[HK] Primark deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 15:37

Bij een andere winkel als de primark? Zou het vooral zonde van het geld vinden als ik de kwaliteit van de meeste spullen zie

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 15:44

Roosch schreef:
Ik kom me even melden als stille meelezer.

Ik ben bezig met een afvalrace (laatste keer dat ik gewogen heb vorige week -14 kilo) en ik heb straks aan het eind (nog -12 te gaan ongeveer) een heeeeeeel nieuwe garderobe nodig. En waar kan ik die beter kopen dan bij de Primark? 8-)

Zou zonde zijn als je een compleet nieuwe garderobe aanschaft en deze vervolgens na een paar keer dragen al weg kan gooien :) Ik doe max. een seizoen met de kleren die ik bij Primark koop, maar wat wil je voor die prijs. Ik zou liever iets meer investeren en dan bijvoorbeeld bij de h&m nieuwe kleding kopen die langer meegaat.

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 16:05

Roosch schreef:

Ik ben bezig met een afvalrace (laatste keer dat ik gewogen heb vorige week -14 kilo) en ik heb straks aan het eind (nog -12 te gaan ongeveer) een heeeeeeel nieuwe garderobe nodig. En waar kan ik die beter kopen dan bij de Primark? 8-)

Super zeg! +:)+
Op naar de Primark dan maar :D

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 16:26

saroanda schreef:
Idd, ik heb bij veel broeken een maat kleiner nodig dan normaal. Wel fijn voor
M'n ego haha

+1 haha.

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 17:15

Roosch schreef:

Toppie!
Ik ben ook bezig met een afvalrace, ben nu 7,1 kilo kwijt en wil er nog wel 15 vanaf. Daarna ook flink inkopen doen! :D

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 17:24

Ik heb best veel kleding van de primark, en tot nu toe is vorige week voor het eerst een blousje kapot gegaan.
Ik ben helemaal fan van de zonnebrillen. Ik ben namelijk de lompheid zelve en koop daarom geen dure zonnebrillen. Die van mij zijn 1000 x in de zee gevallen (zitten op de boot, 'hee Laura kijk eens wat een grote vis' dus dat werd blub blub :') ), en ik ben er al 3 x ofzo op gaan zitten en je ziet er niks aan.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 17:53

Jorinda schreef:
saroanda schreef:
M'n ego haha

+1 haha.

En ik maar denken dat ik op mijn superslanke dagen bij de Primark winkelde Y;(

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 18:41

Aranel schreef:
saroanda schreef:
M'n ego haha

En ik maar denken dat ik op mijn superslanke dagen bij de Primark winkelde Y;(

Hahaha _O-
Het is wel jammer als je normaal gesproken al de kleinste maat hebt bij winkels want dan is het hier best moeilijk om een broek te vinden :(
Ofja, dat was vorige zomer zo. Inmiddels wat aangekomen en gegroeid dus hopelijk kan het nu wel ;p

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:10

Ik bedacht me net dat al mijn primark kleding nog heel is, en het wordt hier heel veel gedragen. Sommigen kledingstkken heb ik al wel 3 jaar. Gewoon op tijd wassen, niet te heet wassen en niet in de droger en netjes strijken. Maar volgens mij zijn het de mensen die een "hekel" aan primark hebben die het hardst gillen dat de kwaliteit bagger is, zonder zelf de ervaring tehebben....

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:16

Dat denk ik ook saroanda, maar ik moet zeggen dat het bij mij ook heel erg verschillend is. Ik heb twee shirtjes na 1 keer wassen weg kunnen gooien omdat de rode opdruk doorgelopen was en mijn witte shirt roze geworden was :D Maar ik heb ook shirtjes en schoenen die ik meerdere seizoenen draag.

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:17

saroanda schreef:
Ik bedacht me net dat al mijn primark kleding nog heel is, en het wordt hier heel veel gedragen. Sommigen kledingstkken heb ik al wel 3 jaar. Gewoon op tijd wassen, niet te heet wassen en niet in de droger en netjes strijken. Maar volgens mij zijn het de mensen die een "hekel" aan primark hebben die het hardst gillen dat de kwaliteit bagger is, zonder zelf de ervaring tehebben....

Mijn kleren van de primark blijven ook altijd mooi hoor! Heb daar ooit een bikini gekocht een aantal jaar geleden en hij is nog steeds niet stuk, terwijl ik normaal niet langer dan 1 jaar met een bikini kan doen omdat hij dan versleten is.
Andere kleren zien er ook nog prima uit! (:

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:18

Ik heb 2 truien die nog netjes zijn, alleen geven ze pluisjes af *Heb ze al een tijdje* en één broek die aan de zijkant nu een klein gaatje zit, trek hem niet vaak aan.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:21

Nee hoor, diverse keren spullen gehaald en met twee keer wassen weg kunnen gooien.
Mijn nichtje ook, voor 100€ spullen gekocht, sprak haar een maand later en toen was alles al stuk of lelijk geworden.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:40

saroanda schreef:

Mee eens hoor :j
Mijn lievelingsbroeken zijn van de Primark. Sommige dingen zijn wat gerafeld, maar die heb ik dan al 2/3 jaar. Nog niks is kapot :n

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:57

Het is misschien ook een beetje toeval haha, want die paar keren dat ik heb besloten om een wat duurdere broek te kopen (lees, rond de €70, vind ik duur) ging hij altijd binnen 2 maanden stuk terwijl ik er écht wel voorzichtig mee was. Misschien ligt het aan mij maar goed haha

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:12

dressagelady schreef:
maroescha schreef:
Arnhem? Is er daar 1 dan?

Nee toch :')

lalalalalalalalaaaaaaa, ooooopss ik bedoelde dus Almere :Y)

JuudKaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:15

Ik ga 8 april weer shoppen in Hoofddorp, dus ook langs primark!
Ik hoop wat leuke shorts en blousjes en een bikini te vinden :) En een pyjama en nog veel meer :=

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:26

Ik ga misschien binnenkort keertje naar zaandam.. Heb mijn neefje van bijna 4 beloofd dat ik hem een keertje kom ophalen met de trein en hij woont in Zaandam. Dus dan kan ik voordat ik hem ga halen, altijd nog even langs de Primark :+:

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 22:30

Het is een kwestie van opletten en voelen qua kwaliteit. Ik heb nog shirts van de opening van primark Rotterdam.. Dat is al weet ik het hoe lang geleden.
Ook pas een spijkerbroek weggedaan die ik gekocht heb toen ie net open was..
Ik ben juist niet tevreden over h&m, daar draag ik m'n kleding soms maar een paar keer en daarna verdwijnt het in een zak voor het goede doel..

Moet wel eerlijk zeggen dat ik ontzettend veel kleding heb, waardoor ik ook niet elke week iets aan heb.. Dat zal ook vast schelen wat betreft levensduur.

La_Rouge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 12:16

Wie is er weleens in de Primark in Belgie of Duitsland geweest? Is dat een aanrader?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 12:33

Ik heb gehoord dat die in Duitsland een aanrader is :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 13:45

In Duitsland zijn er meerdere. Ben zelf naar die in Essen geweest, vond ik een erg fijne winkel. Alleen schoenen afdeling was toen 1 rommel.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 14:03

Jorinda schreef:
saroanda schreef:
M'n ego haha

+1 haha.

Pas niet eens in een 32 van de primark, goed voor je ego, maar dan kan ik mn broeken dus ergens anders gaan kopen :+

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 14:04

Ik vind de kwaliteit van de kleding heel wisselend.De kwaliteit van de tassen vind ik achteruit gegaan, die was wel beter. Heb een tas uit het eerste jaar na opening en die ziet er nog super uit terwijl ik de tassen erna na ongeveer een half jaartje al weg kon gooien omdat ze stuk gaan. Vestjes krimpen heel snel terwijl ik ze voorzichtig op 30 graden, binnenstebuiten was en daarna op de waslijn laat drogen. Heb vorig jaar een nog heel mooi vestje uit het openingsjaar weggeven omdat die me te groot was geworden.
Veel T- shirts gaan hier wel lang mee. Ook de nep Alstars doen het hier goed, net als de sieraden. Ook de nagellak vind ik fijn. Die blijft lang zitten, ruikt minder sterk dan gewone nagellak en is snel droog.
De BH's was ik erg fan van, alleen helaas ik weet niet wat er met de pasvorm is gebeurt,maar die zitten nu bij mij voor geen meter meer.
De broeken zitten bij mij heel raar,na drie passen hangt het kruis op mijn enkels, ze verkleuren snel, maar ze blijven wel lang heel en de pasvorm blijft goed.
Het blijft gewoon dat je bij aardig wat spullen de prijs naar kwaliteit betaald en somige spullen bijna niks kosten en je daar heel lang mee kunt doen :D.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 14:51

Roxyi schreef:
Wie is er weleens in de Primark in Belgie of Duitsland geweest? Is dat een aanrader?

Bremen is een hele fijne winkel :j Verder ben ik nog niet in andere winkels in Duitsland of België geweest.