Niet vandaag, maar gister. Na 1,5 jaar weer een hond gister gaan kijken bij puppies, en over 4 weken ophalen Kon wel janken en zat de hele tijd met een big mile in de auto
Ik heb al wat prachtfoto's van onze fotomeeting vandaag! Heerlijke dag gehad!
blensink
Geplaatst: 21-04-13 11:39
Ik loop in een oud hempje rond het huis schoon te maken, zitten mijn man en ik aan de koffie tussen door zegt hij ineens: Wst ben je sexy in dat hempje
Vogelstront in mijn haar! Het eerste moment echt niet grappig (vooral niet als je die ochtend je haar extra hebt geschrobd om al het chloor eruit te krijgen), maar nu kan ik er best mee lachen
kingbilly
Geplaatst: 22-04-13 20:18
Iolanthe schreef:
Vogelstront in mijn haar! Het eerste moment echt niet grappig (vooral niet als je die ochtend je haar extra hebt geschrobd om al het chloor eruit te krijgen), maar nu kan ik er best mee lachen
blensink
Geplaatst: 22-04-13 20:50
Dat brengt geluk zeggen ze of was het duivenstront
Ik heb een nieuwe verzorgpony, een heerlijke nukkige 6 jarige tinker merrie. Ze vind het nog niet helemaal een goed plan dat ze aan het werk moet, wat zich uit in heel boos stampen en gillend een andere kant op rennen als ik haar aan de longe heb. En daar lig ik elke keer weer van in een deuk. En ik zweer je dat ze daar kwader van word! Maar uiteindelijk doet ze braaf wat ze doen moet, en is ze heel blij met de kriebel tussen haar oren die ze dan krijgt.