Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chanen

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:47

Zal eens kijken naar die andere statistiek plugins.
Wat betreft de frequentie van het bloggen. Zelf ben ik net twee weken bezig, dus ik heb er nog niet echt een ritme in, maar mijn voornemen is om zo'n drie keer in de week of om de dag te bloggen. Hangt een beetje af van mijn inspiratie en de tijd die ik ervoor heb. ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 22:06

Ik doe er idd ook dagelijks 1. Van het weekend een ontzettend rotweekend gehad, met resultaat dat er nu een stuk of heeeel wat klaar staan. Is kwestie van 's ochtends 2 klikken en klaar. De "timer" op blogger doet het neit echt, dus dan 's ochtends maar even die 2 klikjes geven :).

Sites zijn netjes geworden Jans en Myrthe :j! Well done!

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 22:50

Ik blog wanneer ik daar tijd en zin in heb en soms zet ik wat klaar wat ik al heb geschreven maar nog niet gepublished, editorial calendar is daar heel handig voor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 08:29

Ik blog over het algemeen ook elke dag, soms zelfs 2x als ik heel veel inspiratie heb.
's Weekends blog ik vaak wat minder, dan heb ik vaak gewoon minder tijd (en zin) :D

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 08:36

Armaris schreef:
Hoi iedereen!
Mag ik mee posten met jullie?
Sinds vorige week een eigen blog begonnen: http://anequestrian.wordpress.com/
Ben ook te vinden op Bloglovin :) ik heb volgens mij de meesten wel toegevoegd?
Deze week vrij van werk dus ik ga ze dan eens rustig lezen. Ze zien er echt heel leuk uit! :D
Ik blog over mijn paard ( origineel :P ), ik doe aan clickertraining met haar.
Voor veel mensen is dit nog een vrij onbekende manier van omgaan met je paard, dat wil ik met deze blog graag verbeteren.

Hoi... en welkom :)
Ik ga je blog eens lezen. Altijd leuk, nieuw leesvoer!

Ik probeer 1 keer in de week iets te plaatsen. Zo heb ik ook genoeg tijd om mee en bij te lezen bij andere blogs. En hebben andere de tijd om bij mij mee te lezen zonder dat ze 100 blogs moeten inhalen als ze een weekje niet geweest zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 08:47

Grrrr....
Waarom krijg ik het gewoon niet voor elkaar om Google Analytics te zien?

Iemand die me kan helpen?

romancehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 08:53

Hoi,

Ik heb sinds januari een blog via wordpress.
Maar mijn blog gaat over paarden en alles wat er mee te maken heeft.
Ik zet zo'n twee blogs per dag erop.
Het ene blog spreekt meer mensen aan , als het andere en zo trek je toch iedereen
naar je site.

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:19

Ik probeer één keer per dag te posten, maar ik heb nou eenmaal niet altijd het boek al uit :D Nu op vakantie dus dan ligt m'n blog even stil.

Gefeliciteerd Dorus!

Welkom nieuwelingen!

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:39

Voor de beautybloggers onder ons... hoe krijgen jullie het voor elkaar om elke dag een nieuwe post te plaatsen? Sommigen bloggen (voor zover ik gezien heb, beauty is niet echt 'mijn ding') alleen over nagellak, maar proberen jullie al die lakjes zelf uit? Want dan moet je toch iedere dag opnieuw je nagels lakken, of ben ik nou gek? Wat zal dat veel tijd en geld kosten! Respect hoor.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-13 09:43

Ik blig voornamelijk over beauty en probeer dat iedere dag te doen.. Kost veel tijd ja, maar ik vind het leuk en ik zit toch hele dagen thuis.. Kost opzich ook wel wat geld ja.. Maar ik heb de mazzel dat als t geld even op is ik bijvoorbeeld ook een look kan maken..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 10:39

Ik heb een stash (=verzameling ;) ) van 250+, dus ik kan nog wel even vooruit voordat ik ze allemaal heb gehad en dat ik nieuwe moet gaan kopen :). Daarbij komen er elk jaar tig nieuwe collecties uit en het is en blijft een hobby cq. verslaving, dus de lakjes die ik leuk vind, zal ik toch wel bestellen. Ik zal iig geen lakjes speciaal voor de blog gaan kopen oid. Zo ook met make-up :). Tijd valt op zich ook nog wel mee, heb nog een boel oudere foto's waar ik een foto van had gemaakt voor bijv. in het HK Topic

