft de verste van het topic gekozen, waar ik natuurlijk nog steeds enorm blij om ben :D

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 01:57

@FNews ja klopt ik zit in de beveiliging op schiphol en mijn vriend is piloot. Ik heb wel een vast rooster maar Vriendlief helaas niet. Hij weet wel zin dagen vrij vooraf maar verder wisselt het bij hem vaak per dag.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 01:58

lightmorebh schreef:
@FNews ja klopt ik zit in de beveiliging op schiphol en mijn vriend is piloot. Ik heb wel een vast rooster maar Vriendlief helaas niet. Hij weet wel zin dagen vrij vooraf maar verder wisselt het bij hem vaak per dag.

Dat lijkt me dan nog lastiger niet?

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 02:01

Ja zeker dus we moeten ook echt op afspraak bellen. Hij is wel meer vrij dan ik . Nu dan nog inde zomer werkt hij wel veel en zullen we elkaar een stuk minder spreken want als hij werkt kan die natuurlijk niet bellen of appen.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 02:06

Dan mag ik nog van geluk spreken als ik jou hoor.
Mijn vriend werkt in 5 ploegensysteem, 6 dagen werken 4 dagen weekend.
Hier valt gelukkig nog wel wat mee te plannen.

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 02:10

Oh dat klinkt indd wel beter. Mijn vriend krijgt maar max achter elkaar 3 dagen vrij en daarna is die altijd 2 a 3 dagen echt weg van huis dus alzou ik een week naar hem toegaan ofzo zie ik m nog niet erg vveel. Ik ga altijd na mijn nachtdiensten weg ben dan altijd 3 dagen vrij enpak dan de vrijdag extra vrij kan ik echt 3 volle dagen bij hem zijn. Hij kan ggelukkig wel aanvragen wanneer hij zijn 3 dagen vrij wilt!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 11:40

Pff, ik kom even m'n hart luchten hoor ;(
Gisteren de hele dag discussie's gehad om eigenlijk niks. 's Avonds heeft hij als grande finale een totaal misplaatste opmerking gemaakt, die voor mij de druppel was. Offline gegaan en sindsdien niets meer gehoord.. Ben momenteel ziek en kan deze stress nu niet erbij gebruiken -O-
Hij is gigantisch koppig van zichzelf en bij tijden kan ik dat ook zijn, dus het botst nogal eens. Maar deze keer mag hij zich verontschuldigen.
Het ergste is; ik begin nou te twijfelen of ik wel bij hem moet intrekken en de baan waar ik op tweede gesprek mag komen, wel moet aannemen. ;(

Welkom nog aan de nieuwe mensen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 11:44

Jemig rebel, wat vervelend :( , maar waarom twijfel je nu gelijk voor de baan en het intrekken bij hem? Ik weet niet hoever weg hij woont, maar je bent toch niet voor niets daar een baan aan het zoeken?

Ik slaap altijd onwijs slecht de eerste dagen... Wil daar vanaf, want het is nergens voor nodig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 11:45

Dat is niet tof Rebel :(:)
heeft hij je echt gekwetst met die opmerking?

Hond van mijn schoonouders wordt vandaag ingeslapen. Ik voel me nu heel ver weg... -O-

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 12:09

Lastig Rebel, ik zou zo snel ook niet meteen weten wat wijsheid is. Zou iig naar dat gesprek gaan. Wie weet vind je de baan wel zo leuk dat je hem sowieso wilt nemen.

Ik heb echt een fantaaastisch weekend achter de rug. Vrijdag was ik jarig en was ik met vriendinnetjes gaan eten (en drinken) en net na de eerste sessie Hit n run karaoke kwam m'n vriend het cafée binnen <3 <3 . Vervolgens zijn we ergens gaan dansen met een hele groep. Zaterdag kaartjes voor Lowlands op de kop getikt en veel te lang in bed gebleven. Vervolgens nog gebowled met mijn fam en zondag heeft hij mij mee genomen naar de sauna. Het was supermooi weer en een deel van de baden was ook buiten dus dat was echt perfect.... en toen moest ie helaas weer terug Y;( Y;( . Nu dus weer drie weken geduld hebben voordat we weer live kunnen bijkletsen.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 13:29

Die onzin-discussie's lijken wekelijks te worden. Ik ben heel erg bereid mijzelf te verbeteren, want ik heb natuurlijk ook mijn punten. Maar hij lijkt het niet te begrijpen. "Het zit in mijn karakter, kan ik niets aan doen."
Ik zie mezelf niet samenwonen met iemand die nooit eens toe wilt geven en dingen gewoon laat zijn. En punt is: hij kan heel erg goed toegeven en buigen als een elastiek hoor. Toen we nog vrienden waren en ik m'n buien had, wist hij daar altijd super mee om te gaan. En nu ineens lijkt dat onmogelijk van zijn kant >;)

De baan is bij hem in de buurt, dus ik moet mijn huis en haard achterlaten ervoor. Nou hou ik mijn stekje nog wel een tijdje aan, bij wijze van proberen. Maar als ik nu al weet dat ik steeds drama kan verwachten, ga ik niet twee keer verhuizen. Dan zoek ik liever hier in de buurt een baan en bekijk de situatie over een jaartje wel opnieuw.

DromenLies; klinkt als een geweldig weekend!
Lente; dat is niet leuk zeg. Enige wat je kan doen, is er zijn voor je vriendin. Denk dat ze dat ook wel waardeert.

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 13:42

Heb je je vriend al gesproken Rebel??
Wat een leuk weekend dromenlies!!
Lente sterkte met het verlies van de hond!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 13:50

Lente, sterkte. Verlies van een huisdier is altijd naar :( ook al is het van je schoonfamilie.

Fijn zon weekend dromenlies! Daar wacht ik ook weer op :)

Rebel, lastig zon situatie, heb je er al rusitg over gehad met je vriend? Eventueel in real life. Is wel lastig zon situatie en ik begrijp je volkomen. Lastige keuze, heb je nu wel een baan of moet je snel een baan hebben? Want dan zou ik toch naar het tweede gesprek gaan.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:18

Heb 'm niet meer gesproken sinds gisteravond. Aangezien hij komende nacht nachtdienst heeft, zal hij vast nog slapen. Ik wil heel graag dat hij nu de moeite neemt contact op te nemen en zijn excuses aanbiedt. Dan gaan we daarna een goed gesprek aan over ons en deze onzin-situatie's.
Ik heb nu een soort bezigheidstherapie-baantje, waarmee ik mezelf net kan onderhouden. Ben dus wel goed op zoek naar iets beters. Dan leek het makkelijker om dan maar meteen bij hem in de buurt iets te zoeken.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:05

Wat ontzettend vervelend Jitske! Hoop dat hij snel iets van zich laat horen! Dit soort dingen zijn altijd lastig, zeker als er zo'n afstand tussen zit. Ik zou trouwens wel gewoon op 2e gesprek gaan! Gewoon er voor gaan.

Sterkte Lente, altijd moeilijk dit soort dingen :(:)

En ja mijn telefoonrekeningen zijn inderdaad echt onwijs hoog. Had dat geld liever niet aan mijn telefoon uitgegeven. Maar ik vind het wel belangrijk om gewoon contact te hebben. Dus ik neem de rekeningen maar voor lief.. :')

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:29

wat balen zeg rebel.
Hoe lang zijn jullie nu samen? Hopelijk spreek je hem snel!! Hoever woont die ook alweer weg?

Mijn weekend was heerlijk, waren beide vrijdag vrij en lief vandaag ook nog en ik hoefde pas om half 11 naar mn werk dus was echt lang weekend zeg.

Begin er zo vreselijk van te balen dat het niet echt opschiet om daar werk te zoeken begint nu wel beetje op te breken

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:54

Lente, sterkte!

Rebel, beterschap en hopelijk wordt het snel uitgepraat.

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 02:30

@_mel ja ik ken dat maar heb het dan met tickets. Het is iedere maand een rib uit mijn lijf maar heb het er graag voor over! Helaas word het in de zomer minder dat we elkaar zien want dan worden de tickets een stuk duurder.
@Rebel vervelend zeg! En het vervelende is dat wij vrouw zijnde ons helemaal zitten op te vreten over zoiets en de man het al bijna weer vergeten is.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:23

Eind van de middag had hij geappt en toen heb ik gevraagd voor een gesprek (via skype). Alles besproken, ik heb m'n gevoelens uitgelegd en we hebben samen besloten om eraan te werken. Hij voelde zich er ook rot onder en kon zich goed inleven in mij. Toch wel fijn dat hij zo'n gevoelsmens is :)
Ik kreeg 's avonds nog verscheidene berichtjes waarin hij echt heel lief was. Het heeft 'm wel geraakt dat ik zo overstuur was, gelukkig.
Hij woont overigens 3,5 uur treinen weg van mij. We zijn officieel samen sinds september '13, maar ken 'm al sinds maart '12.

Utopia: waar ergens zoek jij werk? Misschien kunnen we een beetje helpen met zoeken :)

Dat jullie trouwens zoveel uitgeven eraan :oo Ik heb voor liefde een hoop over, maar niet m'n laatste centjes.. Scheelt wel dat wij echt veel via skype en whatsapp praten, wat natuurlijk praktisch gratis is. De bezoekjes kosten een tank benzine (die hij van z'n pa krijgt) en een treinritje (met 40% korting). Ons financiële issue is als we samen zijn :o Normaal zijn we vrij zuinig, maar als we samen zijn, kopen we alles waar we zin in hebben := Ook niet zo goed voor de lijn, hihi.