Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:06

Dacht echt dat het dan een enkeling was die vergat schoenmaten bij de schoenen te vermelden, Maar het zijn er velen :+ .

Jammer voor mij want zo wordt mijn zoektocht wel wat moeilijker -O-

Samy

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:36

Ik had van de week ook een akkoord met iemand bereikt, wou op komen halen. Ik netjes de dagen en tijden door gemaild dat ik kon, heb niks meer gehoord.

Vorige keer had ik iemand die een jasje op wou halen op zondagmorgen. Prima, was alleen niet thuis, dus ik gemaild dat ie hem op een ander adres op kon halen en dat ie mij maar even moest bellen als die er was. Mocht het toch niet kunnen (5 km verder op) dat ik dan hoopte dat ie het netjes via de email afmelden.
Dus niet ...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:42

Ik had ook op iets geboden, was aan de naam te zien een bedrijf.
Kreeg ik een reactie terug,
"wanneer kom je het halen"
Ik terug gestuurd dat ik het graag verzonden wilde hebben, en ik natuurlijk de kosten daarvoor betaalde.
reactie: Daar doen we niet aan hoor...
Ik heb toen terug gemaild dat het over ging, want het was gewoon te ver weg om het op te halen.
Reactie: Nee ik zat eraan vast, want ik had geboden.... En het was niet zijn schuld dat hij het niet ging opsturen. Hij werd er gek van iedere keer wat opsturen.
Heb gemaild dat het dan wellicht verstandig is dat hij het in de advertentie zet, alleen ophalen.

wat een pannenkoek zeg

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:45

'klantvriendelijk' heet dat! :')

samy, wat ontzettend balen dat soort dingen! Herkenbaar helaas -O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:47

Mijn moeder zou vanavond naar een jasje gaan kijken. Had afgesproken dat ze daar zou passen en hem dan mee zou nemen als die zou passen. Mailt mijn moeder gisteren of de vrouw nog aan de afspraak had gedacht, krijgt ze terug: Er is iemand anders gekomen voor een broek en die vond het jasje zo leuk dat ze die gelijk meegenomen heeft.

Euh.. :? Maak dan niet eerst een afspraak dat iemand hem kan komen passen... En laat dat dan op zijn minst weten. Anders was m'n moeder daar dus vanavond gekomen en was de jas weggeweest zonder wat te laten weten..

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 13:06

Dat had ik gister, ik ging iets ophalen en die vrouw was vergeten dat ik kon komen ... :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 18:48

Ik heb vanmiddag de kelder opgeruimd! Ik voelde me net als die gasten van storage wars! :')

En dus ook weer een lading op marktplaats en op bol.com toegevoegd aan mijn verkoopaccount! :D

Ik kwam een aantal verzamel items van barbie tegen uit de jaren 80! Die staan er dus mooi op nu! :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 18:50

Tallie1979 schreef:
Ik heb vanmiddag de kelder opgeruimd! Ik voelde me net als die gasten van storage wars! :')

En dus ook weer een lading op marktplaats en op bol.com toegevoegd aan mijn verkoopaccount! :D

Ik kwam een aantal verzamel items van barbie tegen uit de jaren 80! Die staan er dus mooi op nu! :)

_O-

Vind het altijd heerlijk als ik iets vind dat ik kan verkopen :o

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 19:23

Ja, precies! Ik dus ook! :') altijd welkom! :D

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 19:32

Ik ben nu op zoek naar een carnavalskaartje voor zaterdag.
Heb op drie gereageerd (2x bieden). Hopen dat hun vlot antwoorden. Wil zo graag heen.
Wordt al 4 jaar gevraagd om mee te gaan, maar had voorheen altijd carnaval in Duitsland en dat gaat dit jaar niet door.
Duimen jullie met mij mee?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 19:38

ik duim voor je :)
heb zelf nog nooit carnaval gevierd dus ken het feest niet :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 19:39

Ik zal duimen! :D

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:02

Vandaag me nieuwe tv gekocht dus me plasma kan ook op mp :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:02

Beste Tals,

Negentig dagen Genevieve
Zie omschrijving
http://link.marktplaats.nl/641747474
Hallo zou deze graag willen.hebben.als u me u bank nr geef maak ik het over .of waar woond u dat ik hem ophaal voor 5 euro.hebben we dan.deal.
Mijn.foon.nr is xxxxxxxxxxxx
Mvg linda

--------------

Euh.. :') moest 2x lezen voor ik het begreep! :))

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:08

Ochjee.. Ze wil het boek komen halen. Hoop dat ik uitgelegd krijg waar ik woon! :P

DaphneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:11

Staat toch duidelijk in onze advertentie dat we ons bijna 9 maanden oude veulen eventueel tegen een ervaren goed beleerde quarter of paint willen ruilen die buitenritproof is. Eerste mail vandaag: 'Wilt u haar ruilen tegen mijn 9 maanden oude hengst?'

|o

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:11

Zo moeilijk kan Rotterdam toch niet zijn. :))

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:16

Kennelijk wel, ze gaat toch voor verzenden.. :')

Terwijl het in de wijk grenzende aan de mijne is..