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:57

Chanen schreef:
Voor de beautybloggers onder ons... hoe krijgen jullie het voor elkaar om elke dag een nieuwe post te plaatsen? Sommigen bloggen (voor zover ik gezien heb, beauty is niet echt 'mijn ding') alleen over nagellak, maar proberen jullie al die lakjes zelf uit? Want dan moet je toch iedere dag opnieuw je nagels lakken, of ben ik nou gek? Wat zal dat veel tijd en geld kosten! Respect hoor.

Ik ben meer op verzorging gericht ipv. make-up en nagellak toestanden. Maar ik kan goed elke dag een artikel schrijven omdat ik zo veel moet testen om te kijken of ik tegen een bepaald product kan. Inspiratie genoeg maar tijd om elke dag te bloggen is er vaak niet.

Maar om verder te gaan over je nagellak, vaak zie ik op andere sites dat ze andere mensen hebben die deze reviewen. En vaak worden de lakjes allemaal niet meer zelf gekocht maar worden deze al opgestuurd van bedrijven om te testen.

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 12:00

Chanen schreef:

Ja, ik lak wel bijna iedere dag mijn nagels, mijn stash is niet zo groot, (42 lakjes) maar ik probeer orgineel te zijn, maak mijn eigen nagellak en leen van vriendinnen. Het kost inderdaad veel tijd om iedere dag een post online te zetten, maar dat lukt me redelijk goed. Max. 1 keer per week geen nieuwe post :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 12:08

Eigenlijk wat Yv al zegt, geldt voor mij ook.
Mijn stash is bijna 300 en groeit continue.

Vaak maak ik op zondag wat swatches als ik geen foto's meer heb.
Lak mijn nagels ongeveer 3 - 4x per week.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-13 12:10

Ik ben van plan vandaag weer flink wat blogposts te gaan schrijven.. Nu nog kijken of dat wil lukken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 12:40

Chanen schreef:

Ik lak vrijwel elke dag mijn nagels ja :D maar ik heb ook nog een hele voorraad foto;s achter de hand :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 12:45

Je blogt alleen bijna nooit...

O:)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 13:09

Ik lak mijn nagels dus echt nooit. Bij mij gaat het al heel snel brokkelen en ik heb gewoon niet de tijd om het dagelijks bij te werken.
Ik moet nog gaan bedenken hoe vaak ik ga bloggen. Wsl gaat het afhankelijk worden van de tijd die ik heb om te gaan knutselen en foto's te maken. Momenteel is dat niet veel. Ben ook nog steeds niet tevreden over de layout van m'n blog dus zit daar ook iedere keer weer mee te klooien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 13:11

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-13 13:15

Anc schreef:
Gefeliciteerd Dorus!!!

Hier iemand die het weet?
http://darkntwistynails.blogspot.nl/

Ik ga voor Orange Knockout :j

Japanese Koi is iets donkerder op de swatches die je online vind..

Edit: Dorus, happy b-day to you! *\o/*
Laatst bijgewerkt door Murthul op 13-08-13 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 13:15

Ik denk dat het Knockout is, maar ik heb het lakje zelf niet, dus ik weet het niet zeker... :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 13:35

Ik ga niet voor Orange Knockout, want hij is nét niet hetzelfde :).
Wat vooral van een afstandje duidelijk werd. Sorry, camera flipte echt totaal van die felle kleuren :')
Afbeelding

Maar dat zou op zich ook weer kunnen omdat ze misschien uit een verschillende batch komen...

Feli Dorus!

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 13:53

Gefeliciteerd Dorus!

En van nagellak geen verstand dus kan je niet helpen ;)
Laatst bijgewerkt door Chans op 13-08-13 13:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 13:53

Welke is nou die van mij Yv?
Rechts?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 14:00

Zo, weer een post erbij. Maar hoe doen jullie het toch om mooie foto's te maken? Mij lukt het nooit dus hang ik af van foto's die ik op het internet kan vinden, wat ik eigenlijk niet zo fijn vind.