Dus voor die verzendkosten breng ik hem morgen wel even weg! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:38

DaphneG schreef:
Staat toch duidelijk in onze advertentie dat we ons bijna 9 maanden oude veulen eventueel tegen een ervaren goed beleerde quarter of paint willen ruilen die buitenritproof is. Eerste mail vandaag: 'Wilt u haar ruilen tegen mijn 9 maanden oude hengst?'

|o

Haha misschien is hij wel heel ervaren en bomproof

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:54

DaphneG schreef:

|o

Hebben wij ook gehad toen we onze merrie van 1.27 verkochten omdat ze helaas te klein bleef (ouders waren 1.43 en 1.48). Ze waas ondertussen ruim 3.5 jaar en ging de gewenste maat niet halen. Dus na veel wikken en wegen haar toch te koop gezet.
Kreeg ik ook de vraag of ik wilde ruilen tegen een welsh a hengst en een shet hengst. Beide nog niet geent of gechipt.
Aan gegeven dat we juist een grotere pony wilde dus dat dit niets voor ons was.
Ik kreeg toen een reactie terug: nou dan verkoop je hun toch weer, maar dan heb ik een super mooie merrie.......
UUUhhhh nee!
Ze ze waren er absoluut niet blij mee!

Kijk ik heb er niks op tegen om te ruilen. Want mijn huidige paardje heb ik ook geruild. En ja haar oud eigenaren hebben er qua geld/waarde erop laten liggen. Maar dat maakte hun niets uit want een goed tehuis was in hun ogen belangrijker dan geld.
En nu ruim een jaar later hebben we nog regelmatig contact met elkaar!

En dit ging toen ook via een advertentie op MP.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 22:01

heb net mijn wintec dressuur zadel ontvangen. Echt super! het zadel lijkt alsof het nooit gebruikt is, het zadel was helemaal schoongemaakt en ingevet, ik ben echt blij :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 22:04

De dame van het boek vraagt net of ik ook nog 2 andere boeken heb.. Nou, toevallig wel.. Waarschijnlijk dus nog 2 andere boeken verkocht, haha..

Maar het is lastig communiceren met deze dame, ze schrijft met allerlei punten ertussen en zonder hoofdletters en komma's. :')

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 22:51

inmiddels heb ik mijn controllers vanavond eindelijk verkocht en gisteren 1 polo.
wel 100 mail gehad voor de jasjes en andere polo's met de vraag over opmeten van oksels enz..ppffff
en allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang,

ik heb een kingsland jasje van 289,- erop staan waarbij staat bieden vanaf 25 euro, weinig gedragen dan nog vragen ze of hij voor 15 euro incl verzendkosten mag.

of ze vragen om het jasje en 2 polo's en dan zeg ik 50 ex verzenden, krijg ik een mail terug of dat het incl verzenden mag omdat die persoon niet veel te besteden heeft.. soms wordt ik er wel moe van hoor..
het is echt mega goedkoop, het heeft een nieuw waarde van 450,- euro en is 50,- euro toch niet duur? voor kleding wat 4x gedragen is.
of ben ik nou gek aan het worden.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 22:56

Helemaal niet duur nee!

Mensen willen niet meer uitgeven voor een tweedehands GOED merk dan een nieuw merkloos/slecht merk kost. Ik heb het ook hoor!! En dan verkoop je uiteindelijk toch je dure merken voor evenveel als je zou vragen voor een minder merk.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 23:00

ja precies Geryon, want het is ook alleen maar merk wat erop staat en die willen ze allemaal voor weinig hebbenr, terwijl ik de horze en harry horse polo's juist voor die prijs heb haha.

maar de kingsland, hv polo en joules en zo mag toch wel iets meer kosten, vind ik zelf.

ik heb zelf gemiddeld ook 70 euro voor een polo betaald en ben altijd netjes op mijn spullen geweest en het is weinig gedragen.
zit zelfs een nieuwe hv polo bij die te groot gekocht was en die was zelf 89,95,- dan vind ik 15 euro niet veel..

ik begrijp ook wel dat mensen weinig te besteden hebben hoor, maar hou er niet van als ze op gevoel proberen te spelen..

iedereen heeft het moeilijker in deze tijd daarom is juist marktplaats een uitkomst om goedkoop te kopen vind ik.. en als het er dan goedkoop staat willen ze het nog goedkoper